Kuinka vanha olet kun kuopuksesi täyttää 18 vuotta?
Kommentit (165)
Olen viikkoa aiemmin täyttänyt 40 :)
50 v! Ai kamala, kuulosta hurjalle :/
46. Lapset olis silloin 18,20,26 ja 28
Vierailija kirjoitti:
40v. Lapset silloin 18, 19 ja 20v. Tähän ei olekaan enää monta vuotta aikaa. Voin sanoa että elämäni ainoa viisas päätös tähän mennessä oli tehdä lapset nuorena, muutama vuosi myöhemmin kohtuni oli jo endometrioosia täynnä, kipuja, vuotoja, vedin lääkkeitä vuosia ja sen jälkeen kohtu poistettiin lopulta kokonaan alle 30v iässä!
Samanikäinen olen kun ainokaiseni täyttää 18. Minä sairastuin 26-vuotiaana (crohn), enkä ole sen koommin pärjännyt ilman solunsalpaajia. Toisen diagnoosin sain 30-vuotiaana. Olen kiitollinen siitä, että sain tuon ainokaiseni (ja samalla perheen kokoon) nuorena ja vielä terveenä, ei tällä nykykropalla edes haaveilla raskaudesta.
Mistä sen vielä tietää? Vaikka kohdunpoisto on tehty, niin uusi kuopus voi tulla sijoituksen tai adoption kautta.
AI vitsin kauheeta, mutta siis mä oon siis 50 v ja mun kuopus täytti just 18 niinku totanoin 2 kk sitte. Kamalaa, mä en ala.
Neljän vuoden päästä 38. Esikoisen täyttäessä 18, 37. Lisää lapsia ei ainakaan minun synnyttämänä tule, adoptiota olemme tosin harkinneet.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen vielä tietää? Vaikka kohdunpoisto on tehty, niin uusi kuopus voi tulla sijoituksen tai adoption kautta.
Kyllä tiedän, meille ei ainakaan tule. Ei varsinkaan sijoituksia tai muitakaan
En mä tiedä kun mä teen varmaan vielä yhden tai kaks.
Olen 48. Ihan liian vanha. Aiemmin olis pitäny alottaa :)
55v