Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sheivausvaatimukset

Vierailija
23.11.2016 |

Olen tarkka omasta karvattomuudesta, mutta toki ajelen karvani osittain myös miehen mieliksi. Sheivaan intiimialueeni noin 2-3 päivän välein ja yleensä viimeistään toisen päivän aikana mies huomauttaa sängestä ja kehottaa välillä kovasanaisestikin ajelemaan nimenomaan intiimialueen karvat.

Mitä mieltä te olette, miten itse reagoisitte? Loukkaantuisitteko tällaisesta arvostelusta? Mies ei itse sheivaa, joskus edes partahapsujaan...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää siitä kun sheivaan mutten viitsi sheivata kokoaikaa ku mies ei halua harrastaa seksiä ku pari kertaa kk.  Ja tämä on siis alkanut jo silloin ku sheviasin jatkuvasti.

Jos mies nyt alkais valittamaan siitä ku en sheivaa kokoaikaa nii suuttuisin ja sanoisin kyllä ettei siinä ole järkeä ku eihän sitä edes juurikaan kato tai koske.

Meillä on kyllä melko aktiivinen seksielämä, mutta en sitten tiedä miten asia muuttuisi jos nyt lopettaisin pitämästä itsestäni (ja karvattomuudestani) huolen. Keittiöpsykologina olen myös miettinyt että voisiko miehen tarkat karvattomuusvaatimukset kertoa halusta olla jonkun nuoremman naisen kanssa? Tiedostan, että en ole enää yhtä haluttava kuin ennen lasten syntymää...

AP täällä siis. Eikö kenenkään muun miehellä tosiaan ole tällaisia vaatimuksia??

Ei.

Vierailija
42/47 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää siitä kun sheivaan mutten viitsi sheivata kokoaikaa ku mies ei halua harrastaa seksiä ku pari kertaa kk.  Ja tämä on siis alkanut jo silloin ku sheviasin jatkuvasti.

Jos mies nyt alkais valittamaan siitä ku en sheivaa kokoaikaa nii suuttuisin ja sanoisin kyllä ettei siinä ole järkeä ku eihän sitä edes juurikaan kato tai koske.

Meillä on kyllä melko aktiivinen seksielämä, mutta en sitten tiedä miten asia muuttuisi jos nyt lopettaisin pitämästä itsestäni (ja karvattomuudestani) huolen. Keittiöpsykologina olen myös miettinyt että voisiko miehen tarkat karvattomuusvaatimukset kertoa halusta olla jonkun nuoremman naisen kanssa? Tiedostan, että en ole enää yhtä haluttava kuin ennen lasten syntymää...

AP täällä siis. Eikö kenenkään muun miehellä tosiaan ole tällaisia vaatimuksia??

Eiköhän sellaiset miehet ole äkkiä exiä.. Itse en pysty päivittäin sheivaamaan, joten sänkipäivinä en ole hirveämmin välittänyt miehen kosketteluista. Olin jotenkin yllättynyt, kun sanoikin, että hänestä olisi parempi jos jättäisin koko turhan sheivailun pois, ei olisi sänkiongelmia. Näin itsekin olin aina ennen ajatellut, mutta ilmeisesti jopa minä olin tämän palstan posliinihullujen seurassa ruvennut kuvittelemaan että mies odottaisi sheivailua. Tosin jos sellaista olisi joskus vaatinut, olisin etsinyt paremman. Miehesi on varmaan tuo palstan posliinihullu, ei tuollaisia ääliöitä voi oikeasti montaa olla. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei aidosta naisesta tykkää, munille voisi käydä myös syntetisaattori. Miksei myös katalysaattori. Välillä voisi höyryttää vaporisaattorilla.

Vierailija
44/47 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei aidosta naisesta tykkää, munille voisi käydä myös syntetisaattori. Miksei myös katalysaattori. Välillä voisi höyryttää vaporisaattorilla.

Mutta nämä ovat saattoreita eivätkä laattoreita. 

Vierailija
45/47 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tarkka omasta karvattomuudesta, mutta toki ajelen karvani osittain myös miehen mieliksi. Sheivaan intiimialueeni noin 2-3 päivän välein ja yleensä viimeistään toisen päivän aikana mies huomauttaa sängestä ja kehottaa välillä kovasanaisestikin ajelemaan nimenomaan intiimialueen karvat.

Mitä mieltä te olette, miten itse reagoisitte? Loukkaantuisitteko tällaisesta arvostelusta? Mies ei itse sheivaa, joskus edes partahapsujaan...

Itse tykkään seksuaalisessa mielessä karvaisista pimpeistä ja olenkin kaikki tyttöystäväni ohjaistanut jättämään kaikki, tai edes karvatupsun.

Jos nainen pyytäisi minua ajelemaan kaikki pois, niin voisin keskustella ja harkita. Jos komentaisi, niin kiletäydyisin ehdottomasti ja harkitsisin toisen pesäkolon etsimistä!

Vierailija
46/47 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nämä ovat saattoreita eivätkä laattoreita. 

Ei haittaa! laattori kun saattori.

t. alfa terminaattori

Vierailija
47/47 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kunnolla pannaan, niin siinä on munatkin edessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi