"Käyn pyytämässä naapurin Pekalta!" ähy ähy
Elikkäst onko täällä muita, jotka ovat kurkkuaan myöten täynnä tota helevetin Fairy mainosta, jossa poika toteaa huomattuaan tiskiaineensa olevan loppu, että "Käyn pyytämässä naapurin Pekalta". Arghhhhhhkdj, se on syöpyny mun päähän, tekis mieli repiä jonkun pää juurineen irti, kun nään sen:Ddd Enkä muuten enää osta Fairya.
Toinen on tää uudehko pampers mainos, jossa ällöttävän mairea naisäänii sanoo "Minne kaikki pissa hävisi"
Näiden takia olen heittänyt telkkarin seinään mielessäni kymmeniä kertoja:D
Mitkä mainokset ajaa teidät lähestulkoon hulluuden partaalle????
Kommentit (115)
"kysyin hammaslääkäriltäni..."
Se tuli joskus kesällä ihan kokoajan, ja sitten se katosi. Nyt taas viikon sisällä alkanut tulemaan, melkein jokaisella mainoskatkolla...
Kaikki Fairy-mainokset on kamalia. Tahallaanko ne tekee? Minusta Suomessa osataan tehdä parempia mainoksia, kuin mitä nuo käännösmainokset täällä pyörii.
Erityisesti Fairyt nostaa verenpainetta, "kysyin hammaslääkäriltäni" arrgggh ja vaippamainokset. Kaikki nämä on niin teennäisiä, että mutelle menee heti.
Vierailija kirjoitti:
Se perkuleen maitorahka mainos
Jos tarkoitat sitä jodlausta,
Niin tässä keskustelussa on nyt sanottu kaikki ne, mitkä tällä hetkellä eniten...
Mä taas inhoan niitä hammastahnamainoksen koululuokkakakaroita. Se on niin ällöä, kun suu auki sörkitään.
Ja sitä Voltaren miestä, joka kiemurtelee kuin muuharaisia pöksyissä, se onkin munkin superinhokki.
Se missä on se sänky, missä heiluu peitto, ja sitten paljastuukin, että siellä on mies, jolla kramppaa jalka.
Mun mielestä aika mauton, ja ärsyttävä.
Se sovinistinen Kinder bueno- mainos, missä nainen tuhlaa, käy dayspassa, ostaa 9 dollarin kahvin jne. Ärsyttävää touhua!!
Ja toki se "kysyin hammaslääkäriltäni"... Kaikki dubatut mainokset.
Joo, voivat olla varmoja etten ikinä osta oral b-hammasharjaa.
Se hammastahnamainos on kyllä ärsytyksien ykkönen! Pakko vaihtaa kanavaa joka kerta. Enkä osta sitä mitä siinä mainostetaan. Mitäs se muuten oli? Oliko se pepsodenttia vai sähköhammasharjaa?
Tää lanka piristi mun illan :Dd ahaha
Vierailija kirjoitti:
Se tuli joskus kesällä ihan kokoajan, ja sitten se katosi. Nyt taas viikon sisällä alkanut tulemaan, melkein jokaisella mainoskatkolla...
Onko liian kaunis nainen liikaa:)
Mä mietin, katoinko liikaa televisiota vai miksi osaan sen hammasharjanaisen repliikit ulkoa. Aluksi paloi hermo, nykyään vaan nauraa epätoivosena ja toistaa ne sanat puhuen sen mainoksen päälle.... On muuten tehokas mainos, vaikka kuinka moni vannoo ettei osta, niin kappas vaan kaupassa kun muistaa :D
Nyt se hammaslääkäriääliönaisääni oikein kummittelee mun mielessäni! Että kiitos vaan teille! :D
Tajusin just, että mulla ei ole aavistustakaan, millaisia mainoksia telkkarissa tätä nykyä pyörii. Joskus kyllä YouTubessa oon törmännyt johonkin peräaukon kutinaa mainostavaan pätkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko liian kaunis nainen liikaa:)
Jep, toi on just se syy.
Mä muuten yksi ilta tässä mietin, että pitäisi etsiä se mainos englanninkielisenä ja mahdollisesti muillakin kielinä ja katsoa, onko se yhtä ärsyttävä kuin suomeksi. Mutta en saanut aikaan.
Vaippamainokset ällöttää, etenkin jos niissä on vauvan paljas perse. Ja miksi vaipoista tehdään aina vain mukavampia ja imukykyisempiä kun pitäisi tehdä epämukavia?
"I asked"
Eikö tota mainosta olekaan dupattu suoraan englannin versiosta?
Tuossa versiossa ei ole blondia!
"Miten sun hiukset on noin paksut" tms.
"No kato kun mä pidän niistä huolta"
-Wrummmm! Raakaas,tuolla ulkona on joku moottorisahan kanssa.
-Myhy?!
-Voisikohan se auttaa siinä koivun kaadossa? Minäpä käyn kysymässä.
Wrummmmm!
Se perkuleen maitorahka mainos