Saara tippuu tänään
Kommentit (113)
Ootte te uskomattomia ääliöitä. Mihin perustatte nää "MÄ NIIN TIEDÄN VOI VOI ONKIN IHAN PASKA"-perustelunne? V*ttu en yhtään ihmettele, että Saara nauttii Britanniassa olostaan. Uskomattoman rohkea monilahjakkuus ja saanut melkoisen fanipohjan jo brittienkin keskuudessa. Ihan helvetin rasittava kansa. Ällöttää, tollaiset yhteiskunnan tuilla köllivät löllökit haukkuu hirveän työn tehneen ja rohkeuden omaavan monilahjakkuuden! Shhhiiitt. Yäk. Tekisi mieli virtuaalisesti vetää teitä kaikkia läskipäitä turpaan.
Joo. Vähän ottaa päähän...
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti arvannut putoajan oikein, tänään veikkaan että se on Saara. Tietysti toivon, että Saara jatkaisi ja pidän hänelle peukkuja, mutta jotenkin Simonin ilmeet kertoivat sen, että Saara on jo nähty.
Eilisessä esityksessä Simonia ärsytti varmasti eniten Saaran seksittömäksi stailattu olemus. Nainen on sähikäinen viikkoa aiemmin ja viikon päästä mummon mummovainaa tyylinsä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
X factor menettää hirveän kasan katsojia jos Saara tippuu :D (kaikki tai lähes kaikki suomalaiset)
Hah. Suomalaiskatsojia ne ei mieti kun ohjelma on tähdätty 65 miljoonalle brittikatsojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X factor menettää hirveän kasan katsojia jos Saara tippuu :D (kaikki tai lähes kaikki suomalaiset)
Hah. Suomalaiskatsojia ne ei mieti kun ohjelma on tähdätty 65 miljoonalle brittikatsojalle.
Mikä selittääkin Honey G:n ;)
Musta tuntuu että Ryan tippuu. Toivoisin kyllä Honey G:n putoamista, eihän sen kuulu tuolla enää olla?!
Vierailija kirjoitti:
Ootte te uskomattomia ääliöitä. Mihin perustatte nää "MÄ NIIN TIEDÄN VOI VOI ONKIN IHAN PASKA"-perustelunne? V*ttu en yhtään ihmettele, että Saara nauttii Britanniassa olostaan. Uskomattoman rohkea monilahjakkuus ja saanut melkoisen fanipohjan jo brittienkin keskuudessa. Ihan helvetin rasittava kansa. Ällöttää, tollaiset yhteiskunnan tuilla köllivät löllökit haukkuu hirveän työn tehneen ja rohkeuden omaavan monilahjakkuuden! Shhhiiitt. Yäk. Tekisi mieli virtuaalisesti vetää teitä kaikkia läskipäitä turpaan.
Joo. Vähän ottaa päähän...
No nyt tulee Saaran fanilta vähän ylilyönti. Luuletko oikeasti, että kaikki jotka eivät näe Saaran hienoutta, elävät yhteiskunnan tuilla?:D
Simon on kyllä aika ärsyttävän oloinen ihan noin muutenkin :D en tykkää. Tuomareista Nicole on mukavin, sekä se toinen mies en muista nimeä.
En ole koskaan oikein tykännyt Saarasta enkä etenkään kappaleesta, mutta eilinen esitys oikein hyvä ja yllätyksekseni nautin kappaleestakin. Olisi ainakin ansainnut minun silmissäni jatkopaikan.
Saara oli stailattu pölyhuiskaksi
Määkikö tuo Saara muissakin biiseissä noin paljon vai vaan tässä uusimmassa?
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti arvannut putoajan oikein, tänään veikkaan että se on Saara. Tietysti toivon, että Saara jatkaisi ja pidän hänelle peukkuja, mutta jotenkin Simonin ilmeet kertoivat sen, että Saara on jo nähty.
Ettei totuus ihan unohtuisi: Simon ylisti Saaraa vuolaasti. Mekkoa hän ei pitänyt hyvänä valintana. Moni on ollut sitä mieltä että se on merkki siitä että Simon vihaa Saaraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Simon päättää sen yksin vai? Britit pitävät Saarasta, samoin kaikki muut 3 tuomaria nousivat seisaalleen taputtamaan.
Kaikki muut 3 tuomaria taputtivat seisaaltaan kaikille esiintyjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Simon päättää sen yksin vai? Britit pitävät Saarasta, samoin kaikki muut 3 tuomaria nousivat seisaalleen taputtamaan.
Saattaa muuten päättääkin. Emme voi tietää, kuinka käsikirjoitettu koko ohjelma on. Simonilla on paljon päätäntävaltaa.
Saara oli ihana, ja lauloi todella kauniisti. Jos Saara tippuu tänään niin hän on silti jo voittaja. :) Hän on päässyt niin pitkälle koko kisassa. Ihan mieletöntä!
Vierailija kirjoitti:
Määkikö tuo Saara muissakin biiseissä noin paljon vai vaan tässä uusimmassa?
Saara lauloi kaikki yhtä upeasti, käyttäen ääntään kuhunkin kappaleeseen sopivasti.
Kun joka sunnuntai veikkaa, että Saara lähtee tänään kotiin, on lopulta oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei totuus ihan unohtuisi: Simon ylisti Saaraa vuolaasti. Mekkoa hän ei pitänyt hyvänä valintana. Moni on ollut sitä mieltä että se on merkki siitä että Simon vihaa Saaraa :D
Tuo "viha" on jonkun Saara-fanin omaa mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simon sanoin myös, että kaksi edellistä viikkoa olivat Saaralta ihan huippuja, ja että hän pitää enemmän siitä hulluttelevasta Saarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa muuten päättääkin. Emme voi tietää, kuinka käsikirjoitettu koko ohjelma on. Simonilla on paljon päätäntävaltaa.
Niin, koko formaattihan on alunperin Simonin luotsaama.
Eiköhän se Ryan tipu. Tai Emily?