Missä iässä nainen alkaa kuuntelemaan Radio Novaa?
En vain tajua miksi tuo kanava on naisten suosikkikanava. Lähetykseen tai kilpailuihin osallistujat aina naisia..
Kommentit (23)
Samaan aikaan kun leikkaavat polkkatukan.
Ei missään iässä. Ei vaan jaksa kuunnella. Kuuntelen Radio Helsinkiä ja Yle Puhetta. Ainoat kanavat, joista tulee älyllistä ohjelmaa.
Mä alan kuunnella siinä vaiheessa, kun olen niin avuttomassa tilassa, etten voi vaihtaa kanavaa tai pyytää kanavan vaihtamista, ja joku paikalla oleva henkilö haluaa kuunnella Novaa.
N 36
Samoihin aikoihin myös marimekko ja lokki-valaisin alkavat näyttää hyvältä.
1980-luvulta alkaen voi kuunnella samaa musaa.
Olen vasta 24-vuotias mutta Nova on ainoa kanava, jonka musiikkitarjontaa jaksan kuunnella! Uusia hittejä ja väliin vanhoja takuuvarmoja klassikoita. Minkään radiokanavan puheosuuksia en jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Polkkatukkahan on hippitukka ainakin otsiksella varustettuna. Silloin kuunnellaan jotain todella muuta kuin Radio Novaa.
Ite aloitin ehkä 16 vuotiaana. Parhaat juontajat, niin minkäs sille voi. Juontajien takia kuuntelen, en musiikin.
Yritin kuunnella, mutta joku tpimittaja vaikutti niin palikalta etten jaksanut kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Ei missään iässä. Ei vaan jaksa kuunnella. Kuuntelen Radio Helsinkiä ja Yle Puhetta. Ainoat kanavat, joista tulee älyllistä ohjelmaa.
Muistan aikoinaan, kun paikallisradiot aloittivat ja sen piti olla jotain uutta ja ihmeellistä, mutta pettymys olikin melkoinen, kun ohjelmatarjonta oli melkoista huttua.
Kun sitten aikanaan Nova tuli, vasta tajusin, mikä oikeasti on huttua ja täysin sisällyksetöntä paskaa.
Itselläni kanavana lähes ainoastaan Puhe ja silloin tällöin Radio Suomi. Tuo Radio Helsinki olisi varmasti sellainen jota saattaisin kuunnella myös, jos pääkaupunkiseudulla asuisin. En siis kuuntele radiota muuta kuin autossa. Jos joskus haluaisin musiikkia kuunnella (pääsääntöisesti en halua, siksi nimenomaan Ylen Puhe), niin todennäköisin kanava olisi radio Nostalgia.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 24-vuotias mutta Nova on ainoa kanava, jonka musiikkitarjontaa jaksan kuunnella! Uusia hittejä ja väliin vanhoja takuuvarmoja klassikoita. Minkään radiokanavan puheosuuksia en jaksa kuunnella.
Oliko tämä vitsi. Novallahan on onnettomin soittolista. Samat biisit päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Vieläkö soittavat Bon Jovin it's my life tai Alphaville Big in Japan?
Taisin siirtyä Novalle, kun Auran Aalloilta lähti Korhosen Antti pois.
Kaiketi olin alle 30v. Nova on kuitenkin ainoa, joka kuuluu joka paikassa.
Radio Helmi on ainoa mitä pystyy kuuntelemaan.
Olen 37 ja kuunnellut Novaa parikymppisestä lähtien, tarkalleen ottaen siitä lähtien kun aloitin työt nykyisessä työpaikassani ja hankin tänne kelloradion, eli 22-vuotiaana. Välillä yritin kuunnella SuomiPopia, kun kelloradion Nova särisi pahasti, mutta vuoden jälkeen palasin Novalle eikä ole SuomiPopia ikävä. Ehkä mä sitten olen tylsä ihminen, mutta mä tykkään Novan soittolistasta ja juontajista. Erityisesti aamun Minna ja Aki on ihan ykköset!
Vierailija kirjoitti:
Onko se sama hetki kun pukevat vaakaraitaisen trikoopaidan, legginsit ja crocsit?? :D
Onko Nova vielä olemassa,luulin että se jäi -90 luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuunnellut aina. Jossain vaiheessa aloin kuuntelemaan sitä kanavaa missä Niina Backman on, mutta kun hän siirtyi Novalle, vaihdoin sille. Se vaihto ei tosin käynyt kivuttomasti, koska Novan musiikki oli muuttunut ihan ala-arvoiseksi.
Novan musa on aina ollut ala-arvoista. Samat biisit soineet 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En ole aikeissa leikata polkkatukkaa seuraavan 50 vuoden aikana. Työmatkalla kuuntelen Novaa, lähinnä liikennetiedotteiden takia. Surffailen sujuvasti kanavalta veks kun alkaa soimaan huono biisi eli monta kertaa tunnissa.
En tiedä. En kuuntele radiota ollenkaan.
Kampaamoissa soi usein Nova.
N51
Mä olen kuunnellut aina. Jossain vaiheessa aloin kuuntelemaan sitä kanavaa missä Niina Backman on, mutta kun hän siirtyi Novalle, vaihdoin sille. Se vaihto ei tosin käynyt kivuttomasti, koska Novan musiikki oli muuttunut ihan ala-arvoiseksi.