Voiko 15v tyttöä päästää poikaystävälle yöksi?
Voiko teidän mielestä 15v tyttöä päästää poikaystävälleen yöksi tai toisinpäin? Onko 15(pian 16)v hyvä ikä yökyläilyyn poikaystävän kanssa?
Kommentit (25)
Miksi ajattelette vain pojan hormoonien kannalta? Itse olin 15v hirveä seksipeto, pantiin poikaystävän vanhempienkin sänky hajalle, samoin wcpytyn kansi ja kerran jopa lavuaari hajosi säpäleiksi. Poikakaverilla oli vaikeuksia pysyä matkassa mukana, joten vaihdoin. Toisin sanoen, jos alaikäisten seksiä pelkäät niin sitä on turha edes yrittää estää koska sitä tehdään kaikkialla.
Se nussii sitä kuin raivohärkä! Sänky vaan rytkyy! Ylös alas ylös alas aaah oi niitä aikoja.
Ei tytöillä ja naisilla ole muuta kuin pllu <3
"Ja kohta korttelissa raikaa kauaskantoinen sukupuolinussimisen ääni..."
Meillä tuo 15v oli ikäraja poikakaveriyökyläilyyn. 15v hankin myös pillerit. Seksiä tosin olin harrastanut silloin jo vuoden (ensimmäisen, ainoani, nykyisen aviomieheni ja yli vuosikymmen myöhemmin syntyneiden lasteni isän kanssa).
En osaa sanoa että pitäisi tai ei pitäisi päästää, riippuu nuoresta ja tilanteesta. Mutta jos minua olisi äiti pidempään estellyt niin ei sillä olisi ollut vaikutusta muuhun kuin äitini ja minun välisen suhteen läheisyyteen. Ja kun omat lapseni ovat siinä iässä niin teen parhaani että heillä on tuplaehkäisy käytössä alusta asti eikä vuotta myöhemmin.
Seksiä toki voi harrastaa päivälläkin. Mutta ehkä tytölle tai molemmillekin voi tulla paineita siitä, että nukutaan kenties vierekkäin ja ehkä jotakin pitäisi tehdä kerran seurustellaankin. 15- vuotias ei ehkä osaa ajatella niin järkevästi asioita, niin mielestäni vanhempien tehtävä on suojella ja laittaa rajat. Eikö ton ikäsenä parasta ole juuri se, kun pidellään kädestä, katsotaan leffaa ja kiehnätään vierekkäin. Mutta sitten on kotiintuloaika ja mennään kotiin.
Kyllä tyttö ehtii sinne yökylään varmasti elämänaä aikana mutta sitä "viatonta" yhdessäoloa ei niin vain saa takaisin.