Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Je-pilleri + mahdollinen raskaus? Auttakaa!!

Liian ahdistunut
21.11.2016 |

Moi, haluisin niin paljon apua ja jotain rauhotteluviestejä tms..

Eli olin 13.11 (sunnuntai) sängyssä poikaystäväni kanssa ilman ehkäisyä.. Tiedän tein väärin ja tosi tyhmästi.. Jätkä tuli mun sisään ja sain haettu je-pillerin, norlevo merkkisen maanantaina koulusta, seksistä tuolloin oli kulunut 24-25 h...

Ovulaatio mulla oli tapahtunu 4.11 tai viimeistään 5.11, eli sen ja seksin välillä oli semi paljon aikaa (?) mun mielestä ainaki. Mut siis millä todennäkösyydellä oon raskaana tai millä oikeen pääsen täst ahistuksesta ja stressistä eroon?

Oon tehny jo 2 testiä ku menkkojen piti alkaa 17.11 mut ei niit näy vieläkään... molemmat testit oli ihan selkeesti negatiivisia ei ollut mitään haamuviivoja tms. Tein testit ehkä hieman aikaisin koska toisen tein keskiviikkona muistaakseni ja toisen lauantaina. Haluisin tehä uuden testin vaikka joka päivä, koska se tuo hetkeks mielenrauhan etten ookkaan raskaana. Mut pitäiskö mun oottaa tämän viikon sunnuntaihin ja tehä testi jos menkat ei tule vai mitä mä teen?

Ja mä tiedän mitä enemmän stressaan menkoista ja raskaudesta ja siitä et menkat ei tuu ni tiiän et ne myöhästyy vaan enemmän. Mut en vaan osaa olla stressaamatta ku itken koko ajan ainaku siihen on pieniki mahollisuus, koska se on ainut asia mikä mua helpottaa tällä hetkellä.

Kiitos jos joku viitsii vastata ja anteeksi epäselvä teksti. Ja ainiin oon 17 vuotta jos se ketään auttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin todennäköisesti raskaana. Onneksi olkoon!

T: Lääkäri

Vierailija
2/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika verikokeeseen. Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisyn teho laskee jokaisen tunnin jälkeen. 24-25 h myöhemmin ? Joo. Verikokeeseeen...

Vierailija
4/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasolu ei elä vuorokautta pidempään.

Vierailija
5/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tää likka on ovulaation tsekannut ruumiinlämmöstä tai tikkuun pissimällä ? Ei ole kierto kaikilla oppikirjoista

Vierailija
6/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet raskaana. Se on todella epätodennäköistä ottaen huomioon kiertosi ajankohdat jos ne ovat kuten kerroit. Olet ottanut myös jälkiehkäisypillerin. Pilleri voi siirtää kuukautisia noin viikolla. Ei ole syytä paniikkiin!

7/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Done that kirjoitti:

En usko että olet raskaana. Se on todella epätodennäköistä ottaen huomioon kiertosi ajankohdat jos ne ovat kuten kerroit. Olet ottanut myös jälkiehkäisypillerin. Pilleri voi siirtää kuukautisia noin viikolla. Ei ole syytä paniikkiin!

Juu no en ollu raskaana, menkat alko ti ja normaalilta tuntuu ja näyttää myös :) Ja kyllä mun kierron ajankohdat osuu noihin, koska tunnistan ovulaation vähän liiankin hyvin yms. Ja osasin olettaakin et en oo raskaana mut silti jotenki ahisti maanantaina kaikki, mut onneks ei enää! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän