Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi järkytys, kävin vaa'alla pitkästä aikaa. Bmi yli 34!

Vierailija
22.11.2016 |

Olen ihan sokissa! Tuli kuolemanpelko.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän vastuutonta, että nykyisin puhutaan niin paljon siitä, että ei pitäisi tuijottaa vaa'an lukemaa tai aiheuttaa itselleen ahdistusta punnitsemalla liian usein. Vaa'alla kannattaa käydä säännöllisesti, kyllähän se selvästi kertoo jotain, jos lukema kasvaa tasaisesti.

Itse käyn vaa'alla melkein joka aamu, mikä tietysti ei ole välttämätöntä. Koen sen silti auttavan painon hallinnassa. Helpompi on lähteä tiputtamaan 2 kiloa kuin 20 kiloa.

Ap, hienoa että uskalsit hypätä vaa'alle. Nyt on hyvä hetki lähteä kohti terveellisempää elämää!

Vierailija
22/26 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

Mulla on kanssa sama BMI arvo. Ihan shokki toi Bmi 34. Rasvaprosentti on onneksi vielä alle 10 %. Kyykystä menee 300 kg ja penkistä 200 kg.

Vitut on rasvat alle 10% ja mitat 190/123. Tämä mies on 190/89 http://iriediva.com/wp-content/uploads/2013/03/asafa-powell6.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysymys teille, jotka sanotte kymmenien kilojen ylipainon vain tulevaan vaivihkaa vuosien aikana. Kun ensimmäisen kerran housunnappi kirraa tai eivät mene reisistä ylös, mitä teette? Ostatte vain suurempaa kokoa? Eikö olisi helpompi tehdä jo silloin ryhtiliike, kun havaitsee vaatekoon ensimmäistä kertaa kipuavan suuremmaksi? Kertokaa, en nimittäin ymmärrä miten joku voi yllättyä lihottuaan kymmeniä kiloja.

Vierailija
24/26 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää voita perunamuusiin ja tölkkilihapullia päälle niin hyvää tulee :D

Vierailija
25/26 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysymys teille, jotka sanotte kymmenien kilojen ylipainon vain tulevaan vaivihkaa vuosien aikana. Kun ensimmäisen kerran housunnappi kirraa tai eivät mene reisistä ylös, mitä teette? Ostatte vain suurempaa kokoa? Eikö olisi helpompi tehdä jo silloin ryhtiliike, kun havaitsee vaatekoon ensimmäistä kertaa kipuavan suuremmaksi? Kertokaa, en nimittäin ymmärrä miten joku voi yllättyä lihottuaan kymmeniä kiloja.

Uskon, että se voi tulla vaivihkaa, mutta ei sen pitäisi olla mikään yllätys. 

Vierailija
26/26 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ap.

Suosittelen lämpimästi kuntosaliharjoittelua.

Kun saat lisää lihasta niin paino lähtee laskemaan, ja rasvaprosentti myös Ü

Monella kuntosalilla saa nykyään asiallista ohjausta, ja myös ravintoneuvontaa jos sitä tarvitsee.

Minulla on paino pudonnut kuntosalilla käymällä n. 2 kg kk, vaikka en ole edes laihduttanut. Tavoitteeksi olen asettanut itselleni pelkästään lihaskunnon ja terveyden kohentamisen. Salilla olen käynyt 2-3 kertaa viikossa ja tehnyt ihan kohtuullisen kevyttä treeniä, en mitään hikipäässä pääpunaisena harjoitusta.

Paino minulla on pari kiloa ylipainon puolella, mutta silloin kun aloitin treenaamisen niin ylipainoa oli 10 kg. Toki olen iloinen painon putoamisesta, vaikka se ei ensisijainen tavoitteeni nyt ollutkaan.

Oudointa tässä on se, että olen ollut lähes koko aikuisikäni dieetillä ja paino on vaihdellut melko paljonkin. Ja nyt kun en ole enää dieetillä ja syön huolettomammin myös herkkuja niin paino on lähtenyt tippumaan.

Olen kuullut monen muunkin sanovan että paino on tippunut kun on lopettanut laihduttamisen, mutta en ole uskonut että se voisi olla mahdollista.