Kilttimies ei kelpaa
Mies joka on vielä aikuisena (=yli 20 v) neitsyt, on naisten mielestä epäilyttävä. Samoin on mies joka ei ole supliikki, vaan hiljainen ja varautunut. Kilttimies ei koskaan ole saanut naisia joiden kanssa olisi voinut opetella seurustelu taitoja. Vaikka luonne olisi kuinka kiltti ja kultainen, niin tällaiset ulkoiset seikat herättävät naisten epäilysten. Sitten kun tällainen mies uskaltaa alkaa lähestymään naisia, on jo liian myöhäistä.
Kommentit (50)
Miten ihmeessä Mikko eksyit suoli24 palstalta tännekin, Vauvapalstalle?? Luulin jo ettei tarvitse enää sinun trollaamista katsella, kun lopetin suolipalstan seuraamisen pari vuotta sitten. Menisit sinne takaisin ja pysyisit täältä poissa...jooko.
3 v sitten jo neuvoin että keskity etsimään ensin miespuolisia kavereita. Jos kukaan ei halua olla sinulle edes kaveri niin miksi naisen pitäisi säälistä uhrautua parisuhteeseenkaan.
Hmm, vai voisko olla, että itselleen on helppo uskotella olevansa "liian kiltti", kun oikeasti onkin vain "naisille katkeruutta uhkuva"?
Tunnen yhden tyypin, joka oli aluksi vähän ristiriitainen. Tavallaan sanoi olevansa tällainen kiltti, mutta kuitenkin puhui femakoista ja oli selvästi katkera. Sittemmin huomasin että on se juu mukava tyyppi ja ainakin näkyvä katkeruus on vähentynyt mitä enemmän ollaan oltu tekemisissä, mutta ensivaikutelmat ei olleet ihan niin positiiviset. Ei se auta olla koko sukupuolelle katkera, kun huonot kokemuksesi ei ole kaikkien naisten tai miesten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. En nyt lähtökohtaisesti pidä epäilyttävänä yli parikymppistä neitsyttä. Tyypin asenne vasta kertoo mistään mitään.
Sille on yleensä hyvin selvät syyt miksi joku mies on neitsyt vielä parikymppisenä, mielestäni on ihan ymmärrettävää suhtautua hiukan varautuneesti toiseen jos harkitsee tämän tapailua.
Sille voi olla, mutta ei välttämättä, tai se syy voi olla muukin selvä syy kuin se, ettei kukaan olisi huolinut. Suhtaudun kaikkiin terveen varovaisesti, mutta tilaisuuden voi kuitenkin antaa, ei kannata heti rajata pois heikolla perusteella.
Tarviiko sitä neitsyyttään nyt ylipäätään heti ekoilla treffeillä mainostaa? Ja mistä tämä käsitys, että naiset jotenkin karttais neitsyitä? Olen itse seurustellut useammankin neitsyen kanssa kun olin nuori. Jotkut miehet ovat neitsyitä, koska haluavat säästää itsensä avioliittoon ja tämä on erittäin ok. Ei se kuitenkaan tarkoita, etteikö heidän kanssaan voisi seurustella ja pussailla ja vähän muutakin, kunhan kunnioittaa heidän rajojaan.
Minua ei koskaan hämmentänyt se, että olin seurustelukumppanilleni ensimmäinen nainen. Ainoa hämmentävä juttu oli, kun yksi poikakaveri kertoi, että oli hyvän ystävänsä kanssa vähän sekstaillut hellyydenkaipuussaan. Mutta hän olikin ruotsinkielinen, ehkä se on heidän piireissään ihan tavallista.
Vähän ot mut mua yrittää just iskee yks kilttimies. Siis ihan total beta. Se on varmaan kaksmetrinen ja joku 45 kiloinen ja puhuu tosi hiljasella ja aralla äänellä. Se menee bussilla lähikauppaan, koska on nii huonokuntonen ja se oli ihan wow ku jaksan pyöräillä 5km matkan töihin. Tää poika on nyt 21v ja ihan takuulla neitsyt, tuskin se on ees suudellu ketään koskaan tai maistanut röögii tai kaljaa, ei vittu varmaan ees ES:ää. Tällä kilttimiehellä on aina hölmistyny ilme naamalla, semmonen vähän hukassa oleva ja epävarma ja sillä on ihan valkonen iho ja ruma kampaus. Se pukeutuu ihan ihme nörttivaatteisiin, eikä tajua, kuinka helppoo miehen, tai oikeestaan kenen tahansa on pukeutuu massan mukaan. Farkut ja huppari + tennarit ois jo ihan hyvä, mut ei tää beta tajuu. Tää jäbä tökkii mua koko ajan facessa ja lähettää jotain koiranaamakuvia snapis ja yrittää smalltalkata whatsapis mut IG:tä tällä nördellä ei tietenkään vielä oo, tekee varmaan tilin sit ku kaikkien isovanhemmatki on jo kyllästyny koko sovellukseen.
Tää harrastaa pullolaivojen tekemistö ja frisbeegolfia, eli ihan noobit harrastukset. Menis salille nii ois coolimpi.
Ja tää on nyt ihan kuses muhun. Oon varmaan eka muija mutsin lisäx ikinä joka on koskaan jutellu sille ystävällisesti. Voin kyl ihan työkaverina jutella, joo, mut en tosiaan oo millään lailla kiinnostunu jäbästä, en haluis näyttäytyy sen kaa ihmisten ilmoillakaan.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne kilttinaiset? Hiljaiset, ujot ja varautuneet nössönaiset, jotka eivät myöskään juuri kontaktiin pääse miesten kanssa? Eivätkö he kelpais kilttimiehille?
Sosiaalisten taitojen harjoitteluun ei muuten tarvita seksikokemuksia. Sosiaalisia taitoja voi erinomaisen hyvin harjoitella ihan päivittäin kaikenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa.
Todellakin kelpaisivat, mutta minä en kelpaa niille
T. kilttimies
Mistä tiedät ettet kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne kilttinaiset? Hiljaiset, ujot ja varautuneet nössönaiset, jotka eivät myöskään juuri kontaktiin pääse miesten kanssa? Eivätkö he kelpais kilttimiehille?
Sosiaalisten taitojen harjoitteluun ei muuten tarvita seksikokemuksia. Sosiaalisia taitoja voi erinomaisen hyvin harjoitella ihan päivittäin kaikenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa.
Todellakin kelpaisivat, mutta minä en kelpaa niille
T. kilttimies
Mistä tiedät ettet kelpaisi?
Olen lähestynyt ja joko saan suoraan pakit tai sitten lähestymiseni saa naisen kiusaantuneeksi ja ilmeillään ja eleillään toivoo mun menevän pois
Ihan kuin olisit kuvaillut mun miehen alotuksessa ap. :) Hiljainen häiskä joka menetti neitsyytensä mulle 21 vuotiaana. Ei ollut koskaan tehnyt aloitetta ja munkin piti tehdä selväksi kiinnostukseni ennen kuin sain vietyä miehen oluelle. Ikinä en irti päästä ja olen onnellisempi kuin koskaan! :)
Ps. Ap, olet häiriintynyt.
N24
Ehkä ei kannata heti ekoilla treffeillä kertoa olevansa neitsyt. Eikä siinä neitsyydessä mitään, enemmän pitäisin outona sitä, että se pitää heti tuoda esiin.
Uli lassukka uhriutumassa jälleen kerran, osa 890. Huomenna jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset eivät voi ymmärtää kuinka joku voi olla neitsyt vielä kaksikymppisenä kun jännämies on vienyt neitsyyden naisenemmistöltä jo näiden yläastevuosina.
Mutta mitä tämä täällä valittaminen oikein auttaa? Mammat eivät tule koskaan antamaan kilttimiehelle tilaisuutta, on parempi vain unohtaa naiset ja keskittyä elämässä muihin asioihin.
Määritelkää nyt vielä se kilttimies, jooko?
Menetin neitsyyden aikuisena neitsyelle, mutta en usko että kyseessä oli kilttimies.
Kilttimies on naiseton mies jolle naiset aina sanovat treffeillä että vika ei ole miehessä, juttu ei vain mystisesti toimi. Jos naiset olisivat rehellisiä ja sanoisivat että mikä miehessä ei nappaa, kilttimies voisi oppia paikkaamaan puutteitaan mutta nyt kilttimies alkaa hiljalleen ajatella että vika on naisten asenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset eivät voi ymmärtää kuinka joku voi olla neitsyt vielä kaksikymppisenä kun jännämies on vienyt neitsyyden naisenemmistöltä jo näiden yläastevuosina.
Mutta mitä tämä täällä valittaminen oikein auttaa? Mammat eivät tule koskaan antamaan kilttimiehelle tilaisuutta, on parempi vain unohtaa naiset ja keskittyä elämässä muihin asioihin.
Määritelkää nyt vielä se kilttimies, jooko?
Menetin neitsyyden aikuisena neitsyelle, mutta en usko että kyseessä oli kilttimies.Kilttimies on naiseton mies jolle naiset aina sanovat treffeillä että vika ei ole miehessä, juttu ei vain mystisesti toimi. Jos naiset olisivat rehellisiä ja sanoisivat että mikä miehessä ei nappaa, kilttimies voisi oppia paikkaamaan puutteitaan mutta nyt kilttimies alkaa hiljalleen ajatella että vika on naisten asenteissa.
Hyvin kiteytetty. Aina se mystinen "oot hyvä mies mutta jollekulle toiselle". Jaa niin kenelle?
Tässä on myös se juttu, että osa kiltteinä itseään pitävistä ihmisistä on todellisuudessa jotain aivan muuta. Pitäkää huoli, että oikeasti olette kilttejä ja että teillä on muitakin missioita kuin pakkomielteinen parinhaku.
Olen parhaillaan ihan tajuttoman ihastunut kilttimieheen. Mulla ei ole mitään hajua, onko hän koskaan harrastanut seksiä, eikä sillä ole mitään väliä. Hän on ujo ja hiljainen, syrjäänvetäytyvä. Hänessä on jotain erityistä, mihin vain tunnen vetoa kovasti. Aina, kun menen juttusille, niin on mukavaa, ja pidän häntä ihanana tyyppinä. Kiltti kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kilttimies ja kelpaan vain seksiin. Lukemattomat naiset on tyydyttäneet kyltymättömöt himonsa muhun, koska oon niin helppo ja kiltti. Käytännössä vois sanoa, että tädit käy vuorotellen istumassa mun naamalla ja lutkuttamassa spermat suuhunsa. Elämänhalut kadonneet ihan täysin, kun en kehtaa sanoa ei.
Sun täytyy ohjata osa niistä naisista minulle, niin taakka kevenee.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka on vielä aikuisena (=yli 20 v) neitsyt, on naisten mielestä epäilyttävä. Samoin on mies joka ei ole supliikki, vaan hiljainen ja varautunut. Kilttimies ei koskaan ole saanut naisia joiden kanssa olisi voinut opetella seurustelu taitoja. Vaikka luonne olisi kuinka kiltti ja kultainen, niin tällaiset ulkoiset seikat herättävät naisten epäilysten. Sitten kun tällainen mies uskaltaa alkaa lähestymään naisia, on jo liian myöhäistä.
Pitäisikö kelvata? Onko parinhakemisessa edes oikeastaan kyse kelpaamisesta, vaan yksinkertaisesti siitä että otat sen minkä saat?
Useimmat naiset pitävät aidosti kilteistä miehistä.
Sen sijaan juuri kukaan ei pidä ns. kilttimiehistä: kilteiksi julistautuneista, passiivis-aggressiivisista ruikuttajista, jotka suhtautuvat naisiin vihamielisesti.
Maria Pettersonin kolumni aiheesta: http://nyt.fi/a1402624081778
Älkää nyt hyvänen aika kertoko aiempien seksikumppaneidenne lukumäärää treffeillä!!! Mun kiinnostukseni ei lässähdä siksi, että miehellä on poikuus tallella. Mutta varmasti lässähtää, jos mies kertoo tämän. Tulee fiilis, että anna nyt edes säälistä ja se on valitettavasti turn off.
Sille on yleensä hyvin selvät syyt miksi joku mies on neitsyt vielä parikymppisenä, mielestäni on ihan ymmärrettävää suhtautua hiukan varautuneesti toiseen jos harkitsee tämän tapailua.