Saara tippuu tänään
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko todennäköistä, että näin käy. Vaikka kummalta tuntuu, kun X-factorin facesivuillakin suurin osa kommentoijista on sitä mieltä, että Saaran esitys oli eittämättä illan paras.
Miksi se on sun mielestä todennäköistä jos suurin osa on sitä mieltä että oli paras? Voi tippuakkin mutta toi sun kommenttis on ihan outo!
Samat ihmiset on viikosta toiseen toivoneet räppärin putoavan ja siellä pysyy. Siksi uskon, että tulokset on järjestetty.
Mä en ollenkaan nyt ymmärrä, esitys oli erittäin hyvä, tuomareilta tuli todella hyvät kommentit (paitsi Simon ja hänkin arvosteli vain pukua EI esityksestä mitään huonoa), myös yleisö kannusti Saaraa ihan täysillä.
Eli miksi tää nyt oli niin huono sitten teidän mielestä? kertokaa pessimistit miksi Saara putoaa tänään?
Kun Simon arvosteli Saaran mekkoa niin yleisö buuasi Simonille :D hahhaa
Vedonlyöntitoimistojen mukaan ekaksi tippuu Ryan, sitten Honey ja sitten Saara. Eli nyt veikataan finaalikolmikoksi: Matt, poikabändi, Emily.
Saaran pitäisi saada nyt tiputettua tuo Emily... pojille ei kyl mahda mitään, se on ollut ilmeistä ihan koko ajan.
Epäilen hieman Saaran mahdollisuuksia jatkoon, edelliset esitykset ovat olleet huikeita ja nyt päästiin vain keskiverron yläpuolelle. Saara lauloi kauniisti, mutta biisin pätkäisy heikensi esitystä.
Britit ainakin kommentoineet Saaran videoihin tosi ylistävästi ja moni jopa toivoo hänen voittoaan.
Mua pelottaa oikeasti joidenkin Saara fanien mielenterveys. Älkää ottako noin tosissanne näitä provoilijoita tai x factor formaattia. Koko ohjelma lopputulos saattaa olla ennalta päätetty ja tuomarien kehuilla ei välttämättä ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti arvannut putoajan oikein, tänään veikkaan että se on Saara. Tietysti toivon, että Saara jatkaisi ja pidän hänelle peukkuja, mutta jotenkin Simonin ilmeet kertoivat sen, että Saara on jo nähty.
Ettei totuus ihan unohtuisi: Simon ylisti Saaraa vuolaasti. Mekkoa hän ei pitänyt hyvänä valintana. Moni on ollut sitä mieltä että se on merkki siitä että Simon vihaa Saaraa :D
Simon sanoin myös, että kaksi edellistä viikkoa olivat Saaralta ihan huippuja, ja että hän pitää enemmän siitä hulluttelevasta Saarasta.
Jep, se oli Simonilta hyvin sanottu. Kansa haluaa nähdä ensi viikolla taas hulluttelevan Saaran ja siksi äänestää häntä. Minäkin pidän itse asiassa enemmän niistä hauskoista ja vauhdikkaista esityksistä. Katsojat tietävät nyt, että Saara pystyy kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa oikeasti joidenkin Saara fanien mielenterveys. Älkää ottako noin tosissanne näitä provoilijoita tai x factor formaattia. Koko ohjelma lopputulos saattaa olla ennalta päätetty ja tuomarien kehuilla ei välttämättä ole mitään merkitystä.
Joo, ihan sekopäistä.
Finaalikolmikko on Matt, poikabändi ja Saara.
Emily on ihan surkea. Samoin Ryan ja Honey G saavat jo lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Britit ainakin kommentoineet Saaran videoihin tosi ylistävästi ja moni jopa toivoo hänen voittoaan.
Mitä merkitystä sillä oikeasti on loppupeleissä? Tämänkin formastin tarkoitus on tehdä rahaa ja voi olla, että Simon päättää voittajan.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas huolestuttaa provoilijoiden mielenterveys. Positiiviset tunteet indikoivat parempaa mielenterveyttä. Pitää vaan ignoorata provoilijat.
No joskushan se on edessä. Saara olet upea laulaja ja mielettömän kova tyyppi henkisesti. Koko kisan paras...pelin luonne vaan on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Finaalikolmikko on Matt, poikabändi ja Saara.
Emily on ihan surkea. Samoin Ryan ja Honey G saavat jo lähteä.
JUu, mutta Emily on Simonin coachaama. Ja kuulemma levyartisti.
Jos Honey G voittaa niin koko formaatti menettää uskottavuutensa :D
Joka viikko täällä on sanottu, että Saara tippuu ja tuotanto pelaa Saaraa ulos. Mun mielestä nyt parin viime viikon aikana on näyttänyt enempi siltä, että tuotanto on Saaran puolella, siis ainakin vielä toistaiseksi. Tällä viikolla mulla on sellainen tunne, että Saara ei lähde kotiin. Mä oon osannu arvata tähän mennessä tosi hyvin bottom 3:n ja bottom 2:n, ja kuka lähtee kotiin. Ainahan tämä munkin pähkäily on pelkkää mutuilua, enkä tosiaan voi väittää, että pystyn faktana mitään arvioimaan. Olen joka viikko lukenut DS foorumia ja tarkkaillut somea. Arvelen, että bottom 2 on tällä viikolla Ryan ja Emily, tai Ryan ja Honey G. Honey G:n viihdearvo on oikeastaan ihan Ok, mutta eilen epäonnistui aika pahasti. Yleensä en ole arvioinut Honeyn päätyvän pohjalle, mutta eilinen esitys taisi olla pettymys myös Honeyn faneille. Mutta se taas on toinen asia, jättääkö Honeyn äänestäjät kuitenkaan äänestämättä tämän esityksen perusteella. Emilyn eilinen esitys ei todellakaan vakuuttanut yleisöä ja hän on nyt viikosta toiseen toistanut itseään ja käynyt brittiyleisönkin silmissä ja korvissa tylsäksi. Saaran kannatus sen sijaan on noussut ihan tosi paljon. Ei Saara tätä kisaa tule voittamaan ja parempi niin, sillä kisan voittajana joutuu täysin koneiston kynsiin. En usko, että Saara edes on hakemassa voittoa, vaan kansainvälistä näkyvyyttä ja levytyssopparia. Uskon, että Saara yltää kisassa joko neljänneksi tai kolmanneksi. Tänään putoaa Ryan. Saara saattaa pudota jo ensi viikolla JOS Emily tekee jonkun nopeatahtisen biisin loistavasti. Jos jatkaa samalla hyssyttelylinjalla, niin putoaa varmasti ensi viikolla. Luultavasti Saara jää sitten neljänneksi ja Honey jatkaa finaaliin asti. Vaikka totisesti toivoisin, että putoaisi neljäntenä, mutta sitä on kai turha toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tällä kertaa hauku kisaa ja tuomareita, eikä moiti äänestystulostustakaan.
Jos viittaat UMK:n jälkeisiin tapahtumiin, niin tuskinpa vastaavaa on odotettavissa tällä kertaa. X Factorin tuomarit kun ovat siinä fiksuja, etteivät ole kertaakaan avautuneet nimettömänä lehdistölle ja haukkuneet jotain esiintyjää kisan jälkeen. Tällöin Saarallakaan tuskin on tarvetta puolustaa itseään ja valintojaan medialle ja osoittaa, että yleisö kyllä oli hänen takanaan, mutta joku katkera entinen koulukiusaaja päätti toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti arvannut putoajan oikein, tänään veikkaan että se on Saara. Tietysti toivon, että Saara jatkaisi ja pidän hänelle peukkuja, mutta jotenkin Simonin ilmeet kertoivat sen, että Saara on jo nähty.
Eilisessä esityksessä Simonia ärsytti varmasti eniten Saaran seksittömäksi stailattu olemus. Nainen on sähikäinen viikkoa aiemmin ja viikon päästä mummon mummovainaa tyylinsä puolesta.
Onko Saara seksikäs teidän mielestä? Uteliaisuuttani kysyn.
Luuletteko oikeasti, että katsojien äänillä on jotakin merkitystä? Pelkkää rahastusta koko show.