Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

47-vuotiaan eronneen naisen rakkauselämä...

Vierailija
21.11.2016 |

Lapsellinen tarina, mutta tunnenkin itseni ihan teiniksi.
Olen reilu vuosi sitten eronnut. Tapasin pari kuukautta sitten miehen, jonka kanssa on ollut sutinaa, mutta nyt mies on ollut jo jonkun aikaa ulkomailla työreissussa. Haluaa kuulemma kuitenkin jatkaa siitä mihin jäimme kun tulee taas Suomeen ennen vuodenvaihdetta ja näin sitten sovittiin.

Viikonloppuna olin baarissa, alkuillasta tapasin miehen jonka kanssa imuttelin sivupöydässä. Mies vonkasi kotiinsa, mutta en lähtenyt, ja mies sitten päätti ottaa mun yhteystiedot ja lähti kotiin. Laittoi eilen viestiä.

Loppuillan vietinkin sitten ihan eri miehen kanssa, joka on kuulemma tulisesti ihastunut minuun :O Tää lähti meille kotiinkin, mutta ei sitten (onneksi) ollut seksiä vaikka sitä,ehkä olisin halunnutkin, mutta ei vaan luonto sitten antanut periksi..

En tiedä mikä mun elämään on mennyt, oikeasti haluaisin vaan olla lasten kanssa kotosalla, mutta kun he menevät isälleen tää mun elämä on tätä. Ja miehiä tuntuu tunkevan ovista ja ikkuinoista, tää on ihan naurettavaa tässä iässä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!itse olen myös todennut saman.Olen 46v. nainen ja miehiä pukkaa kanssa ovista ja ikkunoista.Onkohan tää joku maaginen ikä.Itse veikkaan,että tää on just se ikä,kun porukkaa on jo toisella tai kolmannella kierroksella!..siitä se varmaan johtuu.

Toisen ja kolmannen kierroksen tyypit onkin varsinaisesti sitä laatukamaa... Kukin kykyjensä mukaan.

Vierailija
22/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tasan 50 kun otin avioeron ja jessus sitä menoa eron jälkeen! Kävin treffeillä monta kertaa viikossa, välillä samana päivänä kahdenkin kanssa. Puhelin piippaili 24/7, baariin kun meni, ei tarvinnut yhtäkään juomaa itse maksaa ja varsinkin n. 3-kymppisiä miehiä oli ihan vaivaksi asti :D 

Vapaus oli niin mahtavaa, eikä tarvinnut sitoutua vaikka näitä seurustelunhaluisia miehiä oli. 

Nyt 55 ikää ja rauhoittui meno, onneksi... Kesällä tapasin mahtavan miehen ja nyt vakaassa parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Olen 42-vuotias, eronnut kuutisen vuotta sitten, enkä vaan törmää mieheen, joka saisi mussa mitään tunteita heräämään. :/ Haluaisin ihastua, rakastuakin, mikä ettei sitoutua, mutta kun kukaan ei tunnu miltään. Harmittaa. 

Vierailija
24/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut seksielämästä - et rakkaudesta. Käytä oikeita termejä. Tuo sinun tavaranjakelusi ja ihnissuhshoppailusi on niin kaukana rakkaudesta kuin olla ja voi.

Vierailija
25/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Olen 42-vuotias, eronnut kuutisen vuotta sitten, enkä vaan törmää mieheen, joka saisi mussa mitään tunteita heräämään. :/ Haluaisin ihastua, rakastuakin, mikä ettei sitoutua, mutta kun kukaan ei tunnu miltään. Harmittaa. 

Lopeta nirsoilu sitten, et luultavasti itse ole mikään palkinto.

Vierailija
26/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nirsoilu sitten, et luultavasti itse ole mikään palkinto.

Mun ainoa kriteeri on se, että miehen pitää herättää mussa tunteita. Onko se väärin? 

Vierailija
27/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että miehet nu55ivat myös navetassa lehmiä, sikoja ja tallin puolella myös hevosia. Osa naisista ymmärtää, että karvamätästä ei nyt ilmaiseksi kannata jakaa vaan siitä voi myös laskuttaa. Tyhmähän se nyt on joka ilmaiseksi antaa?

Jos siellä miesten vessassa olisi kertakäyttöisiä ILMAISIA fleshlitejä niin kaikki naiset lähtisivät yksin kotiin baarista.

Vierailija
28/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta! Itse sinkkumarkkinoilla 43-vuotiaana ja ai jestas miten paljon oli kysyntaa! :D

Valkkasin sitten kandidaateista kaikin puolin parhaimmin itselleni sopivan, nyt avoliitossa just 31 vuotta tayttaneen aivan mielettoman ihanan miehen kanssa. :) 

Vierailija
29/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut seksielämästä - et rakkaudesta. Käytä oikeita termejä. Tuo sinun tavaranjakelusi ja ihnissuhshoppailusi on niin kaukana rakkaudesta kuin olla ja voi.

Byhyy. Vltuttaako kun muut saa, ja sinä et?

Vierailija
30/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa huonon naisen maineen niin jatka samaa rataa. Se on toki ihan jokaisen oma asia mitä tekee, mutta käsken miettimään seuraavaa: Haluatko kunnollisen miehen pitemmäksi aikaa? Jos haluat, niin mieti sitä mitä teet nyt. Kunnolliset miehet nimittäin eivät halua olla naisten kanssa jotka ovat olleen kierrossa. Eikä se kenestäkään miehestäkään tee mitään mahtityyppiä. T. Kunnon mies 

Vierailija
31/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ottajia riittää, mutta entä pitäjiä?

Vierailija
32/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfaoinas kirjoitti:

Jos haluaa huonon naisen maineen niin jatka samaa rataa. Se on toki ihan jokaisen oma asia mitä tekee, mutta käsken miettimään seuraavaa: Haluatko kunnollisen miehen pitemmäksi aikaa? Jos haluat, niin mieti sitä mitä teet nyt. Kunnolliset miehet nimittäin eivät halua olla naisten kanssa jotka ovat olleen kierrossa. Eikä se kenestäkään miehestäkään tee mitään mahtityyppiä. T. Kunnon mies 

Miten sa sielta 50-luvulta pystyt kommentoimaan nettiin? 

"Kunnolliset miehet" ymmartavat etta madonna/h*orasyndrooma johtuu lahinna omasta huonosta aitisuhteesta, ja etta terveilla naisilla on terve seksuaalisuus, eika se tee kenestakaan huonoa. 

Vierailija
33/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!itse olen myös todennut saman.Olen 46v. nainen ja miehiä pukkaa kanssa ovista ja ikkunoista.Onkohan tää joku maaginen ikä.Itse veikkaan,että tää on just se ikä,kun porukkaa on jo toisella tai kolmannella kierroksella!..siitä se varmaan johtuu.

Toisen ja kolmannen kierroksen tyypit onkin varsinaisesti sitä laatukamaa... Kukin kykyjensä mukaan.

Jaa, itse haluaisit lähemmäs 5-kymppisen miehen, joka olisi ekalla kierroksella? Laatukriteerinsä kullakin, mutta itse kyllä arvostan sitä, että aikuisella on kokemusta parisuhteesta/suhteista.

Vierailija
34/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehan valitsin ensimmaisella kierroksella olevan puolison. Toki hanella oli ollut semipitkia (so. max pari vuotta) seurustelusuhteita muutama, mutta ei esim. ollut asunut naisen kanssa yhdessa aikaisemmin. En halunnut velana mitaan uusperhekuvioita tai avioliitosta eronnutta miesta. 

N44 

Vierailija
35/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, laatukamaa ovat siis vain ne, jotka ovat kokemattomia tai pysyvät ensimmäisessä suhteessaan? Heti, kun eroat, olet kakkoslaatua? Ehkä voisit jo astua sieltä menneisyydestä tälle vuosituhannelle...?

Vierailija
36/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehan valitsin ensimmaisella kierroksella olevan puolison. Toki hanella oli ollut semipitkia (so. max pari vuotta) seurustelusuhteita muutama, mutta ei esim. ollut asunut naisen kanssa yhdessa aikaisemmin. En halunnut velana mitaan uusperhekuvioita tai avioliitosta eronnutta miesta. 

N44 

Vau, minkä helmen löysit! Muuttiko suoraa äidin luota sinun luoksesi?

Vierailija
37/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44 

Ei, ehti siina valissa muuttaa yksin toiselle mantereelle ja elaa reilut puoli vuotta "poikamieselamaa". 

Mainittakoon, etta muutto tapahtui 29-vuotiaana, kun sai yliopisto-opinnot loppuun. Sita ennen asui toki opiskelijana kotona. 

Vierailija
38/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44 

Ei, ehti siina valissa muuttaa yksin toiselle mantereelle ja elaa reilut puoli vuotta "poikamieselamaa". 

Mainittakoon, etta muutto tapahtui 29-vuotiaana, kun sai yliopisto-opinnot loppuun. Sita ennen asui toki opiskelijana kotona. 

Ahaa, kiitos tiedosta. Teillä varmaan synkkaa hyvin esim. huumorintajun osalta?

Vierailija
39/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44 

Ahaa, kiitos tiedosta. Teillä varmaan synkkaa hyvin esim. huumorintajun osalta?

Ole hyva. Ja kylla, kiitos kysymasta. :) 

Vierailija
40/40 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut muuten tunnistaa hyvin tavastasi jättää välilyönti pois pisteen jälkeen. Kuumat deitit ja tauti takapuolessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi