Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tulee tosi nopeesti, apuja?

Vierailija
22.11.2016 |

Mulla on uusi mies ja olen pettynyt ettei seksi kestä meillä yhtään ja mies tulee melkein heti. Vaikka kuinka ollaan rauhallisesti harrastettu esileikkiä ja mies vähän yrittänyt pidätelläkin, niin harvoin kestää yli viittä minuuttia itse naintia. Aiemmat miehet kestänyt helposti yli kymmenen minuuttia, jolloin mäkin ehdin saada jotain. Mikä avuksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Willjammi kirjoitti:

Kyllähän herkkään siemensyöksyyn on lääkkeitä. Ei nuo puuduttavat aineet ja kortsu yksistään paljonkaan auta. Priligy on ainut lääke, joka on tarkoitettu ennenaikaiseen siemensyöksyyn. Toimii kyllä kohtuullisen hyvin, mutta on perhanan kallista. 60 mg:n pilleri maksaa noin kympin. Parempi ( ja huomattavasti halvempi) lääke on kipulääke Tramal. Ainakin jotkut urologit kirjoittavat Tramal-reseptin tähän vaivaan. Oman kokemuksen mukaan on parempi kuin Priligy. Olen kärsinyt herkästä siemensyöksystä koko ikäni, ja vihdoin olen saanut siihen avun. Seksi ei ole koskaan tuntunut niin hyvältä kuin nyt! Pari tuntia ennen aiottua seksiä pari Tramalia naamariin, niin homma sujuu hyvin. Ekstrakestoa saa vielä, kun puuduttaa terskan Emla-voiteella ja laittaa vielä kortsun päälle, ettei puuduta partneria. Huono puoli: ei ole kovin spontaania tämmöinen homma...

Ilman muuta Tramalia naamaan (morfiinin johdannainen) ja sen jälkeen lähdetään ajelemaan pienessä Tramal jurrissa. Käy päähän noin 5 kertaa kovemmin, kuin esim. Panacod. Olen aikoinaan joutunut syömään noita paljonkin selän välilevyn pullistuman ja leikkauksen vuoksi. Tuskinpa noita lääkärit nyt sentään ennenaikaisen laukeamisen vuoksi kirjoittelee. M51

Kyllä vain tramalia käytetään ennenaikaiseen siemensyöksyyn pienenä annoksena, minulla on 2x50 mg pari tuntia ennen aktia. Eipä tuolla juuri muuta vaikutusta ole kuin siemensyöksyn viivästyminen usealla minuutilla. On tehokas ja halpa lääke. Luepa tämä: http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/siemens…

Vierailija
22/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli? Onko hiukset jo lähtenyt päästä? Silloin testosteronikin. No can do.

Jos testosteroni olisi "lähtenyt", ukkoa ei kiinnostaisi panna ollenkaan. Vaikeudet olisi seisokin saamisessa eikä nopeassa tulemisessa. Niin, eikä ne testot lähde hiuksien mukana, kuka tämmöisiä keksii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun runkkaa itse se mies .

Vierailija
24/25 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieshän voi tulla vain kerran per pano?

Uuteen nousuun vain sen ekan nallin jälkeen?

Tuskinpa se kieltäytyy kun alat uudelleen lämmitellä?

Vierailija
25/25 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mies nuolemaan sinulle yksi orgasmi ensin tai kaksikin, jos saat. Sitten saat varmasti ja ehkä vielä sisällä ollessakin uuden? Näin minä teen vaimolle usein, vaikka kestänkin 10-15 min helposti. Ihanaa kun vaimo saa kielellä jo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan