Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin, että pitkän parisuhteen jälkeen mies olisi taitava seksissä, mutta ehei

Vierailija
22.11.2016 |

Kertoi vielä, ettei vaimo koskaan saanut yhdynnässä, vaan pelkällä dildolla. Miehet, opetelkaa hiukan naisen anatomiaa tai vaikka kysykää naiselta itseltään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ne pitkässä parisuhteessa olleet on just niitä huonoimpia sängyssä. En tajuu-uu miten kukaan nainen on päästänyt moiset parisuhteeseen alunperinkään?

Vierailija
2/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen pitkän parisuhteen mies sanoi, ettei exänsä oikein välittänyt seksistä. Juu en ihmettele, kun ei tyyppi siihen yhtään panostanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se vika on aina miehessä? Eikö ole hassua?

Vierailija
4/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti pitkässä parisuhteessa olleet on parhaita. Huonoimpia on sellaset pleyerit, jotka harrastanut vaan yhen yön juttuja.. ja jotka luulee itsestään ja taidoistaan liikaa.

Vierailija
5/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttämään sitä pilluanne. Pelkät miehen taidot kun ei yksin riitä.

Vierailija
6/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa käyttämään sitä pilluanne. Pelkät miehen taidot kun ei yksin riitä.

Njääh. Hyvä panotaito naisella on feminismin vastaista naisen alestamista. Siksi mammat eivät siihen syyllisty.

Vierailija
7/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin kesällä miehen kanssa, jolla kaksi pitkää suhdetta takana. Kokoakin oli siunaantunut, mutta taitoa ei.Sitten jälkikäteen erotuamme viestitti saaneensa parasta seksiä mun kanssa. Tökeröin kommentti häneltä oli pienen halailun jälkeen, että onko valmis.

Vierailija
8/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ne pitkässä parisuhteessa olleet on just niitä huonoimpia sängyssä. En tajuu-uu miten kukaan nainen on päästänyt moiset parisuhteeseen alunperinkään?

Kaikille se seksi ei ole niin tärkeää.

Vierailija
9/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tulee selkäytimestä, ei sitä voi mitenkään erityisemmin opetella. Jotain pikkukikkoja ehkä, mutta eipä siinä sitten paljon muuta. Seksi on kuitenkin enimmäkseen henkistä, eikä fyysistä suoritusta. Kahdella ihmisellä pitää olla yhteensopivat henkisyydet, jotta homma toimii.

Vierailija
10/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu. Puheet oli paremmat. Jonkin tason pettymys. 

Vierailija
11/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä edes muista minkälaista kunnon seksi on kun vuosia saanut vain säälistä kassit tyhjentää ja miljoona kertaa kuullut ettei mikään tunnu hyvälle ym.

Vierailija
12/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sata kertaa sanot, että näin tai noin, mutta mies ei suostu uskomaan, vaan päättää itse, miten orgasmia naiselleen yrittää, niin sitä tyytyy siihen dildoon. Mieluummin nopeasti laukeava mies kuin sitä hemmetin "oikean kulman etsimistä" ja turhaa rynkytystä juuri, kun olisin saanut. Mutta ei, kun mies tietää niin paljon paremmin.

Vierailija
13/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies heiluttais kuinka paljon persettään siellä sängyssä tavattomam moni nainen ei saa yhdynnässä. Mutta nyt toki kaikki saa kun pääsee haukkumaan miestä.

Ja se mies on yhtä huono siellä sängyssä kun se kumppanikin, joka ei saa suutaan auki jos joku asia ei tyydytä.

Vierailija
14/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi tulee selkäytimestä, ei sitä voi mitenkään erityisemmin opetella. Jotain pikkukikkoja ehkä, mutta eipä siinä sitten paljon muuta. Seksi on kuitenkin enimmäkseen henkistä, eikä fyysistä suoritusta. Kahdella ihmisellä pitää olla yhteensopivat henkisyydet, jotta homma toimii.

Mulla ainakin ihan just näin. Toisen kanssa se vaan toimii ja toisen kanssa ei. Ja ap:lle - Kai jo olit ajatellutkin, että jonkin syyhän siihen täytyy olla, että se pitkä parisuhde päättyi.

Vierailija
15/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sata kertaa sanot, että näin tai noin, mutta mies ei suostu uskomaan, vaan päättää itse, miten orgasmia naiselleen yrittää, niin sitä tyytyy siihen dildoon. Mieluummin nopeasti laukeava mies kuin sitä hemmetin "oikean kulman etsimistä" ja turhaa rynkytystä juuri, kun olisin saanut. Mutta ei, kun mies tietää niin paljon paremmin.

Niin! Lukekaa lainaamani viesti, sisaret: miehen tehtävä on tyydyttää nainen! Mies kun itse nauttii kaikesta seksistä, niin näin se on!

Vierailija
16/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhden tällaisen tapauksen olen päästänyt vapauteen seksittömästä liitosta. Otan ilman muuta syyn tai ainakin osan siitä kontolleni. Mulle ei seksi silloin aikoinaan ollut tärkeää. Olin jotenkin tyytynyt kohtalooni, siihen että en koskaan tulisi saamaan miehen kanssa. Eipä siihen sitten itsekään yhtään panostanut. Enkä halunnut, kun en saanut. Eipä liene ihme, että liiton viimeisinä viitenä vuotena emme enää edes koskeneet toisiimme.

Ja kyllä, nyt olen uudessa suhteessa, uuden miehen kanssa. Mies haluaa, että saan ja on halunnut löytää keinot siihen. Ja saan. Ja haluan. Ja se taas innostaa miestä lisää. Ja minuakin tietysti.

Pointtini: oli tilanne kumpi tahansa, se ruokkii itseään.

Vierailija
17/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies heiluttais kuinka paljon persettään siellä sängyssä tavattomam moni nainen ei saa yhdynnässä. Mutta nyt toki kaikki saa kun pääsee haukkumaan miestä.

Ja se mies on yhtä huono siellä sängyssä kun se kumppanikin, joka ei saa suutaan auki jos joku asia ei tyydytä.

Niin, toki molempien täytyy panostaa että tulee paras tulos. 

Mutta jos mikään mitä sanot ei tehoa mieheen, joka vain sanoo ettei halua tehdä jotain tai tekee minuutin ja lopettaa, niin siihen ei omat taidotkaan auta. Siihen päälle vielä itse yhdyntä, joka kestää kaksi minuuttia ja siihen loppuu miehen kiinnostus. Tällaista sanoisin jo huonoksi.

Vierailija
18/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka mies olisi yhden naisen osannut joskus tyydyttää, ei kannata kuvitella saman toistuvan jokaisen kanssa. Taitava mies osaa lukea naista ja toisaalta mukana oleva nainen joko sanoin tai elein kertoo tykkäämänsä asiat.On asioita joista pidän tai en pidä seksissä ja taas joku muu nainen ajattelee toisin. Saan itse helposti orgasmeja yhdynnässä, mutta siinä on omaa osuutta aika paljon mukana.

Vierailija
19/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ainakin tosi helposti orgasmin yhdynnässä. Olen ollut käytännössä vain puolisoni kanssa.

m40

Vierailija
20/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen ajatellut näiden pitkistä liitoista eronneiden kanssa sängyssä oltuani, että ei ihme että liitto on loppunut..

Niinkuin joku aiemmin mainitsi, toiset miehet vaan osaavat tyydyttää naisen ja nämä tyypit ovat haluttua kamaa parisuhdemarkkinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän