Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Käyn pyytämässä naapurin Pekalta!" ähy ähy

Vierailija
22.11.2016 |

Elikkäst onko täällä muita, jotka ovat kurkkuaan myöten täynnä tota helevetin Fairy mainosta, jossa poika toteaa huomattuaan tiskiaineensa olevan loppu, että "Käyn pyytämässä naapurin Pekalta". Arghhhhhhkdj, se on syöpyny mun päähän, tekis mieli repiä jonkun pää juurineen irti, kun nään sen:Ddd Enkä muuten enää osta Fairya.

Toinen on tää uudehko pampers mainos, jossa ällöttävän mairea naisäänii sanoo "Minne kaikki pissa hävisi"

Näiden takia olen heittänyt telkkarin seinään mielessäni kymmeniä kertoja:D

Mitkä mainokset ajaa teidät lähestulkoon hulluuden partaalle????

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan hemmetin hyvä mainos

😂😁

Vierailija
62/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outo missä se lammas tuo sitä vessapaperia. Vaikka se lammas on söpö.

Juu, se fairy mainos saa ajattelemaan että se on aika huonoa kun on koko ajan kaikilta loppu, jopa naapurin pekalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jätit tämän huoneeseesi joten voit myös huuhdella sen." Kuka helv tampio kantaa uunivuokia huoneeseensa?

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Todella ärsyttävä mainos. Ja sitten "voit myös huuhdella sen" No mitä kettua! Ei siinä "huuhteleminen" auta, se pitäisi liottaa! Tämä ja se naapurin Pekka ovat kyllä pohjanoteerauksia. 

Mutta toisin, kuin joku oli maininnut , se moottorisahamies on mielestäni hupaisa.

Vierailija
64/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiossa esim nenäsumute mainos (miehen äänellä) "aaaaaaahhhhh vita plus" yök, en osta ikinä

Joku "tiedonjanoon, iltapulu kaupanpäälle" mainos, missä alussa joku juo kuuluvasti "klu, klu, kluklu, klu..." yök

Subwayn? Mainos jossa joku syö ja suu ruokaa täynnä mumeltaa että "on hyvää, osta päivän subi" yök, en osta.

Nää kaikki vielä kuulokkeista kuunneltuna, niin oksettaa joka kerta, enkä taatusti osta kyseisiä tuotteita, vaikka mainos jäi mieleen, niin jäi vastenmielinen kuvakin ko tuotetta kohtaan.

Järviradion ihanan harrastajateatterityyliin näytellyt mainokset. 😆

Vierailija
65/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago, stay curious, tulee heti stella mieleen.

Vierailija
66/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi muka naisilla olis aina huonot hampaat, ummetusta, ripaskaa, kynsisieni. Miehillä ei ikinä?

Vierailija
67/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dängdigi-perhe. Porukka seisoo hississä ja laulaa apaattisesti dängdigidigidigi... Joku ruokakaupan mainos muistaakseni. Että hiveli hermoa!

Vierailija
68/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ymmärtänyt sitä Subin tarjotineisisällyhintaan-mainosta. Ilmeisesti ei kukaan muukaan, kun sitä ei ole enää näkynyt.

Vierailija
69/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pekka vaikuttaa pervolta.

Vierailija
70/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi muka naisilla olis aina huonot hampaat, ummetusta, ripaskaa, kynsisieni. Miehillä ei ikinä?

Olen nähnyt noi kaikki myös miesversioina, ne ei olleet sen parempia :D

Vierailija
71/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ärsyttää se Haribon mainos missä brittimiehille on dubattu pikkulasten äänet.

Vierailija
72/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen boikotoinut Fairyä jo 1950-luvulta asti (joo, olen vanha mummo)! Silloin oli sellainen mainos, jossa mies tuli töistä kotiin, jossa pikkuvaimo jo odotteli maukkaan päivällisen kanssa. Ruuan jälkeen mies lösähti sanomalehden kanssa nojatuoliin (sytyttikö jopa piipunkin, siitä en ole varma, mutta siihen aikaan se olisi ollut mainoksessa sallittua). Vaimo jäi keittiöön selvittämään valtavaa tiskivuorta - pesuaineen varmaan arvaattekin. Saatuaan tiskit pestyiksi vaimo tuli olohuoneeseen, istahti miehen nojatuolin käsinojalle ja alkoi silitellä miehensä poskea. Mies ihmettelemään, miten vaimolla voi olla niin pehmoiset kädet, vaikka hän tiskaa päivittäin. Vaimo luo meihin katsojiin konspiratorisen katseen, ja taustalla enkelikuoro laulaa falsetissa: vain Fairy pitää kätenne niin poskenpehmeinä.

Ei ikinä, ikinä Fairyä, päätin silloin 14-15 -vuotiaana, ja se päätös on pitänyt.

Spick&span spick&span suomen suosituin aine on spick&span. 😇

Vierailija
73/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten on tarkoitus ollakin ärsättäviä että ne jää ihmisten mieliin.

Vierailija
74/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on tehty 2016 ja vieläkin toi mainos tulee ruudusta. 🙄 Ap on varmaan jo kuollut johonkin otsassa olevan suonen repeämään.

Vierailija
75/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten on tarkoitus ollakin ärsättäviä että ne jää ihmisten mieliin.

Joo, mut esim fairy mainoksesta tulee käsitys että se on huonoa, kun se on kaikilta loppu

Se Aaaaaahhhhhh vita plus nenäsumute jää taatusti hyllyyn sen yököttävän mainoksen takia

Joten aina se ärsyttävä ja mieleen jäävä mainos ei ole hyvä juttu.

Vierailija
76/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on tehty 2016 ja vieläkin toi mainos tulee ruudusta. 🙄 Ap on varmaan jo kuollut johonkin otsassa olevan suonen repeämään.

Jouduin aivoaneyrusmaleikkaukseen ja nyt syön aamua iltaa verenpainelääkettä ja joudun säännöllisesti käymään munuaisarvojen takia tutkimuksissa.

Vierailija
77/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hellävarainen on Fairy! Niin kiljui enkelikuoro 70-luvulla.

Vierailija
78/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mä maitoo juon, mä muistan sut ja hetken tuon Sulle sanoin näkemiin, lähdin maalta kaupunkiin. Mä sanoin sulle terve vaan, tuskin enää tavataan Mä kirjeitä en osaa kirjoittaa, panen maitoa tulemaan. Vaikka kaupungissa kaikkee on, ehkä kuitenkin oot onneton Mä aattelen sua aina vaan, jos pääsisit tulemaan...

Valion kyseinen ärsyttävä mainos pyöri kauan, kauan, kauan kauan sitten ja vieläkin muistan sen kappaleen.

Vierailija
79/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tuli sellainen Bebanthen -mainos, jossa tyttö jutteli äitinsä kanssa. Äiti laittoi Bebanthenia käteensä ja tyttö kysyi, miksi äiti laittaa sitä. Äiti vastasi lässyttämällä: "Sitä kutittaa." Myöhemmin sängyssä tyttö kysyi, vieläkö kutittaa. Äiti taas lässytti: "Ei kutita enää." Keski-ikäinen äitini, joka hyvin harvoin menettää hermonsa tai kiroilee, kyllästyi tuohon mainokseen ja matki aina mainoksen tultua tuota lässyttävää äitiä: "V*tuttaako? Ei v*tuta enää!"

Vierailija
80/115 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tuli sellainen Bebanthen -mainos, jossa tyttö jutteli äitinsä kanssa. Äiti laittoi Bebanthenia käteensä ja tyttö kysyi, miksi äiti laittaa sitä. Äiti vastasi lässyttämällä: "Sitä kutittaa." Myöhemmin sängyssä tyttö kysyi, vieläkö kutittaa. Äiti taas lässytti: "Ei kutita enää." Keski-ikäinen äitini, joka hyvin harvoin menettää hermonsa tai kiroilee, kyllästyi tuohon mainokseen ja matki aina mainoksen tultua tuota lässyttävää äitiä: "V*tuttaako? Ei v*tuta enää!"

Äidilläsi taisi jokin paikka kutista pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä