Naiset: Häiritseekö Teitä toisten naisten alushouista tulevat rajat/läpinäkyvyys tiukoissa housuissa?
Mitä mieltä tästä asiasta. Häiritseekö Teitä tämä asia vai oletko vain että mitään ei näkyisikään? Tämä tulee usein kysymykseen jos on niin tiukat housut jalassa tai tiukat trikoot joista paistaa alushousujen rajat läpi? Olemme jutelleet tästä asiasta töissä kahvihuoneessa naisten ja miesten kanssa. Mites sun laita on asiaan :)
Kommentit (40)
Ei häiritse. Sinäkin pärjäisit töissä ja muutenkin elämässä paremmin jos lakkaisit kyttäämästä muiden perseitä.
No ei nyt sillä tavalla häiritse, että se mieltäni järkyttäisi, mutta kyllä itse pyrin varmistamaan, ettei rajoja näy. Mielestäni alusvaatteiden ei kuulu näkyä päällysvaatteiden alta, enkä oikein ymmärrä, miksi jotkut eivät vaikuta kiinnittävän asiaan mitään huomiota.
Kyllä jotkut voisivat vähän enemmän katsoa näkyy trikoiden läpi alushousun rajat....laittakoon sitten sellaiset salitrikoot joista ei näy läpi esim. collage housut, jos ei pysty stringejä pitämään joista ei rajat näy. En ymmärrä miten asia voi olla noin vaikea joillekkin naisille :D
Ei häiritse, mutta olen joka kerta tyytyväinen ettei itselläni näy alkkarin rajat. Olin kerran viimehetkellä vaihtanut vaatetusta ja tajusin vasta pihalla, että nythän mulla näkyy alkkarin rajat! Oli pakko käydä vaihtamassa toiset pikkarit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, mutta olen joka kerta tyytyväinen ettei itselläni näy alkkarin rajat. Olin kerran viimehetkellä vaihtanut vaatetusta ja tajusin vasta pihalla, että nythän mulla näkyy alkkarin rajat! Oli pakko käydä vaihtamassa toiset pikkarit jalkaan.
Oliko eka jotkut saumalliset hipster/tai ja tajusit käydä vaihtamassa saumattomat stringit (hipsterit)? Mikä vaate oli kyseessä??
Yhdentekevää minulle kuka mitenkin pukeutuu . Jos on jotain noloa siinä niin omapahan on häpeänsä.Minulle heidän pukeutumisensa on siltikin yhdentekevää,enkä siihen sanallakaan puutu.
Näen kyllä,mutta sillä näkemälläni ei ole minulle mitään merkitystä,jos on puhe vieraista ihmisistä.
Käytän useimmiten hametta,joten ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Käytän useimmiten hametta,joten ei näy.
Kyllä ne rajat näkyy hameesta kanssa......Oletko tarkistanu??
Pistäkää NAISET sellaset alushousut ettei tarvitse hävetä/nauraa teidän pukeutumista. Kyllä miehille yleensä nauretaan pukeutumista, mutta tämä on kyllä aina ollut naisten ongelma-asia. M56v
Avopuolisolla ei ole tätä alushousuongelmaa kun jättää hameenalta ja tiukkojen housujen alta kokonaan alushousut ja trikoidenkin kanssa käyttää saumattomia stringejä, kun ei halua treenata kuulemma ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Avopuolisolla ei ole tätä alushousuongelmaa kun jättää hameenalta ja tiukkojen housujen alta kokonaan alushousut ja trikoidenkin kanssa käyttää saumattomia stringejä, kun ei halua treenata kuulemma ilman niitä.
Samoin mun vaimo katsoo tarkaan mitkä alushousut laittaa erimallisten housujen/hameen kanssa, kun hän on monet kerrat sanonu et muut naiset ei osaa laittaa oikeita alushousuja erityyppisten vaatteiden kanssa, etti näkyisi rajoja tai puhumattakaan alushousuja. M48v
Mistä tunnistaa palstan virallisen stringipervon aloituksen? Se kirjoittaa "Teillä" isolla kirjaimella. Joskus myös "Stringit" on kirjoitettu isolla, mutta "Teillä" aina. :D
Otsikon kysymykseen: ei.
Häiritsee suunnattomasti kun näkyy, niin siksi itse pidän saumattomia hipster/string- malleja joista ei tule ikäviä rajoja T: Nainen vm.1974
Ei, en kyyläile muiden ämmien perseitä. Joskus kun tulin salilta suoraan kauppaan mulla oli oikein tiukat treenipöksyt niin joku keski-ikänen mamma tuijotti vihaisesti mun haaroväliin jos tuli vastaan hyllyjen välissä tms. :D Mitähän helvettiä sitäkin mun kamelivarvas kiinnosti?
Hyvin harvoin näkee, että alushousut näkysisivät läpi. Yleensä ne näkyy läpi jos joku on pistänyt ohuet trikoolegginssit jalkaan ja mielellään vielä liian pienet. Alushousujen näkyvät reunat sensijaan on kamalat. Ne näkyy jo ihan farkuissakin.Varsinkin jos ne painautuu takapuolen ihoon kiinnii ja kyseinen takamus ei muutenkaan ole mikään muotovalio. Hirveämpää näkyä saa hakea :D
Huvitti nähdä nuo lukuisammat alapeukut aloitukseen, kuin yläpeukut; ensin tyrmätään, mutta sitten jo lähdetäänkin vastaamaan pää pystyssä yhteisenä rintamana!
Ainoa mikä on joskus kiinnittänyt huomion on se, miksi hoitsuilla on valkoisten vaatteiden alla joko valkoiset tai punaiset/mustat/tmv. ei-ihonväriset alkkarit, jotka oikein loistaa läpi. Ilmeisesti tarkoituksella.
Ei kiinnosta, ei häiritse.