Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoin itseni

Vapaa
22.11.2016 |

Huh !
Irtisanoin itseni vakituisesta työstä ja pomo muuttui tulipunaiseksi ja alkoi täristä. Myöhemmin alkoi myös ovien paiskominen jne. Taitaa olla ikävämpi viimeinen kuukausi tulossa.. Miten teidän irtisanoutumiset on otettu vastaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo kysyi monta kertaa, että olenko varma ja otti sitten irtisanoutumisilmoitukseni vastaan. Sanoi, että jos tahdon, niin voin tulla takaisin tai jos joskus kaipaan lisätöitä, niin heillä olisi melkovarmasti tarjolla. Myöhemmin teinkin heille vähän töitä, jotta yksi  entinen työkaveri ehti hengähtämään.

Vierailija
2/5 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti. Kolme kertaa olen irtisanoutunut. On pahoiteltu ja kysytty, onko turhaa yrittää puhua muuttamaan mieltä.  Viimeiseen irtisanomisajan päivään saakka on pidetty talossa joka kerta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti suhtauduttiin.

Mies kun irtisanoi itsensä niin pomo yritti saada mielen muuttumaan ja mies olisi saanut 2000e palkankorotuksenkin.

Vierailija
4/5 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean päivän täydellinen mykkäkoulu, jonka jälkeen pyysi sähköpostitse täyttämään asiasta lomakkeen. Ei siis puhuttu asiasta enää mitään naamatusten. Arvasin jo etukäteen, että ottaa ottaa henkilökohtaisesti. 

Vierailija
5/5 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa minunkin pomoni suhtautui asiallisesti, joskin oli silminnähden järkyttynyt ja tolaltaan.

Hän kyseli myös, että saisiko palkankorotus harkitsemaan uudelleen, mutta sanoin että ei saa.

Seuraavina päivinä hän uskaltautui kyselemään, että hainko uutta paikkaani itse vai ottiko uusi työnantajani minuun yhteyttä. Sanoin että itse hain ja tämä taisi olla liian iso kolaus pomolle, koska sen jälkeen on asiallisuus ollut kaukana..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme