Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikien äidit ovat usein tällaisia?

Vierailija
23.11.2016 |

Puhun siis äideistä, joilla pelkästään poikia. Tosi hoikkia ja hyvinvoivan näköisiä, kauniita ja tuntuu kuin pikkulapsiarki ei tuntuisi missään?? Parisuhdekin näyttäytyy tosi hyvänä, isät ihan messissä. Miettikää esim Stricly Styleä tsi Poikien äidit-bloggaajaa. Omassa ystäväpiirissänikin näitä on! Mutta sitten esim itse kahden tytön äitinä olen vieläkin lihava ja löysää nahkaa täynnä vaikka synnytyksestä jo 1,5v ja kyllä, todellakin koen pikkulapsiarjen h*lvetin raskaana. Parisuhde... Nojoo. Onko kukaan muu huomannut tällaista kahtiajakoa? Ja miksi näin on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Terv. kahden pojan äiti

Vierailija
2/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Kenenkään ulkonäöstä ei voi päätellä, onko hänellä tyttöjä, poikia vai molempia. Tai onko edes yhtään lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo kyllä... itsellä kolme poikaa, ylipainoa n 10kg ja parisuhde ihan perseellään. Ja muutamia poikaperheitä tunnen muitakin ja ihan sama meno niissäkin kyllä on. No, jossakin saattaa äiti olla hoikempi kuin mä, mutta muuten sama meno. Ainoa, minkä tuosta sun tekstistä tunnistin on tuo, että isät on lapsien elämässä täysillä mukana, mutta eikö sitä sitten oo tyttöperheissä?

Vierailija
4/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja raskausaikana alkaa jo tämä jakautuminen, hehkuva iho, kaikki kilot kerääntyy vain mahaan ja itse levisin kyllä tasaisesti ihan joka puolelta+hirmu selluliitit. Iho ei myöskään todellakaan hehkunut :D Ärsyttää. Ap

Vierailija
5/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sen olla noin kun sait laitettua pari esimerkkiä ja tuttava piirissäsi tätä esiintyy. Naisen oma kokemukse kumoaa kaikki tutkimukset ja yleiset käsitykset.

T. 10kg ylipainoa, parisuhde päin persettä ja kaksi poikaa, eikä yhtään tyttöä.

Vierailija
6/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Taitaa olla vain sattumaa lähipiirissäsi (+muutama bloggaaja) ja eikö muka ole hehkeitä tyttölapsien äitibloggaajia? En itse noita niin seuraa, mutta aivan varmasti heitä on!

Minulla on tyttö ja poika joten en kai voi kommentoida omalta osaltani mihinkään suuntaan tätä.

Vierailija
7/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja raskausaikana alkaa jo tämä jakautuminen, hehkuva iho, kaikki kilot kerääntyy vain mahaan ja itse levisin kyllä tasaisesti ihan joka puolelta+hirmu selluliitit. Iho ei myöskään todellakaan hehkunut :D Ärsyttää. Ap

Onko sitten pakko olla noin lapsellinen, jos kerran ärsyttää? Eikö parempaa tekemistä ole? Lähdeä vaikka lenkille tai hanki joku muu itseäsi kehittävä harrastus. 

Vierailija
8/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä tyttö että poika eli vertailumateriaalia löytyy.

Raskaudet oli samanlaisia ja kilotkin lähti imettäessä samoin pois. Mies osallistuu ihan OK ja elämä ei tunnu olevan persiistä.

Vierailija
9/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä poikkeus vahvistaa sit säännön :D

Vierailija
10/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä villiä mielikuvitustakaan käyttämällä keksi mekanismia, jolla lasten sukupuoli vaikuttaisi äidin ulkonäköön ja parisuhteen tilaan. Ja tuo otantakin vaikuttaa aika vaatimattomalta. Mitä bloggaajiin tulee, niin esimerkiksi tässä pari kuukautta sitten synnyttänyt laiha kahden tytön äiti, jolla parisuhdekin lienee kohtalaisessa kunnossa: www.instagram.com/carolinebergeriksenno

Vierailija
11/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pojan äitinä voin sanoa, että pikkulapsiarki oli mukavaa. Vatsa kasvoi odotusaikana ainoastaan eteenpäin. Kilot synnytyksen jälkeen katosivat itsestään muutamassa kuukaudessa. En tiedä, mikä tyttöjen äitiä lihottaisi sen enempää kuin poikienkaan. Kilot kiinni ruokailutavoista tai perimästä.

Vierailija
12/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on jo riittävän kattava otanta, että voimme tälläisen johtopäätöksen tehdä. Joten ei kannata edes yrittää tehdä asialle jotain.

Vierailija
13/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden pojan äitinä voin sanoa, että pikkulapsiarki oli mukavaa. Vatsa kasvoi odotusaikana ainoastaan eteenpäin. Kilot synnytyksen jälkeen katosivat itsestään muutamassa kuukaudessa. En tiedä, mikä tyttöjen äitiä lihottaisi sen enempää kuin poikienkaan. Kilot kiinni ruokailutavoista tai perimästä.

Minulla ei ole, kuin yksi tyttö ja lihoin kaikki 7kg raskauden aikana :D Ruokailun ja liikunnan ei pitäisi olla liian vaikeaa tyttölastenkaan äideille.

Vierailija
14/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä tyttövauva siis rupsautta äidin ja pilaa vanhempiensa parisuhteen ihan vaan olemassollaan.

Että tässä saimme taas päivittäisen annoksen naisvihaa, nyt kohteena tyttövauvat.

Vierailija
15/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyttö. Raskauskilot hävisi kahdessa viikossa. Olen hoikka ja hyvän näköinen, kuten miehenikin. Mies on mukana lapsen elämässä ihan täysillä. Parisuhde toimii ja aikaa seksillekin löytyy päivittäin. Tyttö on jo kohta kolme vuotias, enkä toistaiseksi ole vielä huomannut arjen olevan raskasta.

Vierailija
16/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kysyä noin kun sinulla ei ole riittävästi sitä kokemuspohjaa asiasta. Toki voit anoa apurahaa ja tehdä tutkimuksen aiheesta. Joko meitä selluliittipyllyjä on sinun tuttaviasi enemmän ilmoittautunut tässä ketjussa?

17/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin huomannut että poikien kanssa on paljon helpompaa kuin tytön.

Vierailija
18/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Eli sinulla on tyttö ja poika? Ja millä tavalla helpompaa?

19/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Mulla on kolme poikaa ja tyttö siellä välissä.

Tytölle ei riitä edes extra huomio, ei tottele, kiusaa, satuttaa... Kiljuu, kirkuu...

Vierailija
20/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Mulla on kolme poikaa ja tyttö siellä välissä.

Tytölle ei riitä edes extra huomio, ei tottele, kiusaa, satuttaa... Kiljuu, kirkuu...

Ihmiset ovat erilaisia. Mulkku on mulkku, oli sukupuoli kumpi tahansa. Minun perstuntumani mukaan poikalapsi on työläämpi, koska poika on vilkkaampi. Mutta koska en ole tehnyt tai edes nähnyt tutkimusta aiheesta, en rohkene yleistää kokemustani.