Missä iässä nainen alkaa kuuntelemaan Radio Novaa?
En vain tajua miksi tuo kanava on naisten suosikkikanava. Lähetykseen tai kilpailuihin osallistujat aina naisia..
Kommentit (23)
Ennen kuuntelin YleX:ää, mutta kun Tuomas Rajala ja salainen ihastukseni Matti Ylönen siirtyivät Novalle, siirryin minäkin kuuntelemaan sitä. Tykkäsin ihan hirveästi aamuohjelmasta just noiden ansiosta. Kun Tuomas ja Matti lähtivät, lähdin minäkin. En käsitä Novan juontajapolitiikkaa, poukkoilee miten sattuu.
Tykkään 80-luvun musiikista, jota Nova soitti. Eniten pidin Groovesta, harmi vaan, kun ei enää kuulu radiosta. Onneksi kohta pääsee Jouluradion piiriin.
Ikävää on että näillä kanavilla on niin "mummomaiset" nimet, kuten Iskelmä tai Sävelradio. Aiheuttaa ennakkoluuloja.
Mun yksi miespuolinen ystävä alkoi kuunnella Novaa jo alle nelikymppisenä.
Mihin hyvänsä soittolistakanavaan kyllästyy kolmessapäivässä kun samat kappaleet tulee koko ajan.
Minulla oli viisitoista vuotta sitten toimiva sääntö. Kuuntelen Suomipoppia siihen asti kun tulee Anna Erikssonln "tien selvemmin nään". Sitten heti Radiocity, ja sieltä taas pois kun alkoi joky bonjovi. Toimi hyvin.
Missä te kuuntelette radiota? Autossa? Vai muuallakin, kun noin hyvin tiedätte juontajatkin?
Mä en kuuntele ollenkaan. Joskus harvoin autossa ja silloin aina kanavasurffailen, että miltä sattuisi tulemaan hyvä kappale. Harvoin miltään tulee.