Käytätkö muotoilevia alusvaatteita?
Jos on mahassa makkaroita, niin helposti rullautuu muotoilevat aluspöksyt alas... Ehkä nuo käy paremmin littana mahasille. Ja semmoiset bodyt kauheen kuumia päällä...
Kommentit (48)
Laihduta niin ei tarvi tommosia miettiä
Muitoileva alusmekko tai toppi tarpeen mukaan. Muita en käytä. Joskus on ollut body, mutta se on epämiellyttävä.
Käytänhän mä tavallaan, koska rintsikoissa on vähän toppausta.
Juhlamekon alle saatan laittaa sellaiset muotoilevat pöksyt, jos mekko on kovin tyköistuva ja ohutta kangasta. Harvemmin kuitenkaan käytän ihan niin tiukkaa mekkoa.
n44
Joskus kokeilin, en enää käytä. En tykännyt. Ap
On nuo kyllä itsensä huijaamista, että muka näyttää sitten 10kg hoikemmalta, no ei näytä. Kuumia, helposti rullautuvia mokomat kapistukset, varsinkin jos on vähänkin makkaraa.. Ap
Mulla on yksi muotoileva alusmekko, jonka ostin sellaisen tiukemman mekon kassa. Oon käyttänyt sitä muidenkin mekkojen kanssa, kun en omista muita alusmekkoja, mutta siinä on yksi vika: yläosassa on terävää pitsiä, joka hankaa inhottavasti kainaloon.
Joo, nyt mul on neljät tissit. Kätevää.
Jos muotoilevat alusvaatteet ovat epämukavia, ne ovat huonolaatuisia tai väärän kokoisia/mallisia.
Itse käytän lähinnä Primadonnan bodeja. Tarkoitus on siirtyä kupittomiin malleihin, koska ne istuvat paremmin. Hyvä, laadukas body ei ole epämukava. Kuuma se on vain kesähelteellä.
En oikein ymmärrä, mitä itsensä huijaamista se on sen kummemmin kuin muutkaan vaatteet. Enhän minä päällysvaatteiksikaan valitse sellaisia, jotka korostavat muhkuroita. Body on mielestäni myös mukavampi kuin aluspaita, joka pitäisi viritellä housujen alle, koska en tykkää siitä, että vetoketjut ja napit osuvat suoraan ihoon. En usko, että näytän hoikemmalta mutta vaatteet istuvat ja laskeutuvat paremmin. Arvelisin, että näytän siistimmältä ja ryhdikkäämmältä.
Hahah, kaipa se pitäisi sitten lopettaa huulipunan laittokin, kamalaa huijausta xD
Käytän muotoilevaa alusmekkoa juhlamekon alla. Olen hoikka mutta silti muuten näkyisi alkkareiden ja rintsikoiden rajat. Tais olla Lindexistä. Ohuen juhlamekon kans ilman alusmekkoa olis vähän alaston olokin.
Olen käyttänyt juhlavammissa tilaisuuksissa. Niillä saa ryhtiä kokonaisuuten.
Aina juhlavaatteiden alla kunnon alusvaatteet. Mulla myös muotoileva alusmekko. Pysyy hyvin koska helmassa on silikoninauha ja yläosassa olkaimet. Ei rullaannu mihinkään. On paljon ryhdikkäämpi olo kun se on juhlamekon alla. Materiaali on hengittävää, ei ole kesälläkään tullut hiki. Tosin en muutenkaan hikoile helposti.
Minusta juhlavaatteet menee hukkaan jos niiden alla pursuaa makkarat ja ryhti on lysähtänyt.
Juhlavaatteetkin on huijausta. Käytän samaa verkkapukua kesät talvet.
Juhlavaatteiden alla käytän. Tasoittavat vartalon linjat kivasti ja juhlavaatteissa materiaalit saattavat olla sellaisia, että ne tarvitsevatkin sileän alusta ollaaksen parhaimmillaan.
En mielestäni varsinaisesti näytä hoikemmalta niiden kanssa, ne epämääräiset muhkurat vain silottuvat.
Juu juhla mekon alla käytän toppia ja muotoilevia sukkahousuja
Käytän kevyesti muotoilevaa kokoalushametta neulemekkojen alla. Piilottaa alusvaatteiden rajat mutta ei se varsinaisesti mitään hoikenna.
Muotoilevia pöksyjä varmaan käyttäisin mutta niissä on yleensä niin tiukat lahkeensuut että persiiseen painuu rajat....en tykkää
No en todellakaan. Enää en käytä kuin sloggin perusalkkareita, rintsikoitakaan en viitsi pukea kuin ehkä sitten joskus, kun on taas palattava äitiyslomalla töihin.
Voiko muotoilevista alusvaatteista tulla jotain verenkiertohäiriöitä, veritulppia tms.?
Vierailija kirjoitti:
Juhlavaatteetkin on huijausta. Käytän samaa verkkapukua kesät talvet.
Honey G?
Up