Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi asuu sijaisperheessä, ja kertoi jotain kamalaa.

Vierailija
22.11.2016 |

Lapseni sijoitettiin vähän aika sitten tuttuun sukulaisperheeseen ja kaikki on mennyt hyvin. Olen odotellut palaveria, jossa päätettäisiin lapseni tulevaisuudesta ja uskon että pääsee kotiin. Lapsi oli kotona tuossa pari päivää sitten ja nukuin sohvalla päiväunia, mies oli keittiössä. Lapsi katseli piirrettyä ja heräsin siihen kun kuulin lapseni puhuvan "Olin Nikon (sijaisperheen poika) kanssa (jossain, en kuullut tarkasti) ja pimpistä tuli verta" Ensin mietin kuulinko edes oikein koska olin unenpöpperössä, mutta pakko ottaa nuo puheet vakavasti, vaikka olisin kuullutkin väärin. Tänään minun oli tarkoitus keskustella sosiaalityöntekijän kanssa, mutta hän ei ollut paikalla koko päivänä. Ajatukset on sekavat ja vatvon koko ajan mitä tässä pitäisi tehdä. Auttakaa! Mietin erilaisia vaihtoehtoja, mikään niistä ei tunnu hyvältä. Haluaisin viedä tytön lääkäriin, mutta voinko tehdä sen salassa perheeltä? En halua järkyttää ketään turhaan. Perheen poika on suurimman osan ajasta isällään, mutta ajatus on silti hirveä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tärkeässä asiassa hommaisin autokyydin tai menisin taksilla heti asian kuultuani päivystykseen ja kertoisin asian lääkärille. 

Vierailija
22/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja kun ehdotin että kysyisi suoraan sijaisäidiltä? Ajattelin siinä bioäitiä koska jos mitään epäilyksiä tulee (vaikka olisivat turhiakin), lapsi ei muuta kotiin vaan johonkin neutraaliin paikkaan selvityksien ajaksi. Seuraus on että lapsi kärsii. 

Ja jos sukulaissuhde, sijaisperheen äitiä ei epäillä, pyytäisin kyllä eka selvitystä onko mitään hajua mistä lapsen puheet voivat johtua.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko lapsi voinut sijaisperheen äidin jolla on kuukautiset? ovat salaa olleet saunassa piilossa tms. ja nähneet.

Vierailija
24/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vie lääkääriin! Hyvänen aika..

Se ei ole yksinkertaista, täällä missä asun ei edes ole lääkäriä. Yritän saada jonkun asiaamme hoitavan sosiaalityöntekijän huomenna kiinni. Mitä sanon? Vanhempia ei muutenkaan kuunnella. Yritän saada tytön huomenna kotiin käymään. Ahdistaa, enkä osaa ajatella järkevästi. ap

Paikka jossa ei ole ollenkaan lääkäriä. Jep jep 😊

Vierailija
25/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen mitä ap antaa ymmärtää kuulleensa on toimittava heti eikä antaa lapsen mennä takaisin eli uskoisin ettei nyt ole tosi juttu tai sitten on ollut aihetta sijoitukseen eikä se ole poistunut.

Vierailija
26/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pedofiili. Joku arvasi oikein.

Ap

Vierailija
27/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitä hittoa nyt taas

Vierailija
28/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vie lääkääriin! Hyvänen aika..

Se ei ole yksinkertaista, täällä missä asun ei edes ole lääkäriä. Yritän saada jonkun asiaamme hoitavan sosiaalityöntekijän huomenna kiinni. Mitä sanon? Vanhempia ei muutenkaan kuunnella. Yritän saada tytön huomenna kotiin käymään. Ahdistaa, enkä osaa ajatella järkevästi. ap

Paikka jossa ei ole ollenkaan lääkäriä. Jep jep 😊

Lähin lääkäri on kaupungissa jonne mennääb bussilla, ja sitten kaupungin sisällä otetaan toinen bussi. Ja koska täällä bussit ei kulje hyvin kaikki lääkäriajat eivät käy. ap

Vierailija
29/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen mitä ap antaa ymmärtää kuulleensa on toimittava heti eikä antaa lapsen mennä takaisin eli uskoisin ettei nyt ole tosi juttu tai sitten on ollut aihetta sijoitukseen eikä se ole poistunut.

Pelkään että minua syytetään mustamaalaamisesta, koska sijaisäiti teki meistä perättömän aika törkeän lastensuojeluilmoituksen. Nämä asiat eivät koskaan ole yksinkertaisia. Enkä viitsi tähän kauheasti laittaa yksityiskohtia, mutta ajattelen että lapsen jutussa on perää 50-50. ap

Vierailija
30/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu sossulle mitään, koska ne on kieroja. Lapsi lääkäriin ja juttu suoraan poliisille.

Vierailija
31/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että minua syytetään mustamaalaamisesta, koska sijaisäiti teki meistä perättömän aika törkeän lastensuojeluilmoituksen. Nämä asiat eivät koskaan ole yksinkertaisia. Enkä viitsi tähän kauheasti laittaa yksityiskohtia, mutta ajattelen että lapsen jutussa on perää 50-50. ap

Mietin myös että tämä asia käännetään meidän syyksi. Ette voi tietää miltä tällainen tuntuu. ap

Vierailija
32/32 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin minäkin.