Antaako ehdotuksia alakoulun (3.luokkalaisten) pikkujoululahjaksi, n. 5 euroa
Kynä-kumisetti tuntuu olevan aika yleinen pikkujoululahja, tulisiko mieleen jotain muuta?
Kommentit (15)
Pussillinen kiviä.
Käpyjä.
Soraa pakattuna uusimpaan iphone -pakettiin.
Jotain jouluista, esim. patterikäyttöinen valosarja/valokoriste.
Vierailija kirjoitti:
Hieno heijastin.
Tämän kanssa olisin vähän varovainen. Mun 8v sai viime vuonna heijastimen eikä oikein ilahtunut, niitä kun oli kasapäin jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno heijastin.
Tämän kanssa olisin vähän varovainen. Mun 8v sai viime vuonna heijastimen eikä oikein ilahtunut, niitä kun oli kasapäin jo muutenkin.
No sitten oikein ruma heijastin niin tulee vaihtelua.
Pähkinöitä, xylitoli-purkkaa ja joku erikoinen tikkari tms. Ei jää romut nurkkiin.
Tyynyliina, kivat sukat...jos haluaa tavaraa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinöitä, xylitoli-purkkaa ja joku erikoinen tikkari tms. Ei jää romut nurkkiin.
Tyynyliina, kivat sukat...jos haluaa tavaraa antaa.
Puolituntemattomalle pähkinät on aina siitä hassunhauska lahja, kun et voi olla varma onko saajalla vakava pähkinäallergia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno heijastin.
Heijastin on just tuollainen aikuisen mielestä kiva lahja, siinä kun on hyötynäkökulmakin. Mutta ei tuollainen alakouluikäinen nyt oikeasti hihku innosta jos paketista tulee muumiheijastin tai kolmas koiraheijastin, ja kavereiden paketeista tulee kaikkea kivaa.
Laittakaa esimerkki mikä olisi hieno heijastin, arvo n. 5 €.
Vierailija kirjoitti:
Heijastimen sijaan esim. Clas Ohlsonilta sellainen kiva välkkyvä vedenpitävä ja pakkasta kestävä led-valo, jonka voi ripustaa vaikka reppuun olisi minun mielestäni ihan kiva. Olisiko ollut jotain 2,99 tms. Siihen vaikka suklaata tai jotain lisäksi?
T. Ei se, joka aiemmin ehdotti heijastinta.
Vierailija kirjoitti:
Tää ois aika magee. http://www.heijastinkauppa.fi/product/354/lepakko--heijastin-musta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heijastimen sijaan esim. Clas Ohlsonilta sellainen kiva välkkyvä vedenpitävä ja pakkasta kestävä led-valo, jonka voi ripustaa vaikka reppuun olisi minun mielestäni ihan kiva. Olisiko ollut jotain 2,99 tms. Siihen vaikka suklaata tai jotain lisäksi?
T. Ei se, joka aiemmin ehdotti heijastinta.
Joo, tuo kuulostaa kivemmalta. Heijastimia jaetaan joka paikassa ilmaiseksikin, ei se ole erityisen kiva yllätyslahjana jollei sitten ole just varta vasten lahjansaajan makuun.
Sellaiset yksittäispakatut legohahmot maksaa pari euroa.
joku pulmalelu pirun nyrkki tmv