Miehet ovat huolissaan siitä etteivät saa seksiä tarpeeksi
Mutta silti huorittelevat ja alentavat irtoseksikumppaniensa statusta naisten tuella. Pakko sanoa, että mielenkiintoinen sukupuoli jolle asioiden käsittäminen kokonaisuuksina on vaikeaa. Seksirobottiartikkelin ensimmäisessä kommentissa puhellaan miten miehen seksuaalisuutta pidetään paheena ja aivan liian moni saa liian harvoin seksiä. Eikös kuoppa ole kaivettu ihan itse, kun aiheutetaan naiskumppaneille vain hallaa ja puhellaan naisista "mälliämpäreinä", kun voisi vain olla kiitollinen aktista? Miehet itse haluavat rajoittaa seksiä sheimaamalla naisia. Myös naiset tekevät tätä.
Ei siinä, kannatan seksirobotteja ja sitä että miehet touhuisivat vihdoin koneiden parissa kuten kuuluukin.
On se miehen seksuaalisuus vaan niin sallittua kaikkine logiikattomuuksineen ja muiden vahingoittamisten kera.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Teet itse virheen siinä, että käsittelet miehiä yksittäisenä massana
Selkeä esitys siitä, miten älykäs nainen ajattelee. Kerätään ensin kaikkien miesten viat yhteen ja kopioidaan sitten suureksi määräksi, jolloin saadaan massa. Muut naiset on tyhmempiä eivätkä pysty edes tuohon, vaan syyttävät yhtä miestä kaikkien muilta naisilta kuulemiensa syiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ääliö vauvapalstalla --> kaikki miehet.
Todellako väität, että naisten seksuaalikäytöksen arvostelu on ilmiö vain vauvapalstalla? Kylläpä voit sokea ja tietämätön olla...
Niin, onneksi miehen seksuaalisuutta ei arvostella ollenkaan. Jatkuvasti minun annetaan ap:n kaltaisten naisten toimesta ymmärtää, että olen pelkästään seksiä ajatteleva sadistinen perverssi. Miten siis minun seksuaalisuus on niin sallittua??
t. Mies
Hei, Mies!
Kerrohan miten se sun seksuaalisuus ilmenee.Mitä ajattelet naisista noin yleensä; kavereina, työtovereina, satunnaisina tuttavuuksina?
Miten käyttäydyt, ja mitä puhut pukukopissa poikien kanssa?
Ovatko käytös ja pukukoppipuheet (av-jutut) balanssissa?Onko seksi mielestäsi oikeus vai mahdollisuus?
Kuinka korkealle se sijoittuu tarvehierarkiassasi? Ohittaako se muut sosiaaliset tarpeesi (ystävyys, sitoutuminen, osallistuvuus)?Ajatteletko, että (suomalaisten) naisten valinnanvapaus ja itsensätoteuttaminen on sinulle uhka ja jotain, joka on sinulta pois?
Oikeasti kiinnostaisi tietää ajatuksistasi ja keskustella kanssasi rakentavasti, tolkulla.
T. Nainen
Seksuaalisuus on laaja ja aika subjektiivinen käsite, mutta yritän kirjoittaa lyhyesti, miten se minulla ilmenee. Olen siis parisuhteessa naisen kanssa ja minulle seksuaalisuus tarkoittaa osaksi seksiä (yhdyntää ja hyväilyä) ja osaksi läheisyyttä ja koskettelua. Minulle kaikki tämä on tärkeää ja en haluaisi suhdetta, jossa tätä ei olisi.
Minulla on sekä miehiä että naisia kavereina. Samalla tavalla heistä ajattelen, eli että jokainen on erilainen ja omanlainen yksilönsä. Pukukopissa vaihdan vaatteita ja puhun lähinnä arkisista asioista tai itse sählymatsista/-harjoituksista. Naisista en muistaakseni pukukopissa ole koskaan puhunut, jos sitä ajoit takaa.
Seksi on mielestäni sekä oikeus että mahdollisuus. Jokaisella on seksuaalisuuteensa suhteen itsemääräämisoikeus, eikä kenellekään ole velvollisuutta harrastaa seksiä, jos ei sitä halua. Toisaalta ei ketään myöskään voida velvoittaa esim. olemaan suhteessa, joka ei ole (tarpeeksi) hyvä. Kuten jo mainitsin, minulle seksi on tärkeä osa suhdetta enkä voisi kuvitella olevani suhteessa, jossa sitä ei olisi ollenkaan, koska se mahdollistaa sellaisen parisuhteen, jossa minä haluan olla. Todella vaikea sitä on tarvehierarkiassa ja elämän muihin asioihin arvottaa. Ilman seksiä pystyn kuitenkin ihan hyvin elämään onnellisenkin elämän. Kyllä esim. sosiaaliset tarpeet ovat tärkeämpiä. Yksinäisyys (ja tietenkin joku paha sairaus) olisi ehkä minulle kaikkein pahinta mitä voisi tapahtua elämässä.
En ajattele, että naisten valinnanvapaus olisi mitenkään minulle uhka eikä se minulta ole mitenkään pois.
Mitä itse ajattelet näistä asioista?
Olen sinkkunainen ja elänyt kahdessa pitkässä suhteessa. Enää en kelpaa edes vakituiseen seksiuhteeseen, kun ikää alkaa olla lähemmäs 50v.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen ja elänyt kahdessa pitkässä suhteessa. Enää en kelpaa edes vakituiseen seksiuhteeseen, kun ikää alkaa olla lähemmäs 50v.
Mulle ainakin kelpaisit.
M30
Vierailija kirjoitti:
Iän puolesta harva enää kelpuuttaa. Mutta ei se ole keneltäkään pois. Hanki itsellesi robotti tai surinakeppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela voisi kustantaa seksirobotit miehille, niin loppuisi tältäkin palstalta ulina, kun naiset eivät anna.
Kyllähän se kävis.
Eikä naisten tarvitsisi enää pohtia antamista kun miehillä olisi seksirobotit aina valmiina.
Miksi tähän aiheeseen niin innokkaasti kommentoivat naiset? Eihän tämä asia liity heihin mitenkään. Kysymys on miesten leluista. Vähän kuin autot tai moottoripyörät.
Vierailija kirjoitti:
Tai nolataksesihan sinä tuon mielikuvan esititkin eikö niin?
Nolatakseni?
No, ehkä mulla on vaan liian ylikorostunut naurettavuudentaju.
Ihan sukupuolineutraalisti: yhtä huvittavana näkisin jonkun Kumppani-Kenin tai Remontti-Reiska -nuken naisen kainalossa.
(Samalla tavalla muuten suhtauduin siihen pillupäristimeen, joka minulla joskus oli... Heitin pois - kun kesken kiihkeän seksisession rupesi pirusti naurattamaan koko tilanne.)
Mutta. Suhtaudun näihin "seksuaaliterveyttä ylläpitäviin" vempaimiin vielä nyt, vuonna 2016, naureskellen. Tai ainakin niin, etteivät ne itselleni sovi. Muille kyllä.
En kuitenkaan epäile, etteivätkö seksirobotit ja virtuaaliset kokemusmaailmat olisi tulevaisuudessa totta.
Sellainen tulee joskus (2060?) olemaan yleisesti hyväksyttyä ja täysin normaalia eikä androidin kanssa seurustelevaa ihmistä mitenkään ihmetellä. Ehkä.
Mutta. Salli minun nyt vielä, 2016, huvittua ajatuksesta, miten kiireinen tulevaisuuden ihminen hankkii - Starbucksista haetun juoksukahvin ohessa - safkiksellaan terveellisen ja työhyvinvointia lisäävän rentouttavan orgasmin jaksaakseen loppupäivän paineet.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä keskiverto mies on huolissaan siitä että seksin määrä ei riitä parisuhteessa, mies pelkää että nainen ajattelee hänet seksirobottina ja on valmis vaihtamaan nuorempaan heti jos yhdyntä ei onnistukaan. Seksirobotin kanssa ei luultavasti ole samaa ongelmaa se kyllä jaksaa odottaa vaikka miehellä ei aina seisoisikaan.
Niin, ja jos se seisokki sattuu yllättämään, robotti ei keksi mitään syitä miksi juuri nyt ei sovi. Monet naiset sensijaan ovat mainioita keksimään keinoja, niin että halut ja mielenkiinto saadaan lopahtamaan. Kun tuo halujen loppuminen on saatu aikaan, niin nainen alkaa vaatimaan että nyt on pakko suoriutua kun kerran olit vailla. Silloin nainen on tietenkin prinsessa, joka on tehnyt kaiken oikein ja syyllinen saatu selville. Tämä asia pitää sitten lähteä ensin puimaan "tyttöjen kesken" , jolloin asia saadaan vahvistettua ja lisäksi mies syytteeseen siitä että ei puhu asioista. Jos mies erehtyy yrittämään keskustelua, hänet hiljennetään sanomalla , olihan sinulla mahdollisuus, olisit käyttänyt hyväksi.
"Miksi naiset eivät koe samanlaista uhkaa ja vihantunnetta siitä, että miehet myös voivat valita kumppaninsa ja seksuaalisuutensa ilmentämistavan?"
Kyllähän tuossa on ollut naisten ulinaa aika paljon jo pelkästä nettirunkusta ja ihan "julkista huoltakin" kun miehiä ei kiinnosta enää hankkiutua naisten kanssa tekemisiin "vakavasti" vaan mieluummin linnoittautuvat kämppiinsä pelaamaan ja wänkkäämään. Entä sitten jos ovat noin tyytyväisiä elämäänsä? Vai pitäisikö näidenkin miesten tulla luolistaan ulos ja alkaa perhepelleilyleikin statisteiksi?
Ja kun seksirobotit tulevat, jonain päivänä ne tuntuvat täysin aidoilta - miesten seksidraivi suuntautuu niihin koska se vaan on helpompaa kuin luonnollinen vaihtoehto vaatimuksineen. Te naiset häviätte tämän "pelin", nettirunqqu on vasta alkusoittoa.
Mutta onhan siitä naisille yksi hyväkin puoli. Laasaslaiset katoavat koska muuten-mahdolliset-lassukat saavat aina haluamaansa seksiä eikä jää edes aikaa/perustetta ulvoa naisen seksuaalisesta vallasta - koska yksinkertaisesti sitä ei enää olemassa MegaSuck Lolita Mark III invaasion jälkeen.
Juuri näin. Miehet eivät ole enää ollenkaan huolissaan.
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Juu ja hieno esimerkki tästä on myös se että halutaan jättää naiselle kiitokseksi seksistä aborttipakko tai yksinhuoltajuus. Ihan sama miten naista ahdistaa abortin teko ja millaiset jäljet se häneen jättää, siinä on kohtalo jota mies seksiseuralleen toivoo ja sopivana pitää, elinikäinen suru. Onneksi olen kajonnut vain miehiin jotka eivät olisi ikinä tehneet minulle noin.
Mitä ihmettä täällä uhriudutaan? Naisillahan on valta avortoida tai pitää vauvoja tahtoi mies mitä tahansa.
Ja yksinhuoltajiksi naiset itse suurimmaksi osaksi ryhtyvät ihan itse, näin sanoo eron tilastot ja kuka niitä toimeenpanee.
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Juu ja hieno esimerkki tästä on myös se että halutaan jättää naiselle kiitokseksi seksistä aborttipakko tai yksinhuoltajuus. Ihan sama miten naista ahdistaa abortin teko ja millaiset jäljet se häneen jättää, siinä on kohtalo jota mies seksiseuralleen toivoo ja sopivana pitää, elinikäinen suru. Onneksi olen kajonnut vain miehiin jotka eivät olisi ikinä tehneet minulle noin.
Niin ja jotkut naiset, itseasiassa yllättävän moni, jättää salaa pillerit pois jos ei muuten saa lasta miehen kanssa. Se on itse asiassa niin yleistä, että moni nainen sanoo, ettei miehen asemassa ikinä panisi ilman kortsua, koska ei voisi koskaan täysin luottaa siihen mitä tapahtuu. Joten yleistetäänkö lisää siitä miten nimenomaan miehet ovat paskoja?
Valitsipa Hesari huonon kannanoton julkaistavaksi tuohon robottiseksi -juttuun. Ihan varmasti joku mies tai nainen osaa kirjoittaa siitä jotain viisasta ja perustella kantansa kunnolla. Mielipidekirjoitus jäi todella ohueksi ja puolittain perustelluksi.
Ehkä meidän tulisi lajina katsoa peiliin, kun emme enää kykene elämään toistemme kanssa ja kunnioittamaan toinen tosiamme ja toistemme tarpeita. Mielestäni näiden robottien kehittäminen on surullista jatkumoa maailman tapahtumille. Heti kun naiset saavat alkaa päättää omasta seksuaalisuudestaan ja omasta elämästään, syntyy tarve kehittää nais-objekteja, eli siis nukkeja, joita mies voi kontrolloida täydellisesti. Miksi mies kokee sen uhkana, että nainen on ihminen, jolla on oma tahto ja omia tarpeita? Nukellahan näitä ei ole.
Ja ihan varmasti tämäkin ketju täyttyy kohta ulinasta dildoista sekä alfa- ja betamiehistä, joka on pohjimmiltaan ulinaa siitä, että nainen saa itse valita seksin tai seksittömyyden, ja oman kumppaninsa. Aivan kuten mies. Miksi naiset eivät koe samanlaista uhkaa ja vihantunnetta siitä, että miehet myös voivat valita kumppaninsa ja seksuaalisuutensa ilmentämistavan?