Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehdotuksia, kuinka lähestyn naista!

Vierailija
21.11.2016 |

Ehdottakaa minulle, miten voisin sulavasti lähestyä ihanaa naista. Opiskelemme samaa alaa, mutta emme muuten tunne. Facebookissa joskus jotain pintapuolisesti kyselty kuulumisia. Olemme tehneet nyt yhdessä ryhmätyötä ja sitä kautta muutama sana yksityiselämästä vaihdettu.

En haluaisi säikyttää liiallisella tunkeutumisella. Olemme molemmat naisia, mikä tekee asiasta hankalampaa. Minä olen täysin avoin oman suuntautumisen kanssa, mutta hänestä minulla ei ole tietoa. Hän kyllä hakee aika paljon katsekontaktia ja hymyilee aina leveästi. Mikään ei ole ihanempaa kuin nainen, joka hymyilee myös silmillään :) Olen huomannut, että meidän katseet kohtaa usein tavallista pitempään ennenkuin jompikumpi kääntää pään pois. Joka päivä hakeudumme tervehtimään toisiamme vaikka mitään asiaa ei edes olisi. Olen huomannut hänenkin tekevän tätä. Liikumme eri porukassa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran on vapaa ja itse olet vapaa, niin ehdota vaikka mukaan kävelylenkille, jouluglögille kahvilaan, taidemuseoon, tms.

Olen itse heteronainen, enkä tulisi edes ajatelleeksi, että joku nainen yrittäisi ISKEÄ minua pyytämällä kävelylnkille, glögille, kahvilaan tms. Kyllä minulle pitäisi sanoa aika suoraan, eli tee ensin jotenkin ohimennen selväksi oma suuntautumisesti.

Yksi minun hyvä ystäväni antoi minulle lahjaksi jonkun itseaskartelemansa sateenkaariaiheisen koristeen, joten vasta siitä sitten tajusin hänen olevan homo. Asia oli sillä selvä, emmekä puhuneet sittä enää sen enempää.

Vierailija
22/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää kaljoittelemaan. Se on täysin normaalia, oli vipinää tai ei. Aamuun mennessä selvinnee onko kiinnostusta molemmin puolin.

Vierailija
24/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suoraan treffeille pyytäminen tuntuu kyllä aika pelottavalta, vaikka on varmasti paras tapa kertoa kiinnostuksesta. Miksiköhän se pakkien saaminen pelottaa ja hävettää niin paljon?

Nyt olisi kyllä hyvä sauma pyytää ulos, koska kohta alkaa kuukauden joululoma koulusta. Sittenhän ei tarvitse nähdä ihan heti, jos asiat ei mene toivotulla tavalla ja nolottaa :D

Tekisi niin mieli laittaa jotain kohteliaisuuksia viestillä ja kertoa kuinka pelkästään hänen näkeminen saa minun suun hymyyn. Tai no ei ehkä noin suoraan. Jotain kohteliasta, mikä toisi hänelle myös hymyn.

Ap.

Vierailija
25/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää kaljoittelemaan. Se on täysin normaalia, oli vipinää tai ei. Aamuun mennessä selvinnee onko kiinnostusta molemmin puolin.

Minulle kännitunnustukset tuo vain teiniajat mieleen. Todellinen turn Off.

Ap.

26/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suoraan treffeille pyytäminen tuntuu kyllä aika pelottavalta, vaikka on varmasti paras tapa kertoa kiinnostuksesta. Miksiköhän se pakkien saaminen pelottaa ja hävettää niin paljon?

Tervetuloa miesten maailmaan. Etkö ole ennen iskenyt naista?

Vierailija
27/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten maailmaan. Etkö ole ennen iskenyt naista?

Olen ollut useammankin naisen kanssa. Jotenkin sitä ihastuneena tuppaa vain polvet tutisemaan ja pakkien saanti nolottaa. Sammallalailla kait naisiakin jännittää, ei vain miehiä.

Ap.

Vierailija
28/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hänelle viestin, että hän on mielestäni todella kaunis. Nyt ootellaan vastausta kauhun sekaisin tuntein :O

Mitä mieltä olette, oliko virhe laittaa?

Ap.