Saara tippuu tänään
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti arvannut putoajan oikein, tänään veikkaan että se on Saara. Tietysti toivon, että Saara jatkaisi ja pidän hänelle peukkuja, mutta jotenkin Simonin ilmeet kertoivat sen, että Saara on jo nähty.
Eilisessä esityksessä Simonia ärsytti varmasti eniten Saaran seksittömäksi stailattu olemus. Nainen on sähikäinen viikkoa aiemmin ja viikon päästä mummon mummovainaa tyylinsä puolesta.
Onko Saara seksikäs teidän mielestä? Uteliaisuuttani kysyn.
Ei. Mutta Lady Gagasda ja discoasussa oli edes yritystä.
Eilen minusta sen ison kiharapilven yhdistäminen siihen pitsiin ja tylliin oli liikaa... eli tukka kiinni ja tylliä tai tukka auki ja sileämpi mekko. Plus että se mekko tukevoitti tosi ikävästi.
Valitettavasti Simon haluaa nyt raivata Saaran pois, että ei ole vertailukohtaa Emilyn piipitykselle.
Huomaa noista videoista ja muutenkin esityksistä miten Saarasta on tullut jotenkin nöyrempi kisan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa oikeasti joidenkin Saara fanien mielenterveys. Älkää ottako noin tosissanne näitä provoilijoita tai x factor formaattia. Koko ohjelma lopputulos saattaa olla ennalta päätetty ja tuomarien kehuilla ei välttämättä ole mitään merkitystä.
Minua taas huolestuttaa provoilijoiden mielenterveys. Positiiviset tunteet indikoivat parempaa mielenterveyttä. Pitää vaan ignoorata provoilijat.
Joidenkin fanitus menee jo yli, ei ole enää tervettä. Enkä puhu pelkästään Saaran faneista. Älkää lukeko tälläisiä ketjuja, jos ne aiheuttavat noin suurta mielipahaa.
Vierailija kirjoitti:
Käykö teilläkin sillä tavalla että ensimmäisellä saaran esityksen kuuntelukerralla biisi ei kuulosta niin hyvältä mutta mitä enemmän katsoo niin alkaa jo kuulostaa paremmalta?
Tottakai koska se poikkeaa paljon tutusta Dionin sovituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Simon haluaa nyt raivata Saaran pois, että ei ole vertailukohtaa Emilyn piipitykselle.
Simonin tyttö se lähti viikko sitten myös. Ei Simon tässä yksin mitään päätä, mutu tuomarit ovat myös vaikutusvaltaisia ja he aidosti pitävät Saarasta. Myös Simon pitää Saarasta, ei vaan pitänyt mekosta.
Niin tippuu. Eikä tämä ole pessimismiä vaan oma mielipiteeni. Omaan suosikkitriooni ei Saara kuulu.
Simon ei noussut koska Saara on Emilyn pahin kilpailija. Molemmat naisia ja Saara ihan eritasolla kaikinpuolin. Emily saattaa tippua, jengiä kyllästyttää se sama piipitys eikä osaa yhtään tanssiaskelta ottaa. Simon ei keksinyt muuta negatiivista niin haukkui mekkoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simonin tyttö se lähti viikko sitten myös. Ei Simon tässä yksin mitään päätä, mutu tuomarit ovat myös vaikutusvaltaisia ja he aidosti pitävät Saarasta. Myös Simon pitää Saarasta, ei vaan pitänyt mekosta.
Yksikään tuomari ei näe Saaraa finaalissa. Tiedät sen, jos katsoit viime jakson.
Vierailija kirjoitti:
Simon ei noussut koska Saara on Emilyn pahin kilpailija. Molemmat naisia ja Saara ihan eritasolla kaikinpuolin. Emily saattaa tippua, jengiä kyllästyttää se sama piipitys eikä osaa yhtään tanssiaskelta ottaa. Simon ei keksinyt muuta negatiivista niin haukkui mekkoa :D
En ymmärrä sinua. Saaraa ei saa sinusta arvostella, mutta itse kuitenkin arvostelet muiden suosikkeja. Emily on vielä todella nuori ja hänestä saattaa kehittyä vielä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa oikeasti joidenkin Saara fanien mielenterveys. Älkää ottako noin tosissanne näitä provoilijoita tai x factor formaattia. Koko ohjelma lopputulos saattaa olla ennalta päätetty ja tuomarien kehuilla ei välttämättä ole mitään merkitystä.
Minua taas huolestuttaa provoilijoiden mielenterveys. Positiiviset tunteet indikoivat parempaa mielenterveyttä. Pitää vaan ignoorata provoilijat.
Joidenkin fanitus menee jo yli, ei ole enää tervettä. Enkä puhu pelkästään Saaran faneista. Älkää lukeko tälläisiä ketjuja, jos ne aiheuttavat noin suurta mielipahaa.
Ei ole mielipahan häivää :D
Kiitos kuitenkin huolehtimisesta, muru!
Kai Briteissä tiedetään että Saara kuuluu seksuaalivähemmistöön? Saa brittiläisiltä seksuaalivähemmistöjen edustajilta myös pisteet :)
Vierailija kirjoitti:
Niin tippuu. Eikä tämä ole pessimismiä vaan oma mielipiteeni. Omaan suosikkitriooni ei Saara kuulu.
Niin ja tänään selviää top5? Eli mitä sitten jossei kuulu ''suosikkitrioosi''? Ovatko mielestäsi Emily, Ryan ja Honey G Saaraa parempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti arvannut putoajan oikein, tänään veikkaan että se on Saara. Tietysti toivon, että Saara jatkaisi ja pidän hänelle peukkuja, mutta jotenkin Simonin ilmeet kertoivat sen, että Saara on jo nähty.
Eilisessä esityksessä Simonia ärsytti varmasti eniten Saaran seksittömäksi stailattu olemus. Nainen on sähikäinen viikkoa aiemmin ja viikon päästä mummon mummovainaa tyylinsä puolesta.
Onko Saara seksikäs teidän mielestä? Uteliaisuuttani kysyn.
Ei todellakaan. Ei näy karismaa eikä seksiä.
Minä pelkään pahoin, että tiputetaan joku muu. Minun mielestäni meidän saara saisi jo lähteä, mutta tuotantokoneisto laskelmoi ketä kannattaa pitää ja ketä tiputtaa.
Koko viime jakson selkein asia oli se, miten Ryanin pudotusta pohjustettiin alkutrailereista lähtien. Tavallaan liian tylsää shown kannalta se, että lähtijä on jo varma. Ryanin skottiääniä tarvitaan nyt ilmeisestikin Emilylle, jonka suosio on hiipumassa.
Simon miehenä ilmaisi turhautumista liian peittävästä puvusta. Simon on sitä mieltä että Saara vaan ei ole vielä kokenyt kunnon miestä ja lesboilee tyttömäisyyttään ja viattomuuttaan . Simon haluaa haastaa miehenä Saaraa mutta Saara pukeutuu vc rullan päälliseen . Kertokaa nyt äkkiä Saaralle se niksi mistä narusta Simonia pitää vedättää miehenä.
Saara ei ole hiffannut kilttinä luterilaisena miten seksillä pelataan noissa piireissä . Se on kemiaa tai nolla. Simon antoi Saaralle varoituksen siitä . Opetelkaa lukemaan rivienvälitkin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Simon miehenä ilmaisi turhautumista liian peittävästä puvusta. Simon on sitä mieltä että Saara vaan ei ole vielä kokenyt kunnon miestä ja lesboilee tyttömäisyyttään ja viattomuuttaan . Simon haluaa haastaa miehenä Saaraa mutta Saara pukeutuu vc rullan päälliseen . Kertokaa nyt äkkiä Saaralle se niksi mistä narusta Simonia pitää vedättää miehenä.
Mitäs jos Saara asteleisin Simpan luokse ja repisi loputkin napit irti paidasta?
Käykö teilläkin sillä tavalla että ensimmäisellä saaran esityksen kuuntelukerralla biisi ei kuulosta niin hyvältä mutta mitä enemmän katsoo niin alkaa jo kuulostaa paremmalta?