Miehet ovat huolissaan siitä etteivät saa seksiä tarpeeksi
Mutta silti huorittelevat ja alentavat irtoseksikumppaniensa statusta naisten tuella. Pakko sanoa, että mielenkiintoinen sukupuoli jolle asioiden käsittäminen kokonaisuuksina on vaikeaa. Seksirobottiartikkelin ensimmäisessä kommentissa puhellaan miten miehen seksuaalisuutta pidetään paheena ja aivan liian moni saa liian harvoin seksiä. Eikös kuoppa ole kaivettu ihan itse, kun aiheutetaan naiskumppaneille vain hallaa ja puhellaan naisista "mälliämpäreinä", kun voisi vain olla kiitollinen aktista? Miehet itse haluavat rajoittaa seksiä sheimaamalla naisia. Myös naiset tekevät tätä.
Ei siinä, kannatan seksirobotteja ja sitä että miehet touhuisivat vihdoin koneiden parissa kuten kuuluukin.
On se miehen seksuaalisuus vaan niin sallittua kaikkine logiikattomuuksineen ja muiden vahingoittamisten kera.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Naisen saaminen on karkaamassa keskivertomiehen ulottumattomiin.
Oliko Japanissa jo 40% nuorista aikuisista kokemattomia... hurja luku. Data osoittaa seksin vähenevän myös länsimaissa.
Naiset ovat asettaneet riman miesten suhteen niin korkealle, ettei suurimmalla osalla miehiä ole enää geneettisiä edellytyksiä ylittää sitä. Vaikka tekisivät mitä.Tulevaisuudessa ainoastaan eliitti harrastaa seksiä oikeiden naisten kanssa.
Roboteille on siis tilausta tässäkin.
Ennen kuin tavallinen mies saa seksiä,sen hinta on käytännössä perheen perustaminen koska naiset eivät halua pelkkiä seksisuhteita.Luuletteko miehen olevan tyytyväinen tähän kauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Japanissa jo 40% nuorista aikuisista kokemattomia... hurja luku. Data osoittaa seksin vähenevän myös länsimaissa.
Naiset ovat asettaneet riman miesten suhteen niin korkealle, ettei suurimmalla osalla miehiä ole enää geneettisiä edellytyksiä ylittää sitä. Vaikka tekisivät mitä.Tulevaisuudessa ainoastaan eliitti harrastaa seksiä oikeiden naisten kanssa.
Roboteille on siis tilausta tässäkin.Mä en henkkoht usko, että ongelma on siinä, että naisten taso ja odotukset miesten suhteen ovat nousseet. Naisilla nyt vain nykyään on paljon muutakin elämää kun toimia spermaviemärinä. Ei siitä kauaa ole kun naimisiinmeno ja lapset olivat ihan must-juttu ja sitä odotettiin kaikilta naisilta, tällöin naiset ottivat mitä saivat siinä pelossa, että jäävät muuten vanhoiksi piioiksi.
Mä tietenkin voin puhua vain omasta puolestani, mutta mulla on ainakin ihan älyttömän täysi elämä, että edes ehtisin harrastamaan sääliseksiä kaikkien niiden keskivertojen kanssa, jotka puutteestaan ruikuttavat. Toki myös netti on osakseen pilannut miehet, koska täällä saa lukea kaikenmaailman lassukoiden naisvihapaskaa ja se saa ainakin mut välillä ajattelemaan, että pitäkää tunkkinne :D
Mulla on työ, harrastuksia, todella kiireinen sosiaalinen elämä... En halua lapsia enkä oikeastaan ehtisi edes seurustella. Joten mun kohdallani ainakaan kyse ei ole siitä, ettäkö odottelisin sitä miljardööri Adonista vaan ihan siitä, että en ole kiinnostunut tapaamaan miehiä ainakaan juuri nyt. En ymmärrä mitä lisäarvoa mies toisi mun elämääni.
Eli teet yleistyksiä jonkun nettipalstan perusteella ja sitten vaahtoat siitä, että miehet sitä ja tätä. Kyse ei nyt ole miehistä. Kyse on siitä että sä olet tyhmä ihminen. Turha siis stressata enempää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ääliö vauvapalstalla --> kaikki miehet.
Todellako väität, että naisten seksuaalikäytöksen arvostelu on ilmiö vain vauvapalstalla? Kylläpä voit sokea ja tietämätön olla...
Niin, onneksi miehen seksuaalisuutta ei arvostella ollenkaan. Jatkuvasti minun annetaan ap:n kaltaisten naisten toimesta ymmärtää, että olen pelkästään seksiä ajatteleva sadistinen perverssi. Miten siis minun seksuaalisuus on niin sallittua??
t. Mies
Hei, Mies!
Kerrohan miten se sun seksuaalisuus ilmenee.
Mitä ajattelet naisista noin yleensä; kavereina, työtovereina, satunnaisina tuttavuuksina?
Miten käyttäydyt, ja mitä puhut pukukopissa poikien kanssa?
Ovatko käytös ja pukukoppipuheet (av-jutut) balanssissa?
Onko seksi mielestäsi oikeus vai mahdollisuus?
Kuinka korkealle se sijoittuu tarvehierarkiassasi? Ohittaako se muut sosiaaliset tarpeesi (ystävyys, sitoutuminen, osallistuvuus)?
Ajatteletko, että (suomalaisten) naisten valinnanvapaus ja itsensätoteuttaminen on sinulle uhka ja jotain, joka on sinulta pois?
Oikeasti kiinnostaisi tietää ajatuksistasi ja keskustella kanssasi rakentavasti, tolkulla.
T. Nainen
Kela voisi kustantaa seksirobotit miehille, niin loppuisi tältäkin palstalta ulina, kun naiset eivät anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roboteille on siis tilausta tässäkin.Mä en henkkoht usko, että ongelma on siinä, että naisten taso ja odotukset miesten suhteen ovat nousseet. Naisilla nyt vain nykyään on paljon muutakin elämää kun toimia spermaviemärinä. Ei siitä kauaa ole kun naimisiinmeno ja lapset olivat ihan must-juttu ja sitä odotettiin kaikilta naisilta, tällöin naiset ottivat mitä saivat siinä pelossa, että jäävät muuten vanhoiksi piioiksi.
Mä tietenkin voin puhua vain omasta puolestani, mutta mulla on ainakin ihan älyttömän täysi elämä, että edes ehtisin harrastamaan sääliseksiä kaikkien niiden keskivertojen kanssa, jotka puutteestaan ruikuttavat. Toki myös netti on osakseen pilannut miehet, koska täällä saa lukea kaikenmaailman lassukoiden naisvihapaskaa ja se saa ainakin mut välillä ajattelemaan, että pitäkää tunkkinne :D
Mulla on työ, harrastuksia, todella kiireinen sosiaalinen elämä... En halua lapsia enkä oikeastaan ehtisi edes seurustella. Joten mun kohdallani ainakaan kyse ei ole siitä, ettäkö odottelisin sitä miljardööri Adonista vaan ihan siitä, että en ole kiinnostunut tapaamaan miehiä ainakaan juuri nyt. En ymmärrä mitä lisäarvoa mies toisi mun elämääni.Eli teet yleistyksiä jonkun nettipalstan perusteella ja sitten vaahtoat siitä, että miehet sitä ja tätä. Kyse ei nyt ole miehistä. Kyse on siitä että sä olet tyhmä ihminen. Turha siis stressata enempää :)
Koko tuosta viestistäni nappasit tuon yhden lauseen ja siitäkin sait irti tuon? Mä en tehnyt yleistyksiä, en "vaahdonnut" "että miehet sitä ja tätä". Voitko tarkentaa missä kohtaa tarkalleen ilmaisin noin?
Ja ne taitavat tässäkin ketjussa olla miehiä, jotka stressaavat. En omassa viestissäni kyllä ainakaan tietoisesti yrittänyt antaa sellaista kuvaa, että miehet tai seksi stressaisivat mua, kun näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kela voisi kustantaa seksirobotit miehille, niin loppuisi tältäkin palstalta ulina, kun naiset eivät anna.
Oikeastiko luulette että nykyaikaiset pelkkää nukkea muistuttavat seksirobotit saisivat kaikki maailman miehet niin haltioihin, ettei seksi oikean naisen kanssa enää kiinnostaisi? Minusta olisi aivan mahtavaa jos näin olisi, mutta harva jaksaa aikuisena leikkiä nukkeleikkiä nuken kanssa, joka ei osaa liikkua ja puhua täysin kuten ihminen. En minä ainakaan jaksaisi raahata mitään miesnukkea perässäni ja leikkiä sen kanssa kotia. Mutta minusta on silti hienoa, että seksilelujakin kehitellään. Tiedän, että moni yksinäinen mies saa näistä tarvitsemansa kumppanin ja se on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roboteille on siis tilausta tässäkin.Ennen kuin tavallinen mies saa seksiä,sen hinta on käytännössä perheen perustaminen koska naiset eivät halua pelkkiä seksisuhteita.Luuletteko miehen olevan tyytyväinen tähän kauppaan?
Hienoa olet ymmärtänyt naisista ainakin jotakin, he yleensä todellakin haluavat jotakin muutakin kuin pelkkää seksiä. Ei seksin edellytys toki ole perheen perustaminen... oikeastaan yhä vähemmän naiset haluavat perhettä tai lapsia. Naiset kuitenkin haluavat että heitä kohdelleen muuna kuin pelkkänä reikänä.
Useimmat miehetkin ovat olleet tyytyväisi siihen että heitä ei ajatella pelkästään seksirobotteina joilla ei ole mielessä mitään muuta kuin se kuinka monta kertaa he harrastavat seksiä. Jos sinä et ole tyytyväinen seksirobotti on varmasti ihan oiva ratkaisu. Ukson tosin että jostakin löytyy myös nainen sinulle joka ajattelee miehen vain seksin tuottajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on työ, harrastuksia, todella kiireinen sosiaalinen elämä... En halua lapsia enkä oikeastaan ehtisi edes seurustella. Joten mun kohdallani ainakaan kyse ei ole siitä, ettäkö odottelisin sitä miljardööri Adonista vaan ihan siitä, että en ole kiinnostunut tapaamaan miehiä ainakaan juuri nyt. En ymmärrä mitä lisäarvoa mies toisi mun elämääni.Eli teet yleistyksiä jonkun nettipalstan perusteella ja sitten vaahtoat siitä, että miehet sitä ja tätä. Kyse ei nyt ole miehistä. Kyse on siitä että sä olet tyhmä ihminen. Turha siis stressata enempää :)
Koko tuosta viestistäni nappasit tuon yhden lauseen ja siitäkin sait irti tuon? Mä en tehnyt yleistyksiä, en "vaahdonnut" "että miehet sitä ja tätä". Voitko tarkentaa missä kohtaa tarkalleen ilmaisin noin?
Ja ne taitavat tässäkin ketjussa olla miehiä, jotka stressaavat. En omassa viestissäni kyllä ainakaan tietoisesti yrittänyt antaa sellaista kuvaa, että miehet tai seksi stressaisivat mua, kun näin ei ole.
Mitä muuta avauksesi on kuin yleistävää paskaa? "Mutta silti huorittelevat ja alentavat irtoseksikumppaniensa statusta naisten tuella. Pakko sanoa, että mielenkiintoinen sukupuoli jolle asioiden käsittäminen kokonaisuuksina on vaikeaa." Totta kai tartuin siihen, koska itse siinä kerrot, ettet ole ehkä maailman objektiivisin ihminen arvioimaan miesten toimintaa. Oot varmaan pyörinyt VÄHÄN liikaa netissä väittelemässä peräkammarinpoikien kanssa. Jos mä kirjoittaisin, että naisille pitäisi olla joku 190 cm pitkä Ken-nukke, joka tekee kaiken mitä nainen haluaa ja näyttää rikkaalta menestyjältä, koska sellaiseenhan he vain ovat tyytyväisiä, niin mitäköhän ajattelisit musta? Että varmaan joku idiootti peräkammarinpoika, joka on käynyt liian vähän ulkona? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne taitavat tässäkin ketjussa olla miehiä, jotka stressaavat. En omassa viestissäni kyllä ainakaan tietoisesti yrittänyt antaa sellaista kuvaa, että miehet tai seksi stressaisivat mua, kun näin ei ole.Mitä muuta avauksesi on kuin yleistävää paskaa? "Mutta silti huorittelevat ja alentavat irtoseksikumppaniensa statusta naisten tuella. Pakko sanoa, että mielenkiintoinen sukupuoli jolle asioiden käsittäminen kokonaisuuksina on vaikeaa." Totta kai tartuin siihen, koska itse siinä kerrot, ettet ole ehkä maailman objektiivisin ihminen arvioimaan miesten toimintaa. Oot varmaan pyörinyt VÄHÄN liikaa netissä väittelemässä peräkammarinpoikien kanssa. Jos mä kirjoittaisin, että naisille pitäisi olla joku 190 cm pitkä Ken-nukke, joka tekee kaiken mitä nainen haluaa ja näyttää rikkaalta menestyjältä, koska sellaiseenhan he vain ovat tyytyväisiä, niin mitäköhän ajattelisit musta? Että varmaan joku idiootti peräkammarinpoika, joka on käynyt liian vähän ulkona? Aivan.
Tuo on ensimmäinen viesti, jonka kirjoitin tähän ketjuun. Tuo lainaamasi lause ei edes ole mun kirjoittamani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kävis.
Tilaus vetämään heti kaikki palstan lassukat seksirobotista. Muutama tonni sinne tai tänne, pikkuraha, loppuu se ininä puutteesta palstalla.Sitten voi siellä peräkamarissa puuhastella sen muovinaisen kanssa rauhassa. Kaikki voittavat. Muut voivat sitten pariutua ihan luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Seksirobotista moralisointi on hyvä esimerkki miten miesten seksuaalisuutta pyritään demonisoimaan, ellei peräti sabotoimaan.
Voisiko joku kuvitella samanlaista metakkaa naisille suunnatusta seksirobotista?
Mistä metakasta mahdat puhua? En ole kuullut vielä yhdenkään naisen valittavan asiasta. Päinvastoin kannustavia viestejä, jossa toivotaan miesten hankkivan sellainen, jos heistä tuntuu siltä, että he haluavat sellaisen robotin.
Ei naiset pelkää miestä, joka ei halua seksiä hänen kanssaan. Pelottavia ovat ne miehet, jotka vääristä ja itsekkäistä syistä haluavat seksiä naisilta. Tuollaisten miesten on parempi hakea seksinsä roboteilta. Eikä yksikään nainen vastusta sitä tai tee asiasta metakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaus vetämään heti kaikki palstan lassukat seksirobotista. Muutama tonni sinne tai tänne, pikkuraha, loppuu se ininä puutteesta palstalla.Sitten voi siellä peräkamarissa puuhastella sen muovinaisen kanssa rauhassa. Kaikki voittavat. Muut voivat sitten pariutua ihan luonnollisesti.
Missähän sitä sitten pitäis ja kuolisin häpeään, jos vaikka oma äiti näkis sen.
Tyhmä m siis luulee että kertapanon perusteella voi olla jonkun kanssa jonkun aikaa, "siitä se lähti". Paneskellaan ympäriinsä kunnes löytyy se oikea "maila" jota epätoivoisesti etsin, reidet avoinna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Tätä mäkin oon tässä pohdiskellut.
Mitenkähän nää uhoavat miesasiamiehet esittelevät ne uudet tyttöystävänsä YTM-kavereilleen? Tai edes niille ATM-luusereille, jotka kuitenkin ovat onnistuneet pokaamaan jonkun naisluuskan...?
Juu ja hieno esimerkki tästä on myös se että halutaan jättää naiselle kiitokseksi seksistä aborttipakko tai yksinhuoltajuus. Ihan sama miten naista ahdistaa abortin teko ja millaiset jäljet se häneen jättää, siinä on kohtalo jota mies seksiseuralleen toivoo ja sopivana pitää, elinikäinen suru. Onneksi olen kajonnut vain miehiin jotka eivät olisi ikinä tehneet minulle noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt noloa jos nainen on huoleton tavarastaan..
Samassa määrin kuin on noloa, jos mies on huoleton pelistään, vai mitä? Jos tuolle linjalle lähdet, niin kyllä hommassa on samat säännöt molemmille sukupuolille.
Kyllä tuplastandardit ovat oikeasti olemassa. Miehelle on ihan ok panna kaikkia naisia ja se itse asiassa nostaa miehen statusta kovasti. Naisella käänteinen vaikutus. Ihan sama kuin yrittäisi väittää, että meikkaava ja korkkareissa kulkeva mies on yhtä haluttua kamaa kuin samanlainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Mitenkähän nää uhoavat miesasiamiehet esittelevät ne uudet tyttöystävänsä YTM-kavereilleen? Tai edes niille ATM-luusereille, jotka kuitenkin ovat onnistuneet pokaamaan jonkun naisluuskan...?
Samanlaisen häpeän sinäkin kokisit kun äippäsi löytäisi käyttämäsi moottorijurnun, vaikkapa astiainpesukoneesta.
Vai onko se äidin tarjoama malli itsetyydytyksen eri muodoista kuitenkaan niin tärkeää. Tai niiden kavereiden mielipiteet?
Eri asia on, jos robottipimun kanssa nyt viitsii kuljesjeskella pitkin kaupunkia.
Tai nolataksesihan sinä tuon mielikuvan esititkin eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Mitenkähän nää uhoavat miesasiamiehet esittelevät ne uudet tyttöystävänsä YTM-kavereilleen? Tai edes niille ATM-luusereille, jotka kuitenkin ovat onnistuneet pokaamaan jonkun naisluuskan...?Samanlaisen häpeän sinäkin kokisit kun äippäsi löytäisi käyttämäsi moottorijurnun, vaikkapa astiainpesukoneesta.
Vai onko se äidin tarjoama malli itsetyydytyksen eri muodoista kuitenkaan niin tärkeää. Tai niiden kavereiden mielipiteet?
Eri asia on, jos robottipimun kanssa nyt viitsii kuljesjeskella pitkin kaupunkia.
Tai nolataksesihan sinä tuon mielikuvan esititkin eikö niin?
Ero on siinä että joku pieni dildo on helppo piilottaa, mutta ihmisen kokoinen robotti voi olla vähän haasteellisempi saada pois näkyviltä.
Jos nyt vaikka nussuteltas vaan? Kannattaa hankkia hyvä mies/ vaimo niin ei tarttis teidänkään murehtia..
Puutteessa elätte kun mokomaa jaksatte murehtia.