Miehet ovat huolissaan siitä etteivät saa seksiä tarpeeksi
Mutta silti huorittelevat ja alentavat irtoseksikumppaniensa statusta naisten tuella. Pakko sanoa, että mielenkiintoinen sukupuoli jolle asioiden käsittäminen kokonaisuuksina on vaikeaa. Seksirobottiartikkelin ensimmäisessä kommentissa puhellaan miten miehen seksuaalisuutta pidetään paheena ja aivan liian moni saa liian harvoin seksiä. Eikös kuoppa ole kaivettu ihan itse, kun aiheutetaan naiskumppaneille vain hallaa ja puhellaan naisista "mälliämpäreinä", kun voisi vain olla kiitollinen aktista? Miehet itse haluavat rajoittaa seksiä sheimaamalla naisia. Myös naiset tekevät tätä.
Ei siinä, kannatan seksirobotteja ja sitä että miehet touhuisivat vihdoin koneiden parissa kuten kuuluukin.
On se miehen seksuaalisuus vaan niin sallittua kaikkine logiikattomuuksineen ja muiden vahingoittamisten kera.
Kommentit (54)
Teet itse virheen siinä, että käsittelet miehiä yksittäisenä massana
Naisen saaminen on karkaamassa keskivertomiehen ulottumattomiin.
Oliko Japanissa jo 40% nuorista aikuisista kokemattomia... hurja luku. Data osoittaa seksin vähenevän myös länsimaissa.
Naiset ovat asettaneet riman miesten suhteen niin korkealle, ettei suurimmalla osalla miehiä ole enää geneettisiä edellytyksiä ylittää sitä. Vaikka tekisivät mitä.
Tulevaisuudessa ainoastaan eliitti harrastaa seksiä oikeiden naisten kanssa.
Roboteille on siis tilausta tässäkin.
Miehet sitä, miehet tätä + sheimaaminen. Huoh.
Onnea matkaan mustavalkoiseen todellisuuteesi. Onneksi minä en ole osa sitä kuten ei kovin moni muukaan mies.
Yksi ääliö vauvapalstalla --> kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Todellako väität, että naisten seksuaalikäytöksen arvostelu on ilmiö vain vauvapalstalla? Kylläpä voit sokea ja tietämätön olla...
Vierailija kirjoitti:
Naisen saaminen on karkaamassa keskivertomiehen ulottumattomiin.
Oliko Japanissa jo 40% nuorista aikuisista kokemattomia... hurja luku. Data osoittaa seksin vähenevän myös länsimaissa.
Naiset ovat asettaneet riman miesten suhteen niin korkealle, ettei suurimmalla osalla miehiä ole enää geneettisiä edellytyksiä ylittää sitä. Vaikka tekisivät mitä.Tulevaisuudessa ainoastaan eliitti harrastaa seksiä oikeiden naisten kanssa.
Roboteille on siis tilausta tässäkin.
Mä en henkkoht usko, että ongelma on siinä, että naisten taso ja odotukset miesten suhteen ovat nousseet. Naisilla nyt vain nykyään on paljon muutakin elämää kun toimia spermaviemärinä. Ei siitä kauaa ole kun naimisiinmeno ja lapset olivat ihan must-juttu ja sitä odotettiin kaikilta naisilta, tällöin naiset ottivat mitä saivat siinä pelossa, että jäävät muuten vanhoiksi piioiksi.
Mä tietenkin voin puhua vain omasta puolestani, mutta mulla on ainakin ihan älyttömän täysi elämä, että edes ehtisin harrastamaan sääliseksiä kaikkien niiden keskivertojen kanssa, jotka puutteestaan ruikuttavat. Toki myös netti on osakseen pilannut miehet, koska täällä saa lukea kaikenmaailman lassukoiden naisvihapaskaa ja se saa ainakin mut välillä ajattelemaan, että pitäkää tunkkinne :D
Mulla on työ, harrastuksia, todella kiireinen sosiaalinen elämä... En halua lapsia enkä oikeastaan ehtisi edes seurustella. Joten mun kohdallani ainakaan kyse ei ole siitä, ettäkö odottelisin sitä miljardööri Adonista vaan ihan siitä, että en ole kiinnostunut tapaamaan miehiä ainakaan juuri nyt. En ymmärrä mitä lisäarvoa mies toisi mun elämääni.
Onhan se nyt noloa jos nainen on huoleton tavarastaan..
Ap:ltä hyvä aloitus. Mutta onko tutkittu, kuinka suuri osa miehistä kokee, että ei saa seksiä tarpeeksi ja kuinka suuri osa naisista kokee samaa? Olisi mielenkiintoista tietää, ettei yleistetä aihetta.
Lähinnä keskiverto mies on huolissaan siitä että seksin määrä ei riitä parisuhteessa, mies pelkää että nainen ajattelee hänet seksirobottina ja on valmis vaihtamaan nuorempaan heti jos yhdyntä ei onnistukaan. Seksirobotin kanssa ei luultavasti ole samaa ongelmaa se kyllä jaksaa odottaa vaikka miehellä ei aina seisoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ltä hyvä aloitus. Mutta onko tutkittu, kuinka suuri osa miehistä kokee, että ei saa seksiä tarpeeksi ja kuinka suuri osa naisista kokee samaa? Olisi mielenkiintoista tietää, ettei yleistetä aihetta.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001156558.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellako väität, että naisten seksuaalikäytöksen arvostelu on ilmiö vain vauvapalstalla? Kylläpä voit sokea ja tietämätön olla...
Niin, onneksi miehen seksuaalisuutta ei arvostella ollenkaan. Jatkuvasti minun annetaan ap:n kaltaisten naisten toimesta ymmärtää, että olen pelkästään seksiä ajatteleva sadistinen perverssi. Miten siis minun seksuaalisuus on niin sallittua??
t. Mies
Yksikään normaali nuori mies ei huolisi mitään kurppaa, joten kun miehillä lakkaa seisomasta, eukko on jo rupsahtanut.
Hankkikaa puoliso ja nussikaa tarpeeksenne niin voi vanhana kutoa sukkia..
Niin no kyllähän se on totta että pientä ristiriitaa tämä aihe varmasti herättää .
Seksuaalisesti aktiivinen nainen on haluttu "käyttää "mutta ei sitä puolisoksi tai lastensa äidiksi haluta , johtuen hurjasta aktiivisesta eletystä elämästä , ( huono maine ) jos puolet kaupungin miehistä tervehtii niin se ei tunnu hyvältä sen hetkiseltä kumppanilta .
Kukaan tuskin läheisyyttä/lempeä saadessaan muistuttaa tai kuittailee asiasta mutta jälkikäteen kyllä.
Suurin osa ehkä pelkää että se oma aktiivinen nainen ei ehkä pysty tai edes halua sitoutua yhteen mieheen tai olla ns yhden miehen nainen ja siksi ei halua mitään muuta kuin seksiä hänen kanssaan.
Kaikki on tapauskohtaista , mutta itse lähtökohtaisesti uskon että ihmise eivät todellista perusluonnettaan pysty muuttamaan .
Eli jos on helposti taivuteltavissa sänkyyn niin on sitä myös aina ja kaikkien kanssa eikä ole sitä ns haluttua ja etsittyä vaimomatskua .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulokset voivat toki pitää paikkaansa, mutta näissä kyselytutkimuksissa tulee kuitenkin aina pitää mielessä se, että joillkin ihmisillä on tapana liioitella asioita. Saattaa siis esim. olla, että miehet liioittelevat omia halujansa. Palstallakin saa jatkuvasti lukea naisten kirjoituksia haluttomista miehistä, mutta oikeastaan vasta ihan viime vuosina miesten haluttomuudesta on yleensä alettu puhua enemmän. Kestää varmaan kauan ennenkuin stereotypiat miehisyydestä ja siihen liittyvästä halusta saadaan murrettua
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt noloa jos nainen on huoleton tavarastaan..
Samassa määrin kuin on noloa, jos mies on huoleton pelistään, vai mitä? Jos tuolle linjalle lähdet, niin kyllä hommassa on samat säännöt molemmille sukupuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulokset voivat toki pitää paikkaansa, mutta näissä kyselytutkimuksissa tulee kuitenkin aina pitää mielessä se, että joillkin ihmisillä on tapana liioitella asioita. Saattaa siis esim. olla, että miehet liioittelevat omia halujansa. Palstallakin saa jatkuvasti lukea naisten kirjoituksia haluttomista miehistä, mutta oikeastaan vasta ihan viime vuosina miesten haluttomuudesta on yleensä alettu puhua enemmän. Kestää varmaan kauan ennenkuin stereotypiat miehisyydestä ja siihen liittyvästä halusta saadaan murrettua
Haluttomuus on hiukan eri asia kuin se haluaako enemmän seksiä. Haluttomuuden syy läheskään aina ei ole se että et haluaisi seksiä ollenkaan.
Jotenkin näin se on kirjoitti:
Niin no kyllähän se on totta että pientä ristiriitaa tämä aihe varmasti herättää .
Seksuaalisesti aktiivinen nainen on haluttu "käyttää "mutta ei sitä puolisoksi tai lastensa äidiksi haluta , johtuen hurjasta aktiivisesta eletystä elämästä , ( huono maine ) jos puolet kaupungin miehistä tervehtii niin se ei tunnu hyvältä sen hetkiseltä kumppanilta .
Kukaan tuskin läheisyyttä/lempeä saadessaan muistuttaa tai kuittailee asiasta mutta jälkikäteen kyllä.
Suurin osa ehkä pelkää että se oma aktiivinen nainen ei ehkä pysty tai edes halua sitoutua yhteen mieheen tai olla ns yhden miehen nainen ja siksi ei halua mitään muuta kuin seksiä hänen kanssaan.
Kaikki on tapauskohtaista , mutta itse lähtökohtaisesti uskon että ihmise eivät todellista perusluonnettaan pysty muuttamaan .
Eli jos on helposti taivuteltavissa sänkyyn niin on sitä myös aina ja kaikkien kanssa eikä ole sitä ns haluttua ja etsittyä vaimomatskua .
Niin, kyllä mutu kertoo ikä on totuus. Eiköhän olisi samalla kätevää vaikka polttomerkitä kaikki ne ihmiset, jotka ovat joskus harrastaneet irtosuhteita, jotta muut ihmiset tietäisivät heitä karttaa ja karsastaa. Koska sinä uskot, että perusluonne se on se mikä pysyy ja määrää, joten ei ole mahdollisuutta, että tuollainen ihminen sitoutuessaan parisuhteeseen myös osaisi kunnioittaa niitä parisuhteen sääntöjä.
Kyllähän tuo varmaan runkkaamisen voittais, mutta vähän turhan kallis ja ei kuitenkaan lähellekkään realistinen.
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1479446006145?ref=a-suositeltu
Linkki unohtui!