Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder- ym. deittiprofiilien instant turn offit! Peukutusketju

Vierailija
21.11.2016 |

Kerro jokin asia miehen tai naisen deittiprofiilissa, joka saa sinut siirtymään seuraavaan profiiliin välittömästi. Peukuta ylös jos olet samaa mieltä ja alas jos eri mieltä!

Aloitan: Miehellä kaikissa profiilin kuvissaan aurinkolasit päässä.

Kommentit (210)

Vierailija
161/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee erityisesti vanhempia miehiä netideiteillä. Ovat esim. itse 50 ja etsivät naista 25-45-vuotiaista. Poistin kaikki nämä ukot ja pääsin ylitarjonnadta. Mistä miehet saavat päähänsä, että jokaiselle löytyy se parikymppinen. Huomioikaa ikäluokkien koot.

Vierailija
162/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Tai sitten olet vannoutunut vela ja tulit siihen tulokseen että lapsettomuus mainostaa sinua parhaiten kaikista ominaisuuksistasi koska ei ole parempaa taetta ihmisen erinomaisuudesta kuin se ettei hänellä ole lapsia eikä hän niitä hanki. Se ei johdu sanoista vaan siitä että koit asian niin ensiarvoisen tärkeänä että se pääsi profiilisi. Profiilia lukeva nainen miettii miksi kaikista maailman asioista juuri sen varmistaminen oli sinulle tärkeää että hän heti kättelyssä tietää sinun olevan lapseton, ja mitä se hänen osaltaan tarkoittaa.

Korjataanpa tämä luulo heti: olen velanainen, ja velauden esille tuleminen HETI on suunnaton plussa, samoin kuin lasten olemassaolon. Huolin vain toisen lapsettoman miehen, jolla ei ole lapsia suunnitteilla. Jos joku muu (eli ei hakemani kaltainen ihminen) närkästyy siitä, että asia lukee prodiilissani, mitä sitten? Ja jos joku vela pahastuu, niin sitten saa mennä. En muutenkaan jaksa ihmisiä, jotka vetävät hillittömät johtopäätökset asioista, parempi että setulee ilmi heti eikä mitään suhdetta koskaan edes yritetä viritellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodarien kuvat

Hevarimiehet

Vierailija
164/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako vähän alle 30-vuotiaan miehen kirjoittaa profiiliinsa, että ei ole lapsia? Minulla luki tuo aiemmin, mutta nyt olen poistanu siksi, että vaikuttaa liikaa siltä, että haen vakavaa suhdetta ja siten saatan karkoittaa niitä naisia, joita oikeasti etsin, koska haen kevyttä seuraa eli kavereita ja seksiseuraa ainakin lähtökohtaisesti.

Mietin kuitenkin, että ikäiselläni miehelle periaatteessa voisi hyvinkin olla lapsia, mutta tekeekö kukaan tuollaista oletusta?

Toinen vastaava kysymys on tupakointi. En tupakoi, joten kannattaako se mainita? Tällä tavoin karsin varmaankin tupakoivia naisia pois pelistä, jota en varsinaisesti halua tehdä, koska jos nainen on muuten erittäin kiinnostava, niin voin kyllä harrastaa seksiä tupakoivankin naisen kanssa, vaikka se on kyllä jonkin asteinen turn off. Toisaalta ei tupakoiviin tuo varmasti tekee vaikutuksen, mutta onko ihmisillä lähtöoletus, että joku tupakoi jos ei mainitse olevansa savuton? Uskoisin, että asia ei käy edes ihmisen mielessä jos sitä ei mainita.

Mielestäni kannattaa keskittyä niihin asioihin, jotka kertovat persoonallisuudestasi ja siitä mitä _olet_, ei asioihin joita sinulla _ei_ ole tai joita et ole. Paitsi jos olet todella fanaattinen tupakoinnin vastustaja, niin silloin siitä kannattaa erikseen mainita. Muissa tapauksissa se ei ole sellainen "myyntivaltti" suuntaan tai toiseen, että juuri se asia kannattaisi tuoda esille. Muutaman kerran minulle on tullut vastaan noita profiileja joissa on mainittu molemmat asiat, tupakoimattomuus ja se että ei ole lapsia, ja jos profiilitekstissä ei juuri muuta lue, siitä tulee kuva että nuo ovat henkilön mielestä hänen parhaat ominaisuutensa. Ts. henkilö on tappavan tylsää seuraa. Annan sellaisille ruksia.

Vierailija
165/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Tai sitten olet vannoutunut vela ja tulit siihen tulokseen että lapsettomuus mainostaa sinua parhaiten kaikista ominaisuuksistasi koska ei ole parempaa taetta ihmisen erinomaisuudesta kuin se ettei hänellä ole lapsia eikä hän niitä hanki. Se ei johdu sanoista vaan siitä että koit asian niin ensiarvoisen tärkeänä että se pääsi profiilisi. Profiilia lukeva nainen miettii miksi kaikista maailman asioista juuri sen varmistaminen oli sinulle tärkeää että hän heti kättelyssä tietää sinun olevan lapseton, ja mitä se hänen osaltaan tarkoittaa.

Korjataanpa tämä luulo heti: olen velanainen, ja velauden esille tuleminen HETI on suunnaton plussa, samoin kuin lasten olemassaolon. Huolin vain toisen lapsettoman miehen, jolla ei ole lapsia suunnitteilla. Jos joku muu (eli ei hakemani kaltainen ihminen) närkästyy siitä, että asia lukee prodiilissani, mitä sitten? Ja jos joku vela pahastuu, niin sitten saa mennä. En muutenkaan jaksa ihmisiä, jotka vetävät hillittömät johtopäätökset asioista, parempi että setulee ilmi heti eikä mitään suhdetta koskaan edes yritetä viritellä.

Jos on vela, niin siitä varmaan kannattaakin mainita. Tuo kysyjä ei kuitenkaan tainnut olla vela, hän ei vain vielä ole hankkinut lapsia. Niin ainakin tulkitsin?

Vierailija
166/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi, mutta tuli mielen kun tapasin erään miehen kesällä, jolla oli kaikissa kuvissaan aurinkolasit päässä.

Mies oli mua vanhempi ja tiesin sen, mutta kun sitten otti aurinkolasinsa pois en olisi tunnistanut samaksi.

Suurimmat silmäpussit mitä olin nähnyt, punertavat silmät, silmien alla iho täysin harmaata ja ryppyjä oli älyttömän paljon sen ikäiselle, isänikin näyttää nuoremmalta vaikka on 15v vanhempi :D

Silmistä huomasi epäterveelliset elintavat ja meni kyllä kaikki kiinnostus.

Valitettavasti se ei aina ihan näin mene. Minulla on suuret silmäpussit, vaikka onkin terveelliset elämäntavat. Isälläni on aina ollut valtavat silmäpussit samoin kuin hänen äidillään... Joskus se vaan on geeneistä kiinni.

Vierailija
167/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella Snapchat koirafiltteri ensimmäisenä kuvana.

Vierailija
168/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta tässä muutamia pahimpia naisten profiileissa, ja näitä on muuten paaaaljon.

- "odotan miehen aloittavan keskustelun" = ujo nainen joka pelkää pakkeja

-"olen koulutettu nainen" = so what? Ei ole mitenkään poikkeuksellista kykypäivänä

- "nautin kulttuuririennoista" = esittää kultturellia älykköä

- "nautin matkustelusta" = no niin nauttii 99 % ihmisistä yleensä, miksi ihmeessä täytyy korostaa?

- "ei seksinvonkaajille" = no niinhän ajattelee 99 % naisista, miksi ihmeessä täytyy korostaa?

- "olen feministi" = ei kaivanne selityksiä?

- "juoksut on juostu" = aargh!

Pyyntö: POSTATKAA VAIN YKSI ASIA PER VIESTI!

Näistäkin olisi kiva nähdä, kuinka monelle mikäkin on turn off.

Miehenä arvioisin, että kaikki kohdat lähes jokaiselle miehelle.

Juu juu, te miehet olette kaikki toistenne kopioita ja ajattelette täsmälleen samoin joka asiasta. Ja sinä miehenä olet suuri asiantuntija, joka voit jakaa meille höperöille naisille tätä jumalallista viisauttasi aiheesta.

Jos sittenkin toimittaisiin kuten aloittaja tarkoitti? Olisi kiinnostavaa nähdä kuinka monelle mikäkin asia on todellinen turn off, ja kuinka monelle taas ei, ja vertailla eri asioiden saamia peukutusmääriä toisiinsa. Tietenkään tulos ei ole tieteellisesti validi tuollakaan tavalla, mutta huomattavasti validimpi kuitenkin kuin se että kysytään yhdeltä mieheltä, mitä "kaikki miehet" ajattelevat. >:/

169/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Kirjoittaja ei sanonut etsivänsä nimenomaan velanaista. Hyväksyntäsi vain vahvistaa sen mitä yritin selittää: "minulla ei ole lapsia" profiilissa on erittäin painava kannanotto joka kertoo ihmisen arvostavan tuota ominaisuutta itsessään yli muiden. Muuten et kokisi sitä "isona plussana" vela-naisena. Jos tarkoitus ei ole antaa tuollaista viestiä ja rajata kohderyhmää heti vain ja pelkästään vannoutuneisiin vela-naisiin, ei ole hyvä idea ilmoittaa myöskään että arvostaa itsessään eniten juuri sitä. Ja kappas kalikka kolahti heti itkuiseen väärinymmärtäjään. Erinomainen esimerkki siitä miksi näitä aiheita on syytä varoa kunnes keskustelua on vähän lämmitelty.

Vierailija
170/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako vähän alle 30-vuotiaan miehen kirjoittaa profiiliinsa, että ei ole lapsia? Minulla luki tuo aiemmin, mutta nyt olen poistanu siksi, että vaikuttaa liikaa siltä, että haen vakavaa suhdetta ja siten saatan karkoittaa niitä naisia, joita oikeasti etsin, koska haen kevyttä seuraa eli kavereita ja seksiseuraa ainakin lähtökohtaisesti.

Mietin kuitenkin, että ikäiselläni miehelle periaatteessa voisi hyvinkin olla lapsia, mutta tekeekö kukaan tuollaista oletusta?

Toinen vastaava kysymys on tupakointi. En tupakoi, joten kannattaako se mainita? Tällä tavoin karsin varmaankin tupakoivia naisia pois pelistä, jota en varsinaisesti halua tehdä, koska jos nainen on muuten erittäin kiinnostava, niin voin kyllä harrastaa seksiä tupakoivankin naisen kanssa, vaikka se on kyllä jonkin asteinen turn off. Toisaalta ei tupakoiviin tuo varmasti tekee vaikutuksen, mutta onko ihmisillä lähtöoletus, että joku tupakoi jos ei mainitse olevansa savuton? Uskoisin, että asia ei käy edes ihmisen mielessä jos sitä ei mainita.

Tupakointi: jätä pois ehdottomasti jos et halua karsia ketään kumpaankaan suuntaan. Eihän se ole oleellisinta. Ne joille asia on tärkeä kysyvät siitä kyllä.

Lapset: minusta niistä ei kannata kirjoittaa tuollaisessa paikassa yhtään mitään vapaaehtoisesti koska sitä lukevat tuntemattomat ihmiset jotka yrittävät lähinnä välttää epelit deittiehdokkaiden karsinnan ensivaiheessa eli profiilien selauksessa. Mitä tahansa niistä sanot et voi voittaa koska kukaan epeli ei kirjoita olevansa henkisesti epävakaa joten rivien välistä lukeminen on yleistä tietyissä asioissa. On parempi keskustella siitä kanditaatin kanssa vapaamuotoisesti kuin alkaa kirjoittamaan asiasta sanaakaan ylimääräistä ellei deittisivusto vartavasten vaadi.... Näin vältät turhat epäluulot jotka johtuvat siitä että toinen yrittää päätellä mitä sivumerkityksiä tekstistäsi voi ehkä lukea.

"Minulla ei ole lapsia" saattaa kalahtaa siltä että kamalinta mitä sinulle voisi mielestäsi tapahtua on että yh-äiti (mokoma horo) uskaltaisi lähestyä sinua koska hänhän on jakanut ympäriinsä ja vielä päällepäätteeksi jättänyt jonkun miesparan ihan yksin ja hankkinut kiusaksesi jonkun muun miehen lapset joita hän kehtaa vielä tyrkyttää. Hui, et halua edes jutella sen vertaa että asia selviäisi itsestään. Muutenkaan et kestä ajatusta että naisellasi on mitään prioriteetteja sinua ennen, ajatus pelottaa ja olisit ihan hylätty. Kumpikaan taas ei tee hyvää vaikutusta niihinkään naisiin joilla ei ole lapsia. Tai sitten olet vannoutunut vela ja tulit siihen tulokseen että lapsettomuus mainostaa sinua parhaiten kaikista ominaisuuksistasi koska ei ole parempaa taetta ihmisen erinomaisuudesta kuin se ettei hänellä ole lapsia eikä hän niitä hanki. Se ei johdu sanoista vaan siitä että koit asian niin ensiarvoisen tärkeänä että se pääsi profiilisi. Profiilia lukeva nainen miettii miksi kaikista maailman asioista juuri sen varmistaminen oli sinulle tärkeää että hän heti kättelyssä tietää sinun olevan lapseton, ja mitä se hänen osaltaan tarkoittaa.

Tämä on jokseenkin totta. Olen huomannut, että mitä  vähemmän siihen profiilitekstiin itsestään kertoo, niin sitä enemmän matcheja tulee. Silti ei kannata ihan tyhjäksi jättää.

Käsittämätöntä kuinka pitkälle vieviä johtopäätöksiä naiset voivat vetää aivan mitättömistä asioista. Tinder on kyllä vetänyt vaatimustason ihan uudelle tasolle.

Vierailija
171/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääpi jos naisella ei ole yhtään kunnolla vähäpukeista kuvaa, semmoista mistä vartalon muodot näkyis. En haluu arvalla kattoo onko sitä rasvaa vyötäröllä 2 kiloo (hyväksyn) vai 5 kiloo (en hyväksy). Mieluusti myös jonkinnäköne käsitys tisseistä ja persueesta olis mukava saada. Kyse myös aitoudesta. Eli reilusti av-neidot vaatetta pois ja ihoa kehiin. Eikä huijata kuvakulmilla kiitos!

Vierailija
172/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, lapset ja mauttomat poseeraukset. Lihavuus siksi, etten tunne vetoa ylipainoisiinn naisiin ja lapset siksi, etten halua suhteeseen kolmansia pyöriä. Mauton poseeraus olisi esimerkiksi tissien tyrkyttäminen ja virnuilu Auschwitzin tuhoamisleirillä.

Vierailija
173/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle PANOSOVELLUKSESTA vänkäävälle: aika jännä että mä löysin mun miehen tinderin kautta. Ollaan oltu nyt kolme vuotta naimisissa ja meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa. Jos mies ois ollut pelkkää panoa vailla, niin luulisi että hän olisi lähtenyt sen ekan panokerran jälkeen lipettiin eikä olisi ruvennut seurustelemaan mun kanssa eikä olisi kosinut mua eikä olisi ehdottanut lasten tekemistä. Mä olisin voinut elää lopun elämäni ilman sormusta ja lapsia mutta hyvinhän tääkin elämänpolku näyttää sujuvan :)

Sinä ehkä olet löytänyt miehen panosovelluksesta, googletapa huviksesi kuinka moni prinsessaharhainen nainen ulisee siitä, kuinka panosovelluksesta löytynyt mies olikin vain panoa vailla.

Olen kyllä melkolailla samaa mieltä tästä. En siis itse käytä Tinderiä, koska se on mielestäni seksinmetsästäjien pinnallinen appsi. Ja vituttaa jokaikinen nainen, joka sitä käyttää ja luulee löytävänsä sieltä jotain kunnollista parisuhdetta. t. mies 34

Vierailija
174/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Kirjoittaja ei sanonut etsivänsä nimenomaan velanaista. Hyväksyntäsi vain vahvistaa sen mitä yritin selittää: "minulla ei ole lapsia" profiilissa on erittäin painava kannanotto joka kertoo ihmisen arvostavan tuota ominaisuutta itsessään yli muiden. Muuten et kokisi sitä "isona plussana" vela-naisena. Jos tarkoitus ei ole antaa tuollaista viestiä ja rajata kohderyhmää heti vain ja pelkästään vannoutuneisiin vela-naisiin, ei ole hyvä idea ilmoittaa myöskään että arvostaa itsessään eniten juuri sitä. Ja kappas kalikka kolahti heti itkuiseen väärinymmärtäjään. Erinomainen esimerkki siitä miksi näitä aiheita on syytä varoa kunnes keskustelua on vähän lämmitelty.

Asia ymmärretty ja asiaa puhut, mutta annan alapeukun asenteestasi. Edellinen viestisi ei ollut niin taidokas, etteikö sitä voisi ymmärtää juuri niin "väärin" kuin edellinenkin vela-nainen. T. Eri

Vierailija
175/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi: jätä pois ehdottomasti jos et halua karsia ketään kumpaankaan suuntaan. Eihän se ole oleellisinta. Ne joille asia on tärkeä kysyvät siitä kyllä.

Lapset: minusta niistä ei kannata kirjoittaa tuollaisessa paikassa yhtään mitään vapaaehtoisesti koska sitä lukevat tuntemattomat ihmiset jotka yrittävät lähinnä välttää epelit deittiehdokkaiden karsinnan ensivaiheessa eli profiilien selauksessa. Mitä tahansa niistä sanot et voi voittaa koska kukaan epeli ei kirjoita olevansa henkisesti epävakaa joten rivien välistä lukeminen on yleistä tietyissä asioissa. On parempi keskustella siitä kanditaatin kanssa vapaamuotoisesti kuin alkaa kirjoittamaan asiasta sanaakaan ylimääräistä ellei deittisivusto vartavasten vaadi.... Näin vältät turhat epäluulot jotka johtuvat siitä että toinen yrittää päätellä mitä sivumerkityksiä tekstistäsi voi ehkä lukea.

"Minulla ei ole lapsia" saattaa kalahtaa siltä että kamalinta mitä sinulle voisi mielestäsi tapahtua on että yh-äiti (mokoma horo) uskaltaisi lähestyä sinua koska hänhän on jakanut ympäriinsä ja vielä päällepäätteeksi jättänyt jonkun miesparan ihan yksin ja hankkinut kiusaksesi jonkun muun miehen lapset joita hän kehtaa vielä tyrkyttää. Hui, et halua edes jutella sen vertaa että asia selviäisi itsestään. Muutenkaan et kestä ajatusta että naisellasi on mitään prioriteetteja sinua ennen, ajatus pelottaa ja olisit ihan hylätty. Kumpikaan taas ei tee hyvää vaikutusta niihinkään naisiin joilla ei ole lapsia. Tai sitten olet vannoutunut vela ja tulit siihen tulokseen että lapsettomuus mainostaa sinua parhaiten kaikista ominaisuuksistasi koska ei ole parempaa taetta ihmisen erinomaisuudesta kuin se ettei hänellä ole lapsia eikä hän niitä hanki. Se ei johdu sanoista vaan siitä että koit asian niin ensiarvoisen tärkeänä että se pääsi profiilisi. Profiilia lukeva nainen miettii miksi kaikista maailman asioista juuri sen varmistaminen oli sinulle tärkeää että hän heti kättelyssä tietää sinun olevan lapseton, ja mitä se hänen osaltaan tarkoittaa.

Tämä on jokseenkin totta. Olen huomannut, että mitä  vähemmän siihen profiilitekstiin itsestään kertoo, niin sitä enemmän matcheja tulee. Silti ei kannata ihan tyhjäksi jättää.

Käsittämätöntä kuinka pitkälle vieviä johtopäätöksiä naiset voivat vetää aivan mitättömistä asioista. Tinder on kyllä vetänyt vaatimustason ihan uudelle tasolle.

Riippuu myös siitä, mitä haluat. Tyhjähkö arvoituksellinen profiili on ok jos haluat vastaanottaa paljon ns hakuammuntaa ja "kattella tarjontaa". Jos taasen tietää mitä hakee, kannattaa olla suorempi profiilitekstissään. Tämä vinkiksi naisillekin, aika vähän sain turhia pervoja profiiliini, joka oli huolella tehty ja kohdistettu. Lopulta löysin jopa kriteereitänikin paremman miehen :) t. Eri

Vierailija
176/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla kuvat, joista yli puolet kuvasta on pelkkää tissivakoa. Saa semmoisen kuvan, että ei ole muuta antaa.

Vierailija
177/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Förevör aloun kirjoitti:

Naisella

- ei kuvia

- ei tekstiä

- tupakoi

- lapsia

- koiria, varsinkin jos useampi (oon allerginen...)

- reilu ylipaino

Nyt on pakko kysyä: Milloin on reilusti ylipainoa?

Vierailija
178/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa touhua. Mitä järkeä on pantata itsestään kaikkea mahdollista tietoa, että ei vain karsi pois ketään kiinnostunutta? Varsinkin, kun tiedon panttaamisesta tehdään aina pahimmat mahdolliset johtopäätökset. Ei mainintaa siviilisäädystä=naimisissa. Ei mainintaa lapsista=5 lasta 6 eri kumppanin kanssa. Ei mainintaa pituudesta=lyhyt. Ei mainintaa varatalotyypistä=sairaalloisen lihava jne.

Totta kai sinusta tuntuu että naiset tekevät johtopäätökset mitättömistä asioista. Sinun kannaltasi kaikki mikä vähentää naisen kiinnostusta sinuun on mitätön sivuseikka. Mutta ei sen naisen mielestä.

Vierailija
179/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta tässä muutamia pahimpia naisten profiileissa, ja näitä on muuten paaaaljon.

- "odotan miehen aloittavan keskustelun" = ujo nainen joka pelkää pakkeja

-"olen koulutettu nainen" = so what? Ei ole mitenkään poikkeuksellista kykypäivänä

- "nautin kulttuuririennoista" = esittää kultturellia älykköä

- "nautin matkustelusta" = no niin nauttii 99 % ihmisistä yleensä, miksi ihmeessä täytyy korostaa?

- "ei seksinvonkaajille" = no niinhän ajattelee 99 % naisista, miksi ihmeessä täytyy korostaa?

- "olen feministi" = ei kaivanne selityksiä?

- "juoksut on juostu" = aargh!

Pyyntö: POSTATKAA VAIN YKSI ASIA PER VIESTI!

Näistäkin olisi kiva nähdä, kuinka monelle mikäkin on turn off.

Miehenä arvioisin, että kaikki kohdat lähes jokaiselle miehelle.

Kyllä minä ainakin voin aloittaa keskustelun, eikä tuo "ei seksinvonkaajille" haittaa, vaikka toisaalta huhu kertoo että juuri ne on niitä helpompia kellistää.

Mutta "olen koulutettu nainen" tarkoittaa että miehenkin pitäisi olla joten turha ottaa yhteyttä jos ei ole. "Kulttuuririennot" ja "matkustelu" tarkoittaa että miehen odotetaan osallistuvat näihin, jos ei halua tai voi käyttää rahaa ja aikaa tämmöiseen on turha ottaa yhteyttä.

Juossut feministi on varmaan itsestäänselvyys, ja ne onkin ainoat listallasi jotka ovat minulle turn off.

M38

Hassua miten feminismi saa joka ukolla puntin tutisemaan :D

Ja miksi kummassa miehet tulkitsevat seksinvonkauskiellon niin, että nainen tekee ikuisen siveyslupauksen? Eikös se tarkoita sitä, että vain seksistä kiinnostuneet miehet voivat häipyä? Ei se tarkoita, että nainen itse ei halua seksiä.

Vierailija
180/210 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen peräkammarin pojan kuvat, rillit huurussa, huono selfie-kuvakulma, möhökaljamaha, kaksoisleuka..vetäytynyt hiusraja..35-45 % Tinderin miehistä on sellaisia, jotka eivät naista ole nussineet ja vetävät tumppuun sekä kuvittelevat saavansa jonkun megabeiben uhkeine rintoineen :D..!

Millaiset ovat peräkammarin pojan kuvat? Ja olet tainnut käydä koko Tinderin miehet läpi kun tuollaisia prosentteja pystyt heittämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä