"Käyn pyytämässä naapurin Pekalta!" ähy ähy
Elikkäst onko täällä muita, jotka ovat kurkkuaan myöten täynnä tota helevetin Fairy mainosta, jossa poika toteaa huomattuaan tiskiaineensa olevan loppu, että "Käyn pyytämässä naapurin Pekalta". Arghhhhhhkdj, se on syöpyny mun päähän, tekis mieli repiä jonkun pää juurineen irti, kun nään sen:Ddd Enkä muuten enää osta Fairya.
Toinen on tää uudehko pampers mainos, jossa ällöttävän mairea naisäänii sanoo "Minne kaikki pissa hävisi"
Näiden takia olen heittänyt telkkarin seinään mielessäni kymmeniä kertoja:D
Mitkä mainokset ajaa teidät lähestulkoon hulluuden partaalle????
Kommentit (115)
Khiitosh lliinoh humalaisen puolimaailmannaisen äänellä.
Se (pervoutuva) lapsenlapsi kyttäämässä mummonsa polveensa hieromaa voidetta, en millään muista, että mitä niistä? Ahaa
Kun aika on.
Että piti pilata edesmenneen Seija Simolan paras kappale mainoksella en ikinä anteeksi anna.
Että piti mennä oikein ulukomaille tekemään mokutusmainos, jossa myydään ideologiaa, jota nyt pitää tämänhetkisten naisten olla valmiita kannattamaan.
Niin ja olen isoäiti muuton.
Isoäiti kirjoitti:
Kun aika on.
Että piti pilata edesmenneen Seija Simolan paras kappale mainoksella en ikinä anteeksi anna.
Että piti mennä oikein ulukomaille tekemään mokutusmainos, jossa myydään ideologiaa, jota nyt pitää tämänhetkisten naisten olla valmiita kannattamaan.Niin ja olen isoäiti muuton.
Kun Aika On
Perskindol! Eikä sillä ole mitään tekemistä perseen kanssa.😑
Vierailija kirjoitti:
Elikkäst onko täällä muita, jotka ovat kurkkuaan myöten täynnä tota helevetin Fairy mainosta, jossa poika toteaa huomattuaan tiskiaineensa olevan loppu, että "Käyn pyytämässä naapurin Pekalta". Arghhhhhhkdj, se on syöpyny mun päähän, tekis mieli repiä jonkun pää juurineen irti, kun nään sen:Ddd Enkä muuten enää osta Fairya.
Toinen on tää uudehko pampers mainos, jossa ällöttävän mairea naisäänii sanoo "Minne kaikki pissa hävisi"
Mä olen täynnä teitä elikkä-sanalla jutut aloittavista....
Vierailija kirjoitti:
Dängdigi-perhe. Porukka seisoo hississä ja laulaa apaattisesti dängdigidigidigi... Joku ruokakaupan mainos muistaakseni. Että hiveli hermoa!
Kiitos tästä, nyt tämä soi loppuillan päässä... En käy K-Marketissa niiden huonojen mainosten takia.
Tänä päivänä ei kannata mennä hakemaan apua naapuri Pekalta mikä pedo lienee kun vaimosta ei sanaakaan.....
TUI! Kun luulet että vihdoin se rasittava huutolaulu loppuu, kuoro vetääkin henkeä ja jatkaa samoilla sanoilla vielä kovempaa; let the sunshine in!
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajaa hulluuden partaalle. Naisen takia OLEN heittänyt tv:n seinään. Ei tarvi heitää kymmentä kertaa. Yksi kerta riitti, poks.
Sinkkumies
Minä inhoan eniten näitä lääkemainoksia. En osta yhtään näiden mainosten lääkkeistä, kun vinoilevat ihmisten sairauksille. Curbisin - kun suihku on heikko AAAARGH!!! Ja se Precosa(?)-mainoksen tanssiva kakkapökäle....voi luoja!
Ja se oli niitä putkitelkkareita, jotka lähtee kunnon äänellä!
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ärsyttää se Haribon mainos missä brittimiehille on dubattu pikkulasten äänet.
Tässä on sentään jokin idea, jopa humoristinen.
Pitkästä aikaa mainos jossa jokin juju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täynnä teitä elikkä-sanalla jutut aloittavista....
Elikä oot noitten mainosten tekijä.
Elikkä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajaa hulluuden partaalle. Naisen takia OLEN heittänyt tv:n seinään. Ei tarvi heitää kymmentä kertaa. Yksi kerta riitti, poks.
Ei saa pelotella heikompia.
Sinkkumies
Suomilimiitti- mainokset, joissa Matti Nykänen . Uskomatonta tuubaa! Ei kyllä yhtään paranna mielikuvaa pikavipin ottajista.
Kiitos kiitos KIITOS kun syksy tuli ja se kammottava "Muistan jäätelökesäääää"-raiskaus loppui.
Rouva Ministeri on mitä ilmeisimmin profiloitu keski-ikää vanhemman naisväestön ohjelmaksi: hiivanhoito-supernainen, vagisan ja tena juhlivat mainostauoilla.
"Kiitos LLLino!"
Hiertymien ehkäisyyn PEPPU- ja intiimialueilla? Mitä ei voida suoraan sanoa: "Hei sinä jo vaivainen rapistuva ihminen, joka kuitenkin vielä kotonasi asut ja sinnittelet, tästä voidetta siihen vaippaihottumaan niin voit hymyillä pastellinvärisessä kauluspaidassasi".