Muistatko vielä kun David Bowie, Sting, Pet Shop Boys, Nick Cave olivat Ruisrockissa 1997?
Vuonna 1998 oli mm.
Blur, Pulp, ZZ Top, Neil Young, Rage Against the Machine, Red Hot Chili Peppers, Kent...
Kommentit (15)
Urpo ei tiedäkään että Red Hot oli Ruisrokissa vuonna 1996. Olin siellä minäkin...
Olishan noita jopa voinut mennä kuuntelemaan muttei käyty.
Vierailija kirjoitti:
Urpo ei tiedäkään että Red Hot oli Ruisrokissa vuonna 1996. Olin siellä minäkin...
Sori vuosiluku lipsahti väärin, koko jälkimmäinen lista oli vuodelta 1996. Mutta miksi olet noin töykeä?
Ap
Miksi mä en tiennyt enkä ollut tuolla enkä muutenkaan muista ysäristä oikeastaan yhtään mitään vaikka en edes ollut mikään alkoholisti vaan tavallinen viikonloppubilettäjä?
Noi vuodet olivat muutenkin hyviä. Elämä oli ihanaa! T. vm77
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vuosiluku lipsahti väärin, koko jälkimmäinen lista oli vuodelta 1996. Mutta miksi olet noin töykeä?
Ap
Koska olen töykeä aina.
Menee vuodet ja bändit väärin ap:lla. Olin jokaisena vuonna paikalla.
Tuossa on mun suosikkeja, olisin ollut paikalla varmasti, jos olisin tuolloin ollut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedänpäs.
T: Urpo
P.S: Piti mennä Bowieta katsomaan mutta exän mummo kuoli just sopivasti
Ruisrock oli ällöttävä kokomusnuorten kokoontumisajo. Me oikeat nuoret oltiin Ilosaaressa katsomassa Chumbawambaa.
Olipa tietysti. Oikeat nuoret oli lännessä. Itä oli ja on, sen sijaan punainen.
1997 ja 1999. Olivat huiput. Eipä enää mitään tuonne päinkään taida tulla.
ja miettikää upean Pet Shop Boys bändin huikeaa uraa 80 luvun alusta 2025 vuoteen saakka, edelleen vetävät livekeikkoja jotka saavat viiden tähden ylistäviä arvosteluita eri maissa ja ovat tehneet vuosikymmenten aikana edelleen upeilta levyjä, aivan huikea bändi musiikin historiassa
Valitettavasti olin tuolloin 10v. eivätkä kuuluneet vielä musiikkimakuuni