Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sara Parikan ja Venla Savikujan välit poikki?

Vierailija
22.11.2016 |

Vähän siltä vaikuttaa, koska aikoinaanhan heillä oli yhteinen blogi yms ja muutenkin olivat pitkään työkavereita, nyt eivät edes seuraa toisiaan Instagramissa ja kun Saralta kysyttiin muutama päivä sitten yhden postauksen kommenttiosiossa että ovatko enää yhteyksissä Venlan kanssa niin ei vastannut siihen kommenttiin, vaikka moneen muuhun vastasi. Lisäksi Saran blogi vaikuttaa nykyään olevan suositumpi kuin Venlan, koska Venla ei enää mistään muusta kirjoitakaan kuin veganismistaan.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihmeellisiä kommentteja täällä, miksi on pakko lytätä jompaa kumpaa ja asettua vain toisen puolelle?

Itse luen enemmän Saran blogia ehkä siksi, että Sara kirjoittaa niin monipuolisista ja samalla arkisista asioista. Lisäksi hänen blogistaan tulee jotenkin kotoisa olo, en edes tiedä miksi :D Muutenkin tykkään yleensä lukea perheblogeja, koska haaveilen itsekin omasta perheestä ja lasten saannista joskus tulevaisuudessa. Lisäksi Saralla on ihana tyyli ja kaunis koti. 

Mutta samaan aikaan koen Venlan elämän mielenkiintoisena, koska itsekin rakastan liikuntaa, vaikken mikään himo-treenaaja olekaan, mutta aina joskus kun luen Venlan blogia niin saan sieltä inspiraatiota vaikka mihin! Olen itsekin vegaani ja Venlan ruuat näyttävät aina ihan mahtavilta, hän toteuttaa veganismin todella hyvin ja jaksaa panostaa ruuanlaittoon ja resepteihin blogissa, mitä arvostan todella paljon. En yhtään ymmärrä noita kommentteja siitä kuinka Venla näyttää kuivalta ja riutuneelta, omasta mielestäni Venla näyttää terveeltä ja kauniilta. Ja onhan täällä av:lla haukuttu kaikkia "fitness-tähtiä" samalla tavalla vaikkeivat vegaaneja olekaan! Älkää siis pistäkö sitä vegaaniuden syyksi jos joku näyttää mielestänne "kuivalta ja kireältä".

Pointti oli, että mielestäni molemmat on omalla tavallaan mahtavia ja inspiroivia tyyppejä ja yhtälailla molemmilla on todennäköisesti omat heikkoutensa. Harmi jos todella ovat riidoissa niin monen vuoden yhteistyön ja ystävyyden jälkeen. 

Olin jossain aikaisemmassa viestissäni yrittänyt keksiä sopivaa adjektiivia joka kuvaisi Saran blogia, ja sinä sen sanoit; kotoisa! Sellainen olo siitä juuri tuleekin. Mukava avata blogi näin lapsettomanakin ja lukea sieltä erilaisia juttuja kodista ja arjesta.

Vierailija
42/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko elämät pikkasen eri vaiheissa?

Toinen on perheenäiti ja toinen keskittyy fitnessiin ja vegaaniuteen yms. Ei välttämättä hirveesti yhteisiä juttuja.

Eri vaiheissa tai ei, ei minulla ainakaan omien tai ystävien uusien elämäntilanteisen myötä ole mennyt välejä poikki tai yhteydenpito muuten loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara vaikuttaa kyllä ihanalta mutta elää 10 vuotta vanhemman elämää. Venla elää täysillä nuoren naisen elämää joten siksi pisteet Venlalle. Enkä tykkää lapsista.

Et tykkää lapsista mutta kirjoittelet vauva.fi-palstalle. En minäkään kirjoittele koirapalstoille koska en tykkää koirista.

Ja ei tarvitse käyttää tätä perinteistä selitystä "ei täällä käy pelkästään äidit ja isät vaan täällä saa keskustella muistakin asioista" - silti ei tulisi mieleenkään avata jotain palstaa jonka NIMIKIN jo viittaa lapsiin. Ihan sama onko jossain koira.fissä joku aihe vapaa, en minä sinne silti mene kirjoittelemaan aloituksia siitä kuinka vela-elämä on niin paljon parempaa ja kuinka lapset ovat tuho maapallollemme, ja kuinka vanhempien elämä on tylsää (itsellä ei mitään kokemusta vanhemmuudesta tietenkään ole). Velat nyt on vähän yksinkertaisia.

Vierailija
44/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vegaanius aiheuttaa täällä monissa niin paljon vihaa ja katkeruutta? :D en itse ole vegaani, enkä edes kasvissyöjä, mutta kyllä mun mielestä on hienoa, että joku jaksaa/pystyy moiseen. Kyllähän se on hyvä juttu, että kunnioittaa eläinten oikeuksia eikä tue tehotuotantoa.

Vierailija
45/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara vaikuttaa kyllä ihanalta mutta elää 10 vuotta vanhemman elämää. Venla elää täysillä nuoren naisen elämää joten siksi pisteet Venlalle. Enkä tykkää lapsista.

Et tykkää lapsista mutta kirjoittelet vauva.fi-palstalle. En minäkään kirjoittele koirapalstoille koska en tykkää koirista.

Ja ei tarvitse käyttää tätä perinteistä selitystä "ei täällä käy pelkästään äidit ja isät vaan täällä saa keskustella muistakin asioista" - silti ei tulisi mieleenkään avata jotain palstaa jonka NIMIKIN jo viittaa lapsiin. Ihan sama onko jossain koira.fissä joku aihe vapaa, en minä sinne silti mene kirjoittelemaan aloituksia siitä kuinka vela-elämä on niin paljon parempaa ja kuinka lapset ovat tuho maapallollemme, ja kuinka vanhempien elämä on tylsää (itsellä ei mitään kokemusta vanhemmuudesta tietenkään ole). Velat nyt on vähän yksinkertaisia.

Tännehän päätyy googlestakin tosi helposti. Onhan tämä Suomen vilkkain keskustelupalsta, jolla on legendaarinen maine. Se vetää lukijoita ja kirjoittajia. Ei sillä osoitteella ole merkitystä. Paitsi ilmeisesti sinulle.

Vierailija
46/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vegaanius aiheuttaa täällä monissa niin paljon vihaa ja katkeruutta? :D en itse ole vegaani, enkä edes kasvissyöjä, mutta kyllä mun mielestä on hienoa, että joku jaksaa/pystyy moiseen. Kyllähän se on hyvä juttu, että kunnioittaa eläinten oikeuksia eikä tue tehotuotantoa.

Olisi itse kunkin vegaaniudesta ärsyyntyvän hyvä pohtia, mistä se ärsyyntyminen kumpuaa.

Vierailija
47/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä inhosin peppiä salkkareissa, se käytti huumeita, möi itteään ja meinas tukehduttaa sen vauvan, mutta sai vaan kaiken anteeks kun räpsytteli suuria silmiään ja humutti vaaleaa tukkaansa :D no joo roolihahmo ei liity tähän mitenkään, mutta jotenkin tykkään venlasta enemmän, kun sarasta tulee aina peppi mieleen :D

Vierailija
48/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tännehän päätyy googlestakin tosi helposti. Onhan tämä Suomen vilkkain keskustelupalsta, jolla on legendaarinen maine. Se vetää lukijoita ja kirjoittajia. Ei sillä osoitteella ole merkitystä. Paitsi ilmeisesti sinulle.

Silti on hämmästyttävää, miksi ja kuinka paljon lapsivihaajia tänne palstalle "sattumalta" eksyy. Provosoidakseen toista kohderyhmää tietenkin. Yllättäen nämä velat ja lapsivihaajat pelastaisivat vieraan koiran ennen vierasta lasta palavasta talosta ja ovat myös vegaaneja, mutta ihan vaan sen takia että tuntisivat olevansa parempia. Samat naiset myös yrittävät varattuja miehiä, jotta voisivat todistaa olevansa parempia kuin äidit.

Vierailija
49/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä inhosin peppiä salkkareissa, se käytti huumeita, möi itteään ja meinas tukehduttaa sen vauvan, mutta sai vaan kaiken anteeks kun räpsytteli suuria silmiään ja humutti vaaleaa tukkaansa :D no joo roolihahmo ei liity tähän mitenkään, mutta jotenkin tykkään venlasta enemmän, kun sarasta tulee aina peppi mieleen :D

Aikuinen ihminen ei osaa erottaa faktaa fiktiosta. Tai sitten olet teini.

Vierailija
50/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi itse kunkin vegaaniudesta ärsyyntyvän hyvä pohtia, mistä se ärsyyntyminen kumpuaa.

Itse kunkin vegaanin tulisi miettiä, miksi he ärsyttävät normaalin ruokavalion edustajia. Vegaaneista on valitettavasti muodostunut ikävä kuva moralisoijina, toisten kuin heidän oman ruokavalionsa tuomitsijoina ja itseään parempina ihmisenä pitävinä.

Vierailija
51/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että Venlasta ei sitten tule aina mieleen väkivaltainen tiuskija ja miestenhakkaaja.

Vierailija
52/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo molemmat ovat blogien perusteella täysiä tyhjäpäitä.

Suurin sisältö on poseerata aina uusien vaatteiden kanssa.

Vierailija
53/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla vaikuttaa tyhjäpäisemmältä kuin Sara. Elämä pyörii tekoripisen, rusketuksen, kropan, treenin ja ruokavalion ympärillä.

Vierailija
54/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti on hämmästyttävää, miksi ja kuinka paljon lapsivihaajia tänne palstalle "sattumalta" eksyy. Provosoidakseen toista kohderyhmää tietenkin. Yllättäen nämä velat ja lapsivihaajat pelastaisivat vieraan koiran ennen vierasta lasta palavasta talosta ja ovat myös vegaaneja, mutta ihan vaan sen takia että tuntisivat olevansa parempia. Samat naiset myös yrittävät varattuja miehiä, jotta voisivat todistaa olevansa parempia kuin äidit.

Ettet nyt vain itse provosoisi.

Mutta avaa lisää, MIKSI sinusta on hämmästyttävää, että avoimella ilman rekisteröitymistä kommentoinnin sallivalla palstalla provosoidaan ja kirjoitellaan mitä sattuu.

Vierailija
55/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva siitä, että jotkut pitävät itseään parempana syntyy nyt sinun päässäsi. Jos pysähdyt miettimään, miksi sinä ajattelet heidän pitävän itseään muita parempana, alat olla asian ytimessä.

Vierailija
56/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V vaikuttaa epamiellyttavalta ihmiselta. Sellaiselta, joka ei osaa ottaa kritiikkia vastaan ja on omasta mielestaan aina oikeassa. Silloin kun kaantyi vegaaniksi niin kertoi vaaria faktoja lihantuotannosta Suomessa. Mina kirjoitin hanelle ystavallisesti kommentin, jossa kerroin faktoja. No, han ei edes vaivautunut julkaisemaan kommenttiani.

Silloin kun hanella oli se joku VS-brandi tmv niin ne vaatteethan oli tehty jossain halvassa maassa lapsityovoimalla ja niihin oltiin vaan painatettu se VS-logo.

Vierailija
57/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva siitä, että jotkut pitävät itseään parempana syntyy nyt sinun päässäsi. Jos pysähdyt miettimään, miksi sinä ajattelet heidän pitävän itseään muita parempana, alat olla asian ytimessä.

Ei tosiaan synny päässäni. Katso tämäkin ketju.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2556353/vegaanit_eivat_vain_luule_olevan…

Vierailija
58/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V vaikuttaa epamiellyttavalta ihmiselta. Sellaiselta, joka ei osaa ottaa kritiikkia vastaan ja on omasta mielestaan aina oikeassa. Silloin kun kaantyi vegaaniksi niin kertoi vaaria faktoja lihantuotannosta Suomessa. Mina kirjoitin hanelle ystavallisesti kommentin, jossa kerroin faktoja. No, han ei edes vaivautunut julkaisemaan kommenttiani.

Silloin kun hanella oli se joku VS-brandi tmv niin ne vaatteethan oli tehty jossain halvassa maassa lapsityovoimalla ja niihin oltiin vaan painatettu se VS-logo.

Sellaisia ne juuri vegaaniksi kääntyneet ovat. Luulevat että kaikki mitä netistä lukevat lihantuotannosta ja eläinten oikeuksist on faktaa ja levittävät sitä totuutena eteenpäin. On se kyllä vähän outoa, että juuri ruokavalio on sellainen asia että jos siihen hurahtaa niin mitään muuta ei enää ajattelekaan. Jokaisessa postauksessaan, jokaisessa Insta-kuvassaan yms on vähintäänkin #vegan ja joka toinen blogipostaus käsittelee sitä.

Vierailija
59/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOOL näitä palstan salapoliiseja :D :D :D "Ei oo instagram frendej, niiden on pakko olla riidois!!!!!" Kamoon nyt. Ja kuka ylipäätään jaksaa vahdata joidenkin ex-salkkarinäyttelijöiden kaverilistoja?

Vierailija
60/74 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukka kirjoitti:

LOOL näitä palstan salapoliiseja :D :D :D "Ei oo instagram frendej, niiden on pakko olla riidois!!!!!" Kamoon nyt. Ja kuka ylipäätään jaksaa vahdata joidenkin ex-salkkarinäyttelijöiden kaverilistoja?

Lisää teinejä eksyi ketjuun.