Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä aikoo jättää kun en suostunut hänen kosintaan! Apua! :((

Vierailija
21.11.2016 |

Apua miten saisin poikaystäväni perumaan hänen aikeet jättää minut, ollaan oltu yhdessä 1v 3kk josta vuosi asuttu yhdessä. Poikaystävä kosi minua reilu viikko sitten enkä suostunut, koska minun mielestä on vielä liian aikaista edes harkita mitään naimisiinmenoja kun ollaan oltu vasta niin vähän aikaa yhdesssä. Nyt poikaystävä ei sitten puhu minulle enää ollenkaan ja meinaa muuttaa pois :(!Mä haluan kuitenkin olla hänen kanssaan ja rakastan häntä enkä tosiaan halua menettää häntä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus.

Vierailija
2/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä löydät uuden ihanan poikkiksen, älä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua papua kissa syö rapua!

Vierailija
4/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhea skenaario

Vierailija
5/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienestä syystä luovutti.   Nössöhän tuo olikin.

Eli parempi kun lähtee. 

Vierailija
6/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin siinä voi käydä kun on erilaiset käsitykset suhteen etenemisestä ja miten tulevaisuutta rakennetaan. Enkä nyt tiedä kumpi olisi yhtään enempää oikeassa. Teidän etenemistahti on erilainen. Poikaystävä on loukkaantunut kun ajattelee ettet välitä niin paljoa että pystyisit oikeasti sitoutumaan vaikka hän olisi jo sillä asteella, toisaalta voisit hyvinkin katua jos vain siksi myöntyisit eikä kihlaus tuntuisikaan onnelliselta tapahtumalta.

Vierailija
7/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin jättänyt. Rakastamani ihmisen kanssa voisin todellakin mennä naimisiin tuon ajan sisällä.

Vierailija
8/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha aloitus.

Joo tuli ihan tämä selavii fiilis.

Vierailija
9/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää jostain syystä että jätät hänet niin pitää takertua kosinnalla..hyvä ettet suostunut, epävarma mies.

Vierailija
10/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tämä ei ole mikään vitsi jos te niin luulette, oikeasti rakastan poikaystävääni ja en tosiaan halua että hän jättää mut :(

t. aloittaja

Vierailija
11/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up... :(

Vierailija
12/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta on varma että rakastaa ja toisen kanssa haluaa olla loppuelämän niin miksei siihen kosintaan voi suostua? Mun mies kosi mua kahden kuukauden seurustelun jälkeen ja sanoin kyllä koska olin varma. Vuosien odottelu ei olis muuttanut lopputulosta mitenkään. Mun mielestä toi ettei suostu kertoo ihan vaan siitä omasta epävarmuudesta, että onko se kumppani sittenkään se oikea. Mieheltä ihan oikee päätös lähtee, en mäkään jäis vuosiks odotteleen ku toinen miettii että haluaako olla yhessä vai ei.

Vierailija
13/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKAYSTÄVÄSI ON...

ANUSTAPPI PERSEESSÄ

Vierailija
14/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kuulu kosia.

Vierailija
15/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tahtoo koko pullan mutta sinä tarjoat vain rusinapakettia. Poika etsii siis koko pullaa rusinoineen. Jos ei saa sinulta kuin rusinoita niin menee muualle. Niin se on.

Vierailija
16/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha aloitus.

Joo tuli ihan tämä selavii fiilis.

Eikö se ole deisavuu?

Vierailija
17/17 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta on varma että rakastaa ja toisen kanssa haluaa olla loppuelämän niin miksei siihen kosintaan voi suostua? Mun mies kosi mua kahden kuukauden seurustelun jälkeen ja sanoin kyllä koska olin varma. Vuosien odottelu ei olis muuttanut lopputulosta mitenkään. Mun mielestä toi ettei suostu kertoo ihan vaan siitä omasta epävarmuudesta, että onko se kumppani sittenkään se oikea. Mieheltä ihan oikee päätös lähtee, en mäkään jäis vuosiks odotteleen ku toinen miettii että haluaako olla yhessä vai ei.

Olen minäkin varma että haluan olla poikaystäväni kanssa mutta naimisiin meno on mieleestäni senverran iso juttu että haluan odottaa ensin jonkin aikaa, koska kyllähän sitä on sitten vaikka koko loppuelämä aikaa olla naimisissa.. En halua poikaystäväni jättävän mua!! :( t. aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä