Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö muotoilevia alusvaatteita?

Vierailija
21.11.2016 |

Jos on mahassa makkaroita, niin helposti rullautuu muotoilevat aluspöksyt alas... Ehkä nuo käy paremmin littana mahasille. Ja semmoiset bodyt kauheen kuumia päällä...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käytän push uppeja.

Vierailija
22/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mun muotoilevat alusvaatteet ei ollu mitään viiden euron laatuisia.... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Ei oo kroppa enää kuin parikymppisenä vaikka oon hoikka. Hyvistä alusvaatteista tulee myös huolitellumpi olo.

Vierailija
24/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain topattuja liivejä, mutta voisin käyttää jotain muutakin, jos tarve olisi. Esim. jotain sellaista, joka peittää pikkuhousujen rajat tmv.

Olen sen verran hoikka, ettei muuten ole oikein tarvetta.

Aika vasta oli IS:ssa (vai missä olikaan) juttu kuvien kera ennen ja jälkeen muotoilevien alusasujen kanssa ja kyllä ne juhlavaatteet näytti paljon paremmin istuvilta, kun alla oli se muotoileva asu.

Vierailija
25/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on makkaroita, niin pöksyt helpommin valahtaa, olkoot merkki lindex tai primadonna... Helpommin pääsee kun vähän ees painoo pudottaa.

Vierailija
26/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vois käyttää ees oikean kokoisia rintsikoita. Eikö liivien oo tarkoitus tukea? Silti joillakin tissit on puolenmetrin pituiset ja kuppi siellä päässä. Ällön näköistä. Eikä tissit edes venyis semmoseksi jos olis aina ollut kunnon liivit mitkä pitää paketin kasassa.

Vierailija
27/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa, kaikilla ei ole pyöreitä tissejä. Joillakin on riippurinnat luonnostaan, sellaisia ei pysty tissiliiveillä muuttamaan muuksi yms. Ja se rinnanmuoto on jo geeneissä mitkä sieltä tulee. Rinnanmuoto pysyy, vaikka käyttäisit liivejä 24/7 tai et käytä liivejä pahemmin. Ap

Vierailija
28/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat vääränkokoisia tai -mallisia. Esimerkiksi muotoilevien alushousujen tulee olla todella korkeavyötäröisiä, etteivät ne rullaudu. Ja suurin osa naisista ei osaa valita edes sopivia rintaliivejä, miten sitten muita alusasuja.

Sovita aina ennen ostoa, älälä osta, ellei tuote ole hyväntuntuinen päällä.

Vierailija
29/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaa, kaikilla ei ole pyöreitä tissejä. Joillakin on riippurinnat luonnostaan, sellaisia ei pysty tissiliiveillä muuttamaan muuksi yms. Ja se rinnanmuoto on jo geeneissä mitkä sieltä tulee. Rinnanmuoto pysyy, vaikka käyttäisit liivejä 24/7 tai et käytä liivejä pahemmin. Ap

Ihan oikeasti, kyllä nyt alkaa enemmän ja enemmän kuulostaa siltä, että et vain osaa valita itsellesi oikeita tuotteita. Ihan varmasti on liivejä, jotka korjaavat riippurinnan asennon, siksihän juuri liivejä käytetään! Olet yksi niistä lukuisista naisparoista, joka kulkee koko elämänsä epämukavissa ja vääränlaisissa alusvaatteissa. Suosittelisin, että menet ihan ammattilaisen juttusille liiviliikkeeseen. Joskus pitää kokeilla monia merkkejä ja malleja, että sopiva löytyy. Minullekaan eivät monet merkit sovi, sen sijaan lempimerkkini liivit ovat aina oikeanlaiset.

Vierailija
30/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä moisia kidutusvehkeitä. Saan veritulpan jo sellaisten ajattelemisestakin.

Vierailija
31/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitan alusvaatteet ennen ostoa. Ja ne mun muotoilevat aluspöksyt oli oikean kokoiset ja malliset. Ja olivat korkeavyötäröiset. Varsinki, jos turvotti, niin silloin pöksyt alkoi rullautua..ei ollut kivaa.

Voihan tissiliiveillä muotoilla ja korostaa rintoja, mutta tissien kokoa/muotoa ne ei poista. Ainut vaihtoehto on sitten rintojen korjausleikkaukset.. Ap

Vierailija
32/48 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
33/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ehkä väärän kokoisia tai mallisia? Liian pienet rullautuvat. Minulla on muutamat muotoilevat lahkeelliset ”housut”, jotka ulottuvat rintojen alle, juuri saumojen näkymisen estämiseksi. Etsinnässä miellyttävä alusmekko samaan tarkoitukseen.

Vierailija
36/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä kertonut mittatilauskorseteista? Niiden ei tarvitse aina olla ihan övereitä. Muotoilevat ja antavat ryhtiä. Hieman pidemmälle vietynä myös säätelevät lounaan annoskokoa.

Vierailija
37/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ehkä väärän kokoisia tai mallisia? Liian pienet rullautuvat. Minulla on muutamat muotoilevat lahkeelliset ”housut”, jotka ulottuvat rintojen alle, juuri saumojen näkymisen estämiseksi. Etsinnässä miellyttävä alusmekko samaan tarkoitukseen.

Jostain syystä en nähnyt noita ap:n vastauksia, mutta nimenomaan se, että vatsan turvotessa housut rullautuvat, kertoo, että koko on liian pieni ja/tai vyötärö liian matalalla.

Eipä siinä, ei noita ole pakko käyttää. En minäkään käytä usein.

Vierailija
38/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Ei oo kroppa enää kuin parikymppisenä vaikka oon hoikka. Hyvistä alusvaatteista tulee myös huolitellumpi olo.[/quot

Tämä syy käyttämiseen minullakin. Ei läskin vuoksi vaan löysän nahan.

Vierailija
39/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nuo kyllä itsensä huijaamista, että muka näyttää sitten 10kg hoikemmalta, no ei näytä. Kuumia, helposti rullautuvia mokomat kapistukset, varsinkin jos on vähänkin makkaraa.. Ap

Eihän siinä itseä huijata, vaan muita. Itse käytän näyttääkseni hiukan hoikemmalta. Olen hoikka, mutta valitettavasti omenavartaloinen. Olen itse tietoinen siitä, että vatsa pömpöttää, mutta en halua esitellä sitä muille.

Vierailija
40/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi