"Käyn pyytämässä naapurin Pekalta!" ähy ähy
Elikkäst onko täällä muita, jotka ovat kurkkuaan myöten täynnä tota helevetin Fairy mainosta, jossa poika toteaa huomattuaan tiskiaineensa olevan loppu, että "Käyn pyytämässä naapurin Pekalta". Arghhhhhhkdj, se on syöpyny mun päähän, tekis mieli repiä jonkun pää juurineen irti, kun nään sen:Ddd Enkä muuten enää osta Fairya.
Toinen on tää uudehko pampers mainos, jossa ällöttävän mairea naisäänii sanoo "Minne kaikki pissa hävisi"
Näiden takia olen heittänyt telkkarin seinään mielessäni kymmeniä kertoja:D
Mitkä mainokset ajaa teidät lähestulkoon hulluuden partaalle????
Kommentit (115)
Se alkuperäinen fairy oli varmasti ihan paskaa kun siitä on tehty parempaa jo kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
-Wrummmm! Raakaas,tuolla ulkona on joku moottorisahan kanssa.
-Myhy?!
-Voisikohan se auttaa siinä koivun kaadossa? Minäpä käyn kysymässä.
Wrummmmm!
Just tää! D:
Voi luoja onneks en kato telkkaria :D Ärsyyntyisin niiiin helposti noista kaikista!
Vierailija kirjoitti:
"Miten sun hiukset on noin paksut" tms.
"No kato kun mä pidän niistä huolta"
Tässä ärsyttää just se, että mä pidän huolta, toisin kuin eräät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kysyin hammaslääkäriltäni..."
Se tuli joskus kesällä ihan kokoajan, ja sitten se katosi. Nyt taas viikon sisällä alkanut tulemaan, melkein jokaisella mainoskatkolla...
Onko liian kaunis nainen liikaa:)
Kestän sen kauniin naisen hienosti, mutella. Ei mulla oo mitään sitä mimmiä vastaan, vaan se teennäisyyden huippu, ässävikoineen. Bonuswayssäkin ärsyttää kerta kerralta enemmän se ässien suhauttelu.
Aivan kaikki mainokset. Jokaikinen
Ei saa laittaa suklaaseen, ei saa laittaa suklaaseen.
- kyllä saa!
Siis mitämänäin? Kuka tämänkin hyväksyi telkkariin?
Mies ei lopeta rallattelemasta, en kestä enkä osta.
Siis sitä fairya "naapurin Pekalta". Tehkää uusi mainos ja puheen painotus oikein !!!!
En yleensä katso ohjelmia, joissa on mainoksia, koska mainokset ärsyttävät niin paljon.
Nicotinel- mainoksissa näytetään kun ihmiset seisoskelee pihalla tupakkapaikalla tai sitten näytetään pöydällä olevaa sytkäriä tms. tupakkaan vittaavaa, mutta ikinä ei näytetä itse tupakkaa tai ketään joka vetäisi norttia posket lommolla...
En nyt tarkoita että esim. jossain tamponimainoksissa pitäisi tarkasti näyttää minne se tamponi laitetaan, mutta tuo tupakan kanssa kaino vihjailu on aika kaksinaismoralistista.
Ne kanavien omien ohjelmien mainokset, kun niitä tulee joka välissä minuuttitolkulla.
Jos mainos on kammottava ja hermoja riipivä, se on yleensä saksalainen. Veikkaanpa että juuri toi Fairyn mainos kuuluu tähän kategoriaan. Lidlin mainokset oli ennen aivan persiistä, onneksi tekevät nykyään vähemmän ärsyttäviä.
En tykkää siitä miten hyviä biisejä tai tunnettuja klassisia kappaleita käytetään mainoksissa, sillä mainokset pilaa ne täydellisesti. En pysty kuuntelemaan monia kappaleita ilman että mieleen tulee heti että se on ollut jossain mainoksessa joskus 15 vuotta sitten. Parasta kaikessa on vielä se etten muista mikä mainos oli kyseessä, joten en tiedä mitä boikotoida.
Vierailija kirjoitti:
Elikkäst onko täällä muita, jotka ovat kurkkuaan myöten täynnä tota helevetin Fairy mainosta, jossa poika toteaa huomattuaan tiskiaineensa olevan loppu, että "Käyn pyytämässä naapurin Pekalta". Arghhhhhhkdj, se on syöpyny mun päähän, tekis mieli repiä jonkun pää juurineen irti, kun nään sen:Ddd Enkä muuten enää osta Fairya.
Toinen on tää uudehko pampers mainos, jossa ällöttävän mairea naisäänii sanoo "Minne kaikki pissa hävisi"
Näiden takia olen heittänyt telkkarin seinään mielessäni kymmeniä kertoja:D
Mitkä mainokset ajaa teidät lähestulkoon hulluuden partaalle????
Jo vuodesta 2016 asti ihmiset ovat inhonneet, vain pisara jäljellä fairy mainosta eikä loppua näy..aargh.. samoin triwago sekä se typerä blondi, joka käy alituiseen suuhygienistillä tutkituttamassa onko hampaiden väleissä yhä plakkia.
Ei näytä oppivan, että todellakin kannattaa käyttää sitä pyöreäpäistä harjasta.
Nyt nämä emättimen kuivuusasiat tuntuvat olevan agendalla aivan joka välissä(?!)
Suosittelen lämpimästi, että niin "naapuri pihi Pekka kuin suuhygienistikin" hankkivat lähestymiskiellon noille häiriköille.
Käy pyytämässä naapurin pihi-Pekalta!
Pihi-Pekka tuo tyhjän astianpesuainepullon ja väittää että "siellä kyllä on vielä riittävästi"
Ei ristus.
KOSKA SITÄ KUTITTAA LÄSSYNLÄÄ