Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi löytää seurustelukumppanin baarista?

Vierailija
23.11.2016 |

Tai muualta kaupungilta. Miten tutustuminen tapahtuu? Onko molempien aikeet selvät alusta lähtien? Onko tapailua/deittailua kauan ennen kuin suhteesta tulee virallinen, eli opitaanko toinen tuntemaan tosi hyvin kyselemällä? Entä täytyykö ihmisen olla sosiaalinen tai ainakin aloitteellinen että hän ryhtyy hakemaan seuraa kaupungilta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin nykyisen mieheni baarista, tai ehkä pikemminkin hän löysi minut. Hän näki minut yksin istumassa ja tuli juttelemaan ja siitä se sitten lähti. Hän tuli samana iltana luokseni yöksi (ei harrastettu seksiä vielä silloin) ja aamulla vaihdettiin numerot, viestiteltiin jonkun aikaa ja alettiin tapailemaan. Tapailua ja tutustumista jatkui muutama kuukausi kunnes sovittiin että seurustellaan ja tässä sitä nyt asutaan onnellisesti yhdessä. Itse en ole kovin aloitteellinen miehiä kohtaan, enkä itseasiassa kovin sosiaalinenkaan, joten oon kyllä kiitollinen että mies tuli juttelemaan silloin baarissa mulle :)

Vierailija
2/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt monta seurustelukumppania baarista. Olen nähnyt nätin mimmin, mennyt juttelemaan ja jos se on ollut mukavaa ja vastavuoroista, olen pyytänyt illan pääteeksi numeron. Soittanut tai tekstannut seuraavana päivänä, sopinut uudet treffit ja siitä se on lähtenyt. Suhde on alkanut viimeistään muutaman tapaamisen jälkeen tai olen lakannut soittelemasta. Yksipuolinen piiritys ei johda mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin miehen baarista. Hän teki aloitteen kylläkin. Tiedettiin siis jo toisemme aiemmin, mutta hän oli varattu eikä mielessäni edes käynyt kiinnostus häntä kohtaan. Käytiin leffassa ja syömässä muutamia kertoja. Ensimmäistä kertaa kun hän yökylään tuli, niin siihen hän oikeastaan jäikin. Annoin avaimen aika piakkoin (tiesin miehen entuudestaan, en tuntemattomalle olisi antanut), sillä olen töissä siellä baarissa ja tulin aina myöhään kotiin.

Tällä linjalla ollaan vieläkin, toiseen kotiin muutettu vain ja toista vuotta asutaan yhdessä :) vaikka alussa välistä jäikin se treffailuvaihe ohi, melkein suoraan hypättiin saman katon alle niin ei haittaa. Tiivis suhde siitä syntyi!

Vierailija
4/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näistäkin taas huomataan on miehen velvollisuus tehdä aloitteet. Muuten mitään ei koskaan tapahdu. Vittu että on tympeää.

Vierailija
5/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari ja yökerhoissa on mahdollista tavata joku ketä kiinnostaa sinua.

Riippuu tietysti myös itsestäsi millainen olet kun joku sinua lähestyy tai tulee juttelemaan.

On tietysti aivan selvää että osa on ns ei sopivia, mutta voi sieltä todellisen Helmenkin löytää ja jos niin käy .. siitä kannattaa pitää kiinni sillä hyville löytyy aina ottajia.

Vierailija
6/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten näistäkin taas huomataan on miehen velvollisuus tehdä aloitteet. Muuten mitään ei koskaan tapahdu. Vittu että on tympeää.

Mun kohdalla (3) en tietenkään tehny aloitetta, sillä mies oli varattu. Suhteen päättymisestä en tiennyt, ja sen jälkeen hän otti yhteyttä. Sain tietää että he olivat eronneet jo aikaa sitten. Mä olin uskossa, että hän vielä seurustelee, ja siinä vaiheessa mulle ei ole edes vaihtoehto käydä vokottelemaan varattua miestä.

Vierailija
7/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin aviomieheni baarista. Näin hänet baaritiskillä, menin tekemään aloitteen, vaihdettiin puhelinnumerot ja hän soitti ja pyysi treffeille seuraavana päivänä.

Vierailija
8/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ainakin mun kohdalla. Käyn usein, mutta kukaan ei halua tehdä tuttavuutta, vaikka olen ihan siisti ja mukava mies

Vierailija
9/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen (ja useimmat) mieheni juhlissa yhteisten tuttavien kautta.

Aviomieheni kanssa sähköä oli ilmassa jo ennen ensitapaamustamme, kumpikin oli katsonut facebookista että ai tommonen tyyppi on osallistumassa näihin juhliin. Yhteiset tuttavat esittelivät, ja juttelimme pitkään ja monta kertaa kummankin aloitteesta. Tämän jälkeen mies ilmestyi paikalle aina kun saavuin hänen kotikaupunkiinsa kissanristiäisiä sisäktäville työmatkoille, joita oli tuolloin tiuhaan. (Tätäkin varmaan nää meninistit pitää "miehen aloitteena", munhan olis pitänyt lampsia vähintään hänen kotiinsa duuniedustusten sijaan :D ) Muutamalla reissullani hän tarjosi yöpaikkaa, ja lopulta useamman kuukauden päästä löysimme toisemme samasta sängystä. Mulla ei ole mitään ideologiaa sen suhteen että pitäisi odottaa sen seksin harrastamista, mutta tässä suhteessa kumpikin tiesi että jos menemme sänkyyn, se on menoa sitten, ja erilaiset käytännön asiat, kuten etäsuhde pelotti meitä. Noh, pistettiin menoks kuitenkin. Naimisiin päädyttiin.