Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka ärsyttävät kumppanissanne?

Vierailija
21.11.2016 |

Tähän ei nyt saa sitten kommentoida "minun ihku kultissa ei ärsytä mikään" vaan tarkoitus on avautua. Omassa miehessä ärsyttää se, että hän käyttää kuntolaitettani kuivaustelineenä. Siinä saa sitten purkaa ne 30 riepua pois tieltä ennen kuin pääsee treenaamaan. Meillä on kyllä sellainen levitettävä kuivaustelinekin mutta ilmeisesti se on liian vaivalloista avata :D

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä ja jatkuva nenän kaivaminen!!

Vierailija
42/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimossa ärsyttää se että hänen kanssaan en osaa keskustella oikein mistään. Taso on vain että "miten päivä meni", ja itse kun usein rakastan viettää ihmisten kanssa aikaa, jutellen oikeasti asioista, ja aidosta yhteydestä niin tässä suhteessa se on jäänyt aikalailla kokematta vielä, hän sanoo ettei vain kiinnosta.

Vaimo ei oikein osaa kuunnella ja olla kiinnostunut mun elämästä / kiinnostuksenkohteista. "keskustelut" on yleensä pitkiä monologeja joissa hän selostaa miten asiat pitäisi olla ja miten minä mies olen toiminut väärin, sellaista jatkuvaa paasaamista ja kouluttamista. ja jos mä yritän selostaa asioita joista hän ei ole samaa mieltä niin hän menettää hermonsa ja kävelee pois "en kestä sua!". Kotona tuntuu usein että takki on tyhjä ja mieleni tekeekin olla jo muualla mielummin.

Vaimon ääni ärsyttää. Kuulostaa sellaselta kimitykseltä joka ottaa korviin ja volyymi nousee monologin edetessä, aina saa olla muistuttamassa että ei tartte huutaa, ollaan kotona ja kuulee vähemmälläkin.

Ärsyttää että hän suhtautuu negatiivisesti mun intohimoihin ja työhöni. Oon luovalla yrittäjäalalla ja saan tehdä juuri sitä mistä tykkään ihanien ihmisten kanssa, ja ilokseni työtä arvostetaan ja oon siitä ollut iloinen mutta vaimoni ei paljon arvosta eikä ymmärrä näistä asioista, ettei halua kuullakaan ja tulkitsee sen riidan haastamiseksi jos mainitsenkaan asiasta.

Ärsyttää että hänen kiinnostuksen aiheensa ovat niin pinnallisia. Meikit, ripsivärit, luomivärit, muoti, kalliit brändit, selfie selfie instagram facebook.

ärsyttää että hän käyttäytyy niin ylimielisesti, ja ihmiset luokitellaan herkästi heikomman moraalin ihmisiksi joita ei arvosta. Silloin kun hän on vihainen ärtynyt tms. niin käytös on ylimielistä, satuttavaa, pahaa tekee se ylimielinen hymy kun näkee satuttavansa mua ja iskujen osuvan sydämeen.

ärsyttää se että hänen käytös muuttuu niin erilaiseksi kun on muita ihmisiä ympärillä joiden mielipiteillä on hänelle väliä. Käytös on yhtäkkiää niin sujuvaa ja hymyileekin, ja on ystävällinen, antaa oikein ihastuttavan mielikuvan mutta kun jäämme kahden niin suupielet kääntyvät samantien ja tylytys ja arvostelu ja opettaminen alkaa.

Ärsyttää se että hän kuvittelee olevansa ulkonäöltään todella kovaa tasoa ja puhuu siitä usein, kuinka niin monet miehet halusivat tapailla häntä mutta meni valitsemaan mut.

Ärsyttää se että hän ei halua antaa suuseksiä, vain kerran oon sitä häneltä saanut.

ärsyttää että hänen kanssaan ei ole rentoa olla, arkiset vastoinkäymiset jotka ei välttämättä olisi mitään ongelmia yksin tai voisivat vaikka naurattaa kaksin, tuntuvatkin moninverroin raskaammalta kun toinen kiukuttelee ja valittaa tai on vain murhaava katse ja mykkäkoulu, ajatus yhdessä matkalle tms lähdöstä ahdistaa jo valmiiksi.

Ärsyttää että hänellä on mielestään vain 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi