Minkälaiset luolanpeikot tota loordia oikein äänesti?
Äänestystulos taas kertoo telkkarin ääressä perjantai-iltana olevien olemuksesta jotain.
Kommentit (20)
ja kuten sanottu - vain soittamalla voi vaikuttaa
mutta sanokaa mun sanoneen, toi loordi boikotoidaan viisujärjestäjien toimesta vielä ennen kisoja, aivan tasavarma
ei toi oo ees musiikkia. kyllä saa hävetä taas tuplasti, kuka tosiaan on äänestänyt sitä?????????hu hu huuuuu
ihan sama kuin ois kärähdetty jostain dopingista ja kansa naurais meille ihan kippurassa
mä en enää kehtaa lähtee eurooppaan lomalle
meillä kolme vee tytsä kysy lordin biisin jälkeen et äiti koska tulee lisää hirviö-laulua. Oli pakko sit antaa valvoa viel hetki et näki ne uudestaan... Oli ihan haltioissaan!
tollasia öttismöntiäisiä pelleilemään Suomen lipun alla?
Kerrankin jotain erilaista! Enemmän olisin hävennyt Tomi Metsäketoa
varjelen lastani kaikin keinoin kohtaamasta saatanallista pahuutta tässä vaiheessa.
Vierailija:
Kerrankin jotain erilaista! Enemmän olisin hävennyt Tomi Metsäketoa
tuollaisia petoja normaaliin elämään kuuluvina?
paholaisia, nehän on saatanan palvojia.....
Samalla lailla sekin on " paha peikko" tässä se on vaan musiikkina....
Ihme tyyppejä täällä kun mamman pikku kullan nuput ei voi mitän tehdä tai katsoa. Kyllä meilläkin katsottiin ja ihan äidin sylissä. Ihasteltiin sitten kynsiä ja siipiä jne. Ja selitettiin samalla että on maskit. Niin ja ne on muuten useesti just noi mamman pikkset ylisuojatut murut jotja rääkkää toisia koulussa ja on 13v " kaverin luona yötä" siis kännissä katuojassa tai paksuna
koska tiedän niiden pelottavan häntä. Ehkä kaikki 3-vuotiaat eivät ole niin herkkiä, mutta poikani on ja minäkin olin lapsena. Voin kuvitella, miten tuo olisi minua ahdistanut silloin, kun se ahdistaa nytkin. Miksi haluatte palvella pahaa?
en antaisi lapseni katsoa tollasta.... jotain kontrollia pitää olla.....
älkää tuputtako omia ahdistuksianne lapsiin. Ja ne puvut jne on upeesti tehty eikä muuten o kovin vaikee selittää lapsellekaan että siellä puvun alla on ihan tava immeinen
siis mahtaako arvon mammat ees tajuta mikä työ noita on tehdä ja esim maski tehdä ennen esitystä. Siihen uppoaa aikaa ihan simona
saa taas hävetä simät päästään ja vielä enemmän kuin yleensä