Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon joudut "esittämään", peittämään todellista minuuttasi, parinhaussa

Vierailija
20.11.2016 |

Onko tämä ihan vieras ilmiö naisille? Miehille varmaan kuitenkin tuttua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinhausta on niin pitkä että tuskin muistan olenko esittänyt... tuskinpa ensitapaamisella taisin olla siinä kunnossakin ettei silloin esiinnytä.

Vierailija
2/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peittele. Koetan paljastaa totuuden jo ennen ensimmäisiä treffejä. Muuten luulevat minua menestyväksi mieheksi, jota voi ylpeänä näytellä ystävättärille. En sovi siihen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esittänyt mitään  vaan olin ihan oma pippurinen itseni.

Vierailija
4/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esittänyt mitään olin kuten nytkin 25v yhdessäolon jälkeen,puhelias,positiivinen,lempeä ja kropaltani treenattu.yhä olen haluttu omalle miehelleni ja muiden mielipiteillä ei ole väliäkään.eikä esittänyt miehenikään,hän oli ja on yhä rehellinen,sinisilmäinen luotettava ja rakastettava

Vierailija
5/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä. Jos en kelpaa näin niin ei sitten.

Vierailija
6/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelen automaattisesti persoonaani, koska olen niin ujo. Faktoja en kuitenkaan peittele ja nykyiselle tapailunaiselle sanoin nopeasti, että en ole koskaan seurustellut, en halua lapsia (hän haluaa), pakoilen vastuuta, en ole käynyt koskaan töissä, minulla on empatian puutetta ynnä muita kovan luokan turnoffeja. Siltikin haluaa nähdä minut aina uudestaan. Mikä hullu lienee.

Vierailija
7/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on sellainen nainen, tai edes mies, joka käy paskalla ekoilla treffeillä samassa huoneistossa.

Vierailija
8/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joutuu olemaan vähemmän kiltti ja esittämään jännempää alfaa, että naiset kiinnostuu.

Vierailija
9/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on sellainen nainen, tai edes mies, joka käy paskalla ekoilla treffeillä samassa huoneistossa.

Miten tää nyt liittyy esittämiseen/todellisen minuuden peittelyyn?

Vierailija
10/10 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää nyt liittyy esittämiseen/todellisen minuuden peittelyyn?

Siten, että taitaa melkeinpä kaikki antaa parempaa kuvaa itsestään aluksi kuin se arkinen minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi