Miten paksukainen saisi nopeasti vyötärön?
Olen lihonut ihan tajuamattani ja eniten risoo se, että keskivartalostani ei löydy mitään vyötäröä muistuttavaakaan. Olen pallo. Yritän laihtua pikkuhiljaa ja se on tosi vaikeeta. Miten voisin edistää vyötärön löytymistä tämän urakan aikana?
Kommentit (12)
Ei välttämättä nopeasti, mutta varmasi vyötärön saat vhh-ruokavaliolla.
Mulla vei parhaiten nimenomaan vyötärörasvaa ilman liikuntaa tai jumppaliikkeitä karppaus. Ei sillä ettei liikunta ja jumppa ois hyvästä, mutta mulle se ei ole ralistinen tapa laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Voisko vastata kokonaisilla sanoilla?
Tee vatsalihastreenejä ja sivulle taivutuksia sekä syö oikein. Kun laihdut, saat myös vyötärösi. Valitse myös oikeanlaisia vaatteita, joissakin vaatteissa saadaan leikkauksella ja esim. tumma-vaalea- värivalinnoilla aikaan optinen harha vyötärön eduksi. Miksi muuten olet lihonut?
Tilaa tämä tuote. Ainakin näyttää tehokkaalta tässä mainoksessa:
yhyy kirjoitti:
Olen lihonut ihan tajuamattani ja eniten risoo se, että keskivartalostani ei löydy mitään vyötäröä muistuttavaakaan. Olen pallo. Yritän laihtua pikkuhiljaa ja se on tosi vaikeeta. Miten voisin edistää vyötärön löytymistä tämän urakan aikana?
Paras rasvanpoltto on voimaharjoittelu yhdistettynä proteiinipitoiseen kohtuullisen vähäkaloriseen dieettiin.On lähes mahdotonta naisten testosteronitasoilla kasvattaa suuret lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Tee vatsalihastreenejä ja sivulle taivutuksia sekä syö oikein. Kun laihdut, saat myös vyötärösi. Valitse myös oikeanlaisia vaatteita, joissakin vaatteissa saadaan leikkauksella ja esim. tumma-vaalea- värivalinnoilla aikaan optinen harha vyötärön eduksi. Miksi muuten olet lihonut?
Ei rasvaa voi polttaa paikallisesti vain vyötäröltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko vastata kokonaisilla sanoilla?
??
Vierailija kirjoitti:
Korsetti kireämmälle.
Ei tämä ole mikään vitsi. Se toimii oikeasti, ja on pienen totuttelun jälkeen mukava. Hyvät, mieluiten mittatilauksena tehdyt ovat tosin inhottavan kalliita.
Saatko riittävästi vitamiineja? Magnesiumin riittävä saanti esimerkiksi ehkäisee vyötärölihavuutta.
Korsetti kireämmälle.