Miehen siittimen nyrjähdys
Meillä on pitkäparisuhde takana ja seksielämämme on ollut aktiivista ja tyydyttävää. Kuluneen vuoden aikana se on hiipunut ja rakastelusta on tullut lähinnäkin suoritusta. Paineet pois tyyliin. Olen itse ollut se aktiivinen puoli ja liian usein kuullut lauseen "nyt ei jaksa". Viimeisellä yrityskerralla mies totesi heppinsä nyrjähtäneen. Toipuminen vie kuulemma aikaa... Kysyessäni missä ja koska nyrjähdys on tapahtunut mieheni ärsyyntyi ja sanoi arvanneensa, että heti epäilen häntä ties mistä.
Olen netistähakenut tietoa nyrjähdyksestä ja yleensä aina tapaukseen on liittynyt kova kipu, jolloi erektio on loppunut heti ja samalla tietenkin akti. Tällaista meillä ei ole käynyt. Mietin ja pähkäilen asiaa päässäni. Miten tämä on oikeasti voinut tapahtua huomaamattani??
Eikö mieheni uskalla kertoa asian tapahtuneen masturbaation aikana vai onko kumppani ollut joku muu?
Olenko nyt ymmärtämätön ja epäileväinen vai mitä on meneillään?
Kommentit (3)
Joko hänellä salarakas tai todellakin nyrjähtänyt. Kokemusta on kun nain hieman kovempaa tiukkaa *p....ä* ja nyrjähti. Ei sen jälkeen naitu ketään n. kuukauteen.
Tuo saattaa tapahtua itsetyydytyksessä. Hyvin usein miehet tekevät tuota toimenpidettä rajuin ottein.
Jos se on tapahtunut yhdynnässä, niin todennäköisesti hän on sen sinulta salannut sen satuttua (olen lukenut vastaavista miesten kokemuksista).
Se on saattanut tapahtua yhdynnässä. Paisuvaiskudoksen repeämä ei ole kiva asia.
Se ei aina tapahdu niin, että elin turpoaa muodottomaksi mustikaksi.
Onnettomuus saattaa tapahtua yhdynnässä, tai masturboidessa yhtälailla. Kiihottuneessa tilassa ihmisen kontrolli saattaa pettää.
Googlaa hakusanalla "peyronien tauti". Jälkiseuraukset tulevat vuosi toisensa jälkeen näkyvänä.