Kilttimies ei kelpaa
Mies joka on vielä aikuisena (=yli 20 v) neitsyt, on naisten mielestä epäilyttävä. Samoin on mies joka ei ole supliikki, vaan hiljainen ja varautunut. Kilttimies ei koskaan ole saanut naisia joiden kanssa olisi voinut opetella seurustelu taitoja. Vaikka luonne olisi kuinka kiltti ja kultainen, niin tällaiset ulkoiset seikat herättävät naisten epäilysten. Sitten kun tällainen mies uskaltaa alkaa lähestymään naisia, on jo liian myöhäistä.
Kommentit (50)
Onneksi mun kissa on jännämies. Näin kuinka sen karvainen perse laski ja nousi, laski ja nousi yhä uudelleen pehmopossun päällä.
No mitä ajattelit ap tehdä asialle? Oliskohan itsetutkiskelun paikka.
"Kiltti ja kultainen" mies ei voi tehdä mitään kilttiä ja kultaista, koska jänniskään ei tee. Kilttimies on kortti, jota ei kannata katsoa.
Ahaa. En nyt lähtökohtaisesti pidä epäilyttävänä yli parikymppistä neitsyttä. Tyypin asenne vasta kertoo mistään mitään.
Onko sulla sen kiltin alla mitään? Siveysvyö vai? Äitisikö piilotti sen avaimet?
Ei hiljaisuus ole epäilyttävää, kyllä edelleen on olemassa ihmisiä jotka eivät puhu koko ajan vaikka some voikin sitä kuvaa vääristää.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. En nyt lähtökohtaisesti pidä epäilyttävänä yli parikymppistä neitsyttä. Tyypin asenne vasta kertoo mistään mitään.
Entä 30-vuotiasta? Vaikuttaisiko tieto sun tutustumishalukkuuteen, jos et tyypistä juurikaan tietäisi mitään. Vai olisitko avoimin mielin ja tutustuisit ja tsekkaisit asenteen ensin?
"Mies joka on vielä aikuisena (=yli 20 v) neitsyt, on naisten mielestä epäilyttävä. Samoin on mies joka ei ole supliikki, vaan hiljainen ja varautunut. Kilttimies ei koskaan ole saanut naisia joiden kanssa olisi voinut opetella seurustelu taitoja. Vaikka luonne olisi kuinka kiltti ja kultainen, niin tällaiset ulkoiset seikat herättävät naisten epäilysten. Sitten kun tällainen mies uskaltaa alkaa lähestymään naisia, on jo liian myöhäistä."
- Seuraavan kerran kun olet lähestymässä sinua kiinnostavaa naista, niin jätä ketomatta hänelle tuo monologisi kilttimiehen ominaisuuksista ja siitä, että et nyt varmaan hänellä näin "kilttinä" kelpaa, niin olet jo paljon vahvemmilla.
Niin, naiset eivät voi ymmärtää kuinka joku voi olla neitsyt vielä kaksikymppisenä kun jännämies on vienyt neitsyyden naisenemmistöltä jo näiden yläastevuosina.
Mutta mitä tämä täällä valittaminen oikein auttaa? Mammat eivät tule koskaan antamaan kilttimiehelle tilaisuutta, on parempi vain unohtaa naiset ja keskittyä elämässä muihin asioihin.
Mites ne kilttinaiset? Hiljaiset, ujot ja varautuneet nössönaiset, jotka eivät myöskään juuri kontaktiin pääse miesten kanssa? Eivätkö he kelpais kilttimiehille?
Sosiaalisten taitojen harjoitteluun ei muuten tarvita seksikokemuksia. Sosiaalisia taitoja voi erinomaisen hyvin harjoitella ihan päivittäin kaikenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä 30-vuotiasta? Vaikuttaisiko tieto sun tutustumishalukkuuteen, jos et tyypistä juurikaan tietäisi mitään. Vai olisitko avoimin mielin ja tutustuisit ja tsekkaisit asenteen ensin?
Olen niin nuori ettei kolmekymppinen vielä kiinnosta.
Mutta jos kiinnostaisi, kyllä mä tsekkaisin ensin, tunnen nytkin sen verran mukavia neitsyitä. Tietty voi olla että kolmeenkymppiin mennessä asenne on jo muuttunut katkerammaksi, mutta eihän sitä tiedä.
Mä oon kilttimies ja kelpaan vain seksiin. Lukemattomat naiset on tyydyttäneet kyltymättömöt himonsa muhun, koska oon niin helppo ja kiltti. Käytännössä vois sanoa, että tädit käy vuorotellen istumassa mun naamalla ja lutkuttamassa spermat suuhunsa. Elämänhalut kadonneet ihan täysin, kun en kehtaa sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne kilttinaiset? Hiljaiset, ujot ja varautuneet nössönaiset, jotka eivät myöskään juuri kontaktiin pääse miesten kanssa? Eivätkö he kelpais kilttimiehille?
Sosiaalisten taitojen harjoitteluun ei muuten tarvita seksikokemuksia. Sosiaalisia taitoja voi erinomaisen hyvin harjoitella ihan päivittäin kaikenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa.
Todellakin kelpaisivat, mutta minä en kelpaa niille
T. kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset eivät voi ymmärtää kuinka joku voi olla neitsyt vielä kaksikymppisenä kun jännämies on vienyt neitsyyden naisenemmistöltä jo näiden yläastevuosina.
Mutta mitä tämä täällä valittaminen oikein auttaa? Mammat eivät tule koskaan antamaan kilttimiehelle tilaisuutta, on parempi vain unohtaa naiset ja keskittyä elämässä muihin asioihin.
Määritelkää nyt vielä se kilttimies, jooko?
Menetin neitsyyden aikuisena neitsyelle, mutta en usko että kyseessä oli kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kilttimies ja kelpaan vain seksiin. Lukemattomat naiset on tyydyttäneet kyltymättömöt himonsa muhun, koska oon niin helppo ja kiltti. Käytännössä vois sanoa, että tädit käy vuorotellen istumassa mun naamalla ja lutkuttamassa spermat suuhunsa. Elämänhalut kadonneet ihan täysin, kun en kehtaa sanoa ei.
Hahah, ootko mun ex? Yhtä hyvää settiä.
Kyllä mulle kiltti mies kelpaisi. Oikein hyvin. Kunhan sitä seksiäkin olisi suhteessa se pari kertaa viikossa ja mies ei olisi mitoiltaan mikään hobitti, niin ihan sama onko kiltti vai ei-kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää nyt vielä se kilttimies, jooko?
Menetin neitsyyden aikuisena neitsyelle, mutta en usko että kyseessä oli kilttimies.
Tossa on tyypillinen kilttimies:
http://ktkauppa.fi/wp-content/uploads/2013/12/21821_big_1310_4d5.jpg
Itsetunto.