Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka ärsyttävät kumppanissanne?

Vierailija
21.11.2016 |

Tähän ei nyt saa sitten kommentoida "minun ihku kultissa ei ärsytä mikään" vaan tarkoitus on avautua. Omassa miehessä ärsyttää se, että hän käyttää kuntolaitettani kuivaustelineenä. Siinä saa sitten purkaa ne 30 riepua pois tieltä ennen kuin pääsee treenaamaan. Meillä on kyllä sellainen levitettävä kuivaustelinekin mutta ilmeisesti se on liian vaivalloista avata :D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tämä kun ei saa edes nenäänsä niistää tai akka nalkuttaa.

Vierailija
22/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot ruokailutavat. Säntää ensimmäisenä pöytään tai ei tule ollenkaan. Mussuttaa, mässyttää, hörppii ja maiskuttelee ruokaansa suu levällään.  Lähtee pöydästä, kun muut vielä syövät, eikä osaa kiittää. Tämä kaikki siis tapahtuu kylässä. Kotona en viitsi enää tätä possua edes pyytää pöytään, koska pilaa ruokahaluni. 

Olen noista tavoista joskus huomauttanut, mutta mies ei voi ymmärtää, miksi täytyy hienostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on lihava. Pylly notkuu ja hyllyy liikkuessa. Ei mahtuisi vanteesta läpi.

Vierailija
24/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys. Se nostaa aika usein päätä eikä mieheni oikein ymmärrä miten hänen toiminta loukkaa. Joskus kiristää hermoja kun hän pistää ystävät, harrastukset ja muut menot ennen meidän suhdetta.

Mutta silti minä sitä miestä rakastan. Niin hyvä kuin huonoina päivinä.

Vierailija
25/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaus. Tekee kaiken todella hitaasti, käveleekin etanan vauhdilla. Eikä pysty puhumaan samalla, kun tekee jotain yksinkertaistakin asiaa, vaan lopettaa tekemisen siksi aikaa, kun sanoo jotain. Raivostuttavaa!

Vierailija
26/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen huomionhaku vierailta naisilta. Kutsuu sitä itse hyväksynnän tarpeeksi.. Seksiviestejä ja sen semmoista. Kuulema ihan normaalia ja ainoastaan psykopaatti vaimo ei sitä ymmärrä.

Vierailija
27/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Aivan kaikki. Kahdeksan vuotta pitää vielä odottaa eroa.

Miksi pitää odottaa? Lastenko takia, jos, niin älä hyvä ihminen tuhlaa teidän elämää, siis sinun ja lasten.

Vierailija
28/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät taas ulisemassa. Palsta ja sen paskajutut kertookin kaiken oleellisen suomalaisista naisista.

Vierailija
29/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian pieni penis (15 cm). En ole saanut kunnon tyydytystä vuosikausiin :(

Vierailija
30/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun luin, muistin taas miksi haluan ehdottomasti asua yksin. Jos miehen joskun vielä "otan", niin ehdottomasti molemmilla pitää olla oma asunto.

Tiedän, olen introverteistä intovertein.

Vierailija
31/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on todella ihana - ei hänessä ole paljonkaan sellaista, mitä muuttaisin. Muutamat asiat kuitenkin:

- Haluaisin keskustella hänen kanssaan välillä muustakin kuin ostoslistoista, lapseen liittyvistä asioista, työasioista ja muista jokapäiväisistä asioista. Häntä ei kiinnosta keskustella taiteesta, politiikasta, kulttuurista eikä yhteiskunnallisista asioista. Uutisia katsoessa tai lukiessa hän kommentoi vain human interest-juttuja. Eikä johdu siitä, etteikö uskaltaisi sanoa mielipidettään tms. Koulutustakin on YTM:n verran, mutta ei se juuri kotioloissa näy.

- Kantaa työasioitaan kotiin. "Se sanoi sitä ja sitä, pitäisköhän sanoa tai tehdä huomenna niin tai näin." "Mitä pomo sanoo". Jos töissä menee huonosti, tiuskii minulle ja lapselle.

- Asettaa ystävänsä usein edelleni. Ei koskaan kysele, olisiko minulla tarvetta hoitaa omia asioita tai tavata omia kavereita, vaan kotimatkalla töistä latelee oman kalenterinsa ilmoitusluontoisesti. Jos erehdyn kysymään, että voisinko esim. käydä hoitamassa jonkun asian klo 18:00, hän suuttuu ja alkaa valittaa, etten ole ilmoittanut "hyvissä ajoin etukäteen" (kaikki menot pitäisi olla pienintä piirtoa myöten tiedossa 2 viikkoa etukäteen). Onneksi työaikani on miltei poikkeuksetta säännöllinen.

Vierailija
32/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä taitaa emäntää ärsyttää vähän kaikki, mitä teen tai sanon :( Ei hyvältä näytä. Lieköhän suhteemme sitten tullut päätepisteeseen.

Vierailija
33/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee töitä liikaa. (Tosin hänen töiden ansiosta saan olla kotona vauvamme kanssa.)

Tuijottaa liikaa kännykän/tabletin/telkkarin ruutua.

Välillä niin saamarin hidas saamaan mitään aikaiseksi. Siivoustakin aloittaa sen pari tuntia. Ruutuja tuijottaen...

Välillä **tuttaa kuin pientä oravaa! Silti aika pieniä juttuja. En vaihtaisi miestäni pois.

Vierailija
34/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että hänen 10v. tyttäreltä ei tarvitse odottaa peruskäytöstapoja. Ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, jos tyttölle huomauttaa, että astiat korjattaan tiskikoneeseen ja märät pyyhkeet ei kuulu sohvalle, jne...

Sama, mutta miehen poika on jo 16.

Vierailija
35/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tähän mainita exän ärsyttävyyden kun ei nykyistä ole?

Ex-poikaystävä nolasi minut aina äänestyspaikoilla. Kailotti suureen ääneen oman ehdokkaansa paremmuutta ja kaikki toisin äänestävät on hinttejä. Vaati tunkea koppiin kanssani, jotta voisi vahtia ketä äänestän. Tämä onnistui kerran, muutaman kerran hänet poistettiin äänestyspaikalta käytöksensä takia. En kestänyt vaan suhde loppui vuoden jälkeen. (miten ihmeessä kestin niinkään kauaa?)

Vierailija
36/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot ruokailutavat. Säntää ensimmäisenä pöytään tai ei tule ollenkaan. Mussuttaa, mässyttää, hörppii ja maiskuttelee ruokaansa suu levällään.  Lähtee pöydästä, kun muut vielä syövät, eikä osaa kiittää. Tämä kaikki siis tapahtuu kylässä. Kotona en viitsi enää tätä possua edes pyytää pöytään, koska pilaa ruokahaluni. 

Olen noista tavoista joskus huomauttanut, mutta mies ei voi ymmärtää, miksi täytyy hienostella.

Teillä sentään käyttää pöytää, mä olen ajatellut myydä ruokapöydät pois kun olen perheessä ainoa joka niitä käyttää. Tulisi avarampaakin.

Vierailija
37/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaa niin että seinät raikaa.

Vierailija
38/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä se kun minun pitää raskausmyrkytysuhan takia oikeasti levätä. Ajattelee koskevan myös häntä joten koti on juuri sen näköinen :( Ainainen pelaaminen tietokoneella. Voisi olla lapsien kanssa enemmän. Liian kotihiiri joka ei keksi mitään yhteistä tekemistä.

Vierailija
39/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää juurikin miehen 11 vuotias tytär. Ärsyttänyt jo 8 vuotiaasta asti..

Mitä tahansa teen tai sanon kun tyttö on täällä, niin mies suuttuu. On se kumma, että hänen pikku prinsessansa saa kaiken anteeksi ja sille puhutaankin ihan eri äänensävyllä kuin mun tytölle...

Vierailija
40/42 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelu/4745/ketju/arsyttavia_piirteita_t…

Tässä lisää aiheesta jos kiinnostaa, pitkä ketju :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi