Kuinka yleistä mahtaa olla että naisella ei kasva säärikarvat ollenkaan?
Äidilläni ei ole lainkaan säärikarvoja mutta en tunne muita. Itselläni on vahvat tummat säärikarvat, valitettavasti.
Kommentit (5)
En ole kuullut tuosta, mutta olen kuullut useammasta, joilla ei kainalokarvat kasva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on näkyviä säärikarvoja vaan nilkan ja säären puolivälin välillä jalan etupuolella, ja tämäkin karvoitus on harvaa (tosin tummaa). Äidilläni taas on niin vaaleat ja hentoiset säärikarvat ettei niitä edes näe.
Haa, mulla sama, tosin ovat tosi vaaleita ja hentoisia aina, joten eivät juuri edes näy. Niitä on niin vähän, että nimesin ne joskus Pim, Päm ja Pöm. :)
Minulla taitaa olla 15 säärikarvaa, ja nekin hentoja ja vaaleita. Enkä nyt löydä edes niitä kun on niin pimeä päivä. Sen sijaan kummankin isovarpaan päällä kasvaa karvaa :)
Minulla ei ole säärikarvoja. Kainalokarvat on aika harvat, samoin hiukset. Äidin suvussa on harvat hiukset yleisiä sekä naisilla että miehillä.
Mulla on näkyviä säärikarvoja vaan nilkan ja säären puolivälin välillä jalan etupuolella, ja tämäkin karvoitus on harvaa (tosin tummaa). Äidilläni taas on niin vaaleat ja hentoiset säärikarvat ettei niitä edes näe.