Käytätkö hotellissa peseytymiseen talon pesuaineita vai otatko aina omat mukaan kotoa?
Kommentit (17)
Otan aina omat mukaan, hotellien saippuat varsinkin ulkomailla haisee aivan järkyttäville, muistuttaa yleensä huonoa parfyymiä.
Otan aina omat. Koska hotellin pesuaineet aina takuttaa mun hiukset ja saa ihon kutiamaan syystä tai toisesta. Ovatko sitten vaan niin kuivattavia...
Jos lyhyt matka niin otan mukaan vain hoitoaineen (sitä hotelleissa ei ole), jos pidempi niin käyn paikan päältä ostamassa omat, päänahka ei useinkaan kestä pidempään noita shampoita.
Hotellin. Mulla on helppo iho ja helpot hiukset, jotka eivät kaipaa erityisiä pesuaineita. Pärjään hyvin tavallisilla markettituotteilla, ja hotellien kamat on mulle ihan ok.
Sekä että. Esim hoitoaineita ei yleensä ole. Kylpyvaahdot käytän ja jos on esim hyväntuoksuista vartalovoidetta.
Omat. Eihän niitä hotellien kokovartaloshampoita voi ainakaan tukkaansa iskeä.
Shampoon ja hoitoaineen otan aina itse. Hyvissäkin hotelleissa on usein todella huonot, varsinkin hoitoaine. Muut menee hotellin tuotteilla.
Hoitoaine pitää aina olla oma. Myös muualla kuin hotellissa yöpyessä. Muut käyvät.
Omat otan mukaan. Jos en muista ottaa, on usein respassa myytävänä tuttuja merkkejä. Hotellien shampoot ovat huonoja ja kuivattavia.
Omat otan, riippumatta hotellin tasosta. Herkkä ja vaatelias atooppinen iho ja monien maiden puolikova tai kova vedenlaatu tekee hiuksista tönköt ilman kunnon shampoita ja hoitoaineita. Ihokin huutaa hoosiannaa ilman itselle sopivia saippuoita.
Hotellina saippuaa ja hoitoainetta käytän, mutta shampoota en. Olen huomannut että ne on mulle yleensä liian peseviä ja hiukset menee takkuiseksi heinäkasaksi.
Otan varulta kotoa mukaan omia hajustamattomia tuotteita. Jossain hotelleissa saa pyynnöstä tuoksuttomat, silloin käytän niitä.