Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAA!! Olen 4 päivää YKSIN kotona =D

Vierailija
10.03.2006 |

Mies lähti lasten kanssa mummolaan.

Kävin saunassa, otan siideriä ja kuuntelen Dingoa täysillä... =DD

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautihan nyt täysillä, tekee kyllä vaihteen vuoksi ihan varmasti hyvää!

Vierailija
2/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa haarat kutisee,ja heti on vieras mies punkassa.Tyypillinen nainen humalassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kohta alkaa haarat kutisee,ja heti on vieras mies punkassa.Tyypillinen nainen humalassa...

ap

Vierailija
4/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla varmaan on ihan hyvä syy työntää lapset ja ukkos pois jaloista.Odota vaan kun alkaa siideri vaikuttaa ja menokenkä vipattaa.En ole mikään teini ,joten osaan päätellä jotain... :-)

T:3 lapsen isä

Vierailija
6/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sulla varmaan on ihan hyvä syy työntää lapset ja ukkos pois jaloista.Odota vaan kun alkaa siideri vaikuttaa ja menokenkä vipattaa.En ole mikään teini ,joten osaan päätellä jotain... :-)

T:3 lapsen isä

Typerä sä olet...

Vierailija
7/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellesi on käynyt noin niin se ei TODELLAKAAN tarkoita että kaikki vaimot ajattelisivat ja tekisivät niin kuin väitit!!!

Vierailija
8/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni ei ollut toki syyllistää kaikkia naisia.Toivon että mahdollisimman moni pitää järjen päässä,vaikka kiusaus olisikin suuri.Myönnän että minä olen lapsineni " uhri" ,mutta se on jo nyt vanha juttu.

Vierailija
9/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä menojalasta =D

Vierailija
10/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy noita sekopäitä, normaalista elämästä vieraantuneita, katkeria epäilijöitä...

Mun puolesta toivotan vaan oikein rentouttavaa ja ihanaa täysvapaata. Itse olen juuri viettänyt kolme vuorokautta ilman lasta ja miestä , jotka tulevat huomenna takaisin. Siivosin (sekin voi olla todella vapauttavaa ja ihanaa kun sen saa tehdä rauhassa, eikä kukaan heti sotke siivottua tilaa), tapasin kavereita, käytiin baarissa, otin pari drinkkiä (ja vielä pari sen päälle, hih). Nyt on kyllä jo taas niin kova ikävä, että hyvä vaan että tulevat huomenna! Kyllä teki hyvää, mutta aika aikansa kutakin...

Niin ja missään vaiheessa ei kyllä tullut houkutusta ottaa mitään vieraita miehiä matkaan ;)

Vierailija
11/13 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi miehet kuvitella olevansa niin vastustamattomia jumalan lahjoja... Jos itse nyt kolmen vuoden kotona olon ja lastenhoidon jälkeen saisin 4vrk - tai edes 1vrk - aikaa olla IHAN VAAN ITSENI KANSSA (normaalisti kun ei kahvikupillista voi rauhassa juoda), niin en kyllä jumalauta siihen mitään humalaista vierasta äijää ottais seuraksi. Nauttisin ihan vaan yksinolosta ja siitä, että voi vaan kävellä ovesta ulos jos huvittaa tai olla kävelemättä.

Taitaa tuo " kokenut" mies kertoa nyt enemmän itsestään kuin meistä naisista - eli itse on heti lähibaarissa vonkaamassa jos vaimo on päivän pois...?

Vierailija
12/13 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin just uuniin kevätkääryleitä, nams!!

Ja totta, on ihanan virkistävää! Huomenna teen hiihtolenkin, käyn kirppiksellä ja katson yhden dvd: n joka jäänyt rästiin =D Niin ja siivoan sen lastenhuoneen...

Mutta nyt: yhdet vielä!

ap

Vierailija
13/13 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan,mässäile rauhassa.Itse ajastin just ton neloselta alkavan leffan nauhalle.Onhan tässä tullut joku olut otettua,mutta ei mitään jurreja.Mukulat nukkuu.Ihana hiljaisuus...