Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ulkomaalaistaustaisten mielestä naisella ei ole oikeuksia käskeä miestä." - Feministit hoi !

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah tätä persu-uutisointia. Meillä on valtamediat, valemediat ja sitten persumedia, joka näyttää ensimmäiseltä, mutta on jälkimmäinen.

Kunhan ongelmat vaan pimitetään ja niistä ei puhuta, niin kaikki on hyvin? Mahtava idea.

Vierailija
22/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla muslimimiehiä työntekijöinä ja esimiehenä nainen. Nuo muslimit ei halua ottaa naiselta mitään käskyjä. Se on aivan pulassa ja siksi yrittää kääntyä minun puoleeni. Turhaan :D. Menkööt kotiinsa. Rasisti. Minusta tulee esimies :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tuolla halleissa sitten tapahtuu oikeasti, joka on perus-suomalaisille (huom väliviiva) niin ikävää. Se, että niillä on enemmän vaatteita ja tulee pölyä?? Suomikakarat paskoo ja kusee sinne jokatapauksessa eli ei vedenlaatu ole mikään juttu.

Kakarat paskoo aikuisten altaassa vai?

Haluatko itse uida altaassa kun vieressä joku  ui kalsareissaan (milloin pesty?)

Vierailija
24/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tuolla halleissa sitten tapahtuu oikeasti, joka on perus-suomalaisille (huom väliviiva) niin ikävää. Se, että niillä on enemmän vaatteita ja tulee pölyä?? Suomikakarat paskoo ja kusee sinne jokatapauksessa eli ei vedenlaatu ole mikään juttu.

Haluatko itse uida altaassa kun vieressä joku  ui kalsareissaan (milloin pesty?)

Kalsareita pestään tod näk useammin kuin uikkareita. Ylireagointia. Kumpi on oikeasti huolestuttavaa, musliminainen peittävässä uimapuvussa vai alaikäinen pissis narustringeissä?

Vierailija
25/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa asiassa myönnän olevani ulkomaalaistaustaisten kanssa täysin samaa mieltä.

Miehen tulee olla mies.

Näinhän se on, että ääri-islamisteilla ja ulkomaalaisvastaisilla on aivan valtavasti yhteistä suhtautumisessa yhteiskuntaan, demokratiaan, vähemmistöihin, ihmisarvoon, naisiin jne.

Vierailija
26/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartija sinne vaan paikalle aukioloaikoina.

Luulisi että olisi jo, jos on noin hankalaa. Mun mielestä tuollainen "napin päässä" ei riitä, jos on oikeasti järjestysongelmia.

Kyllä se jo rauhoittaa tilannetta kun joku kaappi sieltä kulkee mörön näköisenä ja tuijottaa seisten leveässä haara-asennossa.

Toinen: laittakaa sinne pukkareihin isolle näytölle pyörimään videolla ohjeet mitä uimahallissa tehdään ja loppuun kuva että jos ei tee, niin videolla piirrosukko laitetaan polliisin maijan takaosaan.

Toisaalta mä ymmärrän että moni tästä provosoituu, mutta suomalaiset ovat koulutettua kansaa, joten meidän pitää olla kykeneviä ratkaisemaan kulttuuriero-ongelmat.

Totta. Se että nämä tulijat ovat aavistuksen minun kissaani vähäjärkisempiä, ei saa olla este. Kissakin oppii välttämään esim. pöytää, jos sitä aina lyö kun se yrittää pöydälle. Luulen että tuo on se oikea tapa kommunikoida näiden tulijoiden kanssa.

Vierailija
27/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsareita pestään tod näk useammin kuin uikkareita. Ylireagointia. Kumpi on oikeasti huolestuttavaa, musliminainen peittävässä uimapuvussa vai alaikäinen pissis narustringeissä?

Entäs se suihkussakäynti onko sekin turhaa.

Vierailija
28/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kumpikin voi olla yhtä epähygienisiä jos niitä ei pese riittävän usein ja on mahdollistaa, ettei kumpaisetkaan käy suihkussa ennen altaaseen menoa.

Vierailija
29/29 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerusS on ilmeisesti unohtanut, että ulkomaalaistaustainen on aika laaja käsite...

T: ulkomaalaistaustainen itsekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan