Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä valittaa huonoista lahjoista

Vierailija
20.11.2016 |

En tiedä kumpi meistä on oikeassa, mutta lyhyesti: Ostin poikaystävälleni synttärilahjaksi erään melko kalliin hajuveden (100e) josta hän tietysti kiitti, mutta erään riidan yhteydessä huusi että ostin hänelle VAIN jonkun hajuveden?!?
Okei, no tätä hajuvettä ei saa sieltä missä hän asuu ja kun olin seuraavaksi tulossa käymään pisti hän viestiä että "hei tuo sitä samaa hajuvettä esim. 3 pulloa, niin ei lopu heti kesken!" öö siis veisin ihan vaan tuliaisiksi 300e maksavia tuotteita...? Ja lahjana tätä ei yhtään arvostanut?
En ole tosiaan mikään rikas, eikä tosiaan hänkään. Hänen lahjansa minulle ovat tyyliä kukkia ja joku koru. Ihan ok, mutta hänen käytöksensä ihmetyttää! Mitä hän sitten haluaa lahjaksi, jonkun auton?!?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poikaystävä ei välttämättä ymmärrä, että se hajuvesi on ollut noin kallis. Moni mies kun käyttää ainoastaan marketista vitosella saatavia aerosolideodorantteja tuoksuina, joten ei monikaan välttämättä käsitä, että joku pullo saattaa maksaa satasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Lahjoista valittava ei ole parisuhdemateriaalia. Älä vaan pistä senttiäkään rahaa enää likoon äläkä edes harkitse pikavippiä tms lahjojen ostoon. Se on vaan sua hyväksikäyttävä miespuolinen bitch. Tuollainen ei ole rakkautta sen puolelta.

Vierailija
4/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ukkosi valitsit, älä ruikuta.

Vierailija
5/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Itsekäs ja kiittämätön ihminen. Ei mulla muuta.

Vierailija
6/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettei hän ole erityisen lahjakas, joten hän ei myöskään ansaitse erityisiä lahjoja. Se satasen hajuvesikin oli roimasti yläkanttiin verrattuna hänen lahjoihinsa.

Vierailija
7/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Oletteko olleet kauan yhdessä?

Vierailija
8/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytyy sanoa että ei ole kovin aikuismaista käytöstä valittaa jostain lahjasta. Lahjat nyt on yleensäkin elämässä noin sijalla 155, joten jos tällaisiin takertuu, niin kuulostaa aika pentumaiselta. Kannattaa harkita viitsitkö jatkaa tuollaisen kanssa.

Vierailija
9/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Oletteko olleet kauan yhdessä?

Minä 24v ja mies 29v, pari vuotta yhdessä.

-Ap

Vierailija
10/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä, että minä tienaa meistä enemmän, mutta ero on satasissa laskettavissa... Ikinä en ole valittanut hänen lahjoistaan, ollut vaan kiitollinen ja ymmärtänyt ettei hänellä ole mihinkään ihmeellisyyksiin varaa, enkä sellaista vaadikkaan.. :( -ap

Vierailija
11/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse niin pihi ettet voi hänen lahjaansa enempää panostaa??

Vierailija
12/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoista pitäisi valittaa missään olosuhteissa. Äitini valitti ja hän on täysi hullu.

Vierailija
13/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse niin pihi ettet voi hänen lahjaansa enempää panostaa??

En ole pihi, mutta laskut jäävät kyllä maksamatta jos rupean viemään hänelle aina nähdessämme tuliaisiksi 300e.. Se on tosiaan minulle liikaa. -Ap

Vierailija
14/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän seurustelun alussa mies sanoi, että hän on hirmu huono ostamaan lahjoja ja muistamaan merkkipäiviä ja sensemmoisia. Minä siihen, että minulle asia on ok, ja sovitaan ettei toisiamme lahjota. Näin on sitten menty. Mies joskus on toivonut jotain lahjaa "synttäriksi" tai muuksi, niin aina olen vetänyt sopimuksemme keskusteluun. Eikös me niin sovittu, että minä lahjon vaan itseni ja sinä itsesi.

Aiemmissa parisuhteissani olen ostellut lahjoja; jopa niin että itseä on välillä harmittanut, kun toinen ei ole muistanut jotain minulle tärkeätä päivää. Niin että vaikka toisaalta tietty harmittaa että ei nyt niin lahjoilla voi helliä toista, niin toisaalta tykkään tästä systeemistä valtavasti. Voihan sitä arjessa helliä  pienillä eleillä, ja näin ei tule sen kummemmin epämieluisaa roinaa nurkkiin kuin katkeruutta toteutumattomista toiveistakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi