Mies tulee tosi nopeesti, apuja?
Mulla on uusi mies ja olen pettynyt ettei seksi kestä meillä yhtään ja mies tulee melkein heti. Vaikka kuinka ollaan rauhallisesti harrastettu esileikkiä ja mies vähän yrittänyt pidätelläkin, niin harvoin kestää yli viittä minuuttia itse naintia. Aiemmat miehet kestänyt helposti yli kymmenen minuuttia, jolloin mäkin ehdin saada jotain. Mikä avuksi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli? Onko hiukset jo lähtenyt päästä? Silloin testosteronikin. No can do.
Jos testosteroni olisi "lähtenyt", ukkoa ei kiinnostaisi panna ollenkaan. Vaikeudet olisi seisokin saamisessa eikä nopeassa tulemisessa. Niin, eikä ne testot lähde hiuksien mukana, kuka tämmöisiä keksii?
Ja mieshän voi tulla vain kerran per pano?
Uuteen nousuun vain sen ekan nallin jälkeen?
Tuskinpa se kieltäytyy kun alat uudelleen lämmitellä?
Pyydä mies nuolemaan sinulle yksi orgasmi ensin tai kaksikin, jos saat. Sitten saat varmasti ja ehkä vielä sisällä ollessakin uuden? Näin minä teen vaimolle usein, vaikka kestänkin 10-15 min helposti. Ihanaa kun vaimo saa kielellä jo...
Kyllä vain tramalia käytetään ennenaikaiseen siemensyöksyyn pienenä annoksena, minulla on 2x50 mg pari tuntia ennen aktia. Eipä tuolla juuri muuta vaikutusta ole kuin siemensyöksyn viivästyminen usealla minuutilla. On tehokas ja halpa lääke. Luepa tämä: http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/siemens…