Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa kun raha-asioistani on puhuttu jo kahtena päivänä peräkkäin Radio Cityllä

Vierailija
20.11.2016 |

Vaikka en todellakaan ole mikään julkkis vaan täysin tuntematon pienyrittäjä maaseudulta, jonka tuttavapiiri on todella pieni. Lisäksi säästämisprosenttiani arvostellaan siellä moittivaan sävyyn. Juontajat nimeltä Ville Kinaret ja Mikko Honkainen ovat syyllistyneet tähän minun yksityisasioitteni penkomiseen!

Eikä tämä ole edes ainoa ongelma elämässäni tällä hetkellä. Kotitaloni räystäslauta ja muutama kattotiili on hiljattain tippunut, vaikka ainoat ihmiset, jotka ovat täällä hiljattain olleet ovat minä ja äitini, joten kaikki mahdolliset ilkivallantekijät on varsin varmasti poissuljettu mahdollisuus. Olen aika varma, että tämä on joku rangaistus siitä, että en ole ollut viime aikoina tarpeeksi säästäväinen, vaan olen esim. ostanut useita vaatekappaleita H&M:stä ja kaksi eri kenkäparia Citymarketista. Apua oikeesti, mitä mä oikein teen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian polilta saat apua...

Vierailija
2/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet poliittisin mielipitein targetti? Itselleni kävi niin että paikallinen lehti julkaisi jutun jossa myös talousasioitani veivattiin enkä ole julkkis. Säästin julkaisun ja kyllö se ihan totta on. Syynä olivat poliittiset mielipiteet. On tapahtunut paljon muutakin toki kuin tuo...

Ja eikä ole kahvia väkevämpää eikä lääkitystä yms elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet poliittisin mielipitein targetti? Itselleni kävi niin että paikallinen lehti julkaisi jutun jossa myös talousasioitani veivattiin enkä ole julkkis. Säästin julkaisun ja kyllö se ihan totta on. Syynä olivat poliittiset mielipiteet. On tapahtunut paljon muutakin toki kuin tuo...

Joo, mutta kun en ole omalla identiteetilläni ilmaissut poliittisia mielipiteitäni. Olen kyllä tehtaillut naisvihamielisiä kirjoituksia nettiin jo v.2012 alkaen, mutta en ole koskaan tehnyt sitä omalla nimelläni enkä naamallani.

AP

Vierailija
4/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kun en ole omalla identiteetilläni ilmaissut poliittisia mielipiteitäni. Olen kyllä tehtaillut naisvihamielisiä kirjoituksia nettiin jo v.2012 alkaen, mutta en ole koskaan tehnyt sitä omalla nimelläni enkä naamallani.

AP

Kuule kyllä ne puheet ollaan jossain rekisteröity. Katsoin tuota nimeä Kinaret kun on niin outo eikä näyttäisi olevan missään muualla maailmalla tuonnimisiä.... outo juttu!

Vierailija
6/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä nyt taas

Vierailija
7/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuule kyllä ne puheet ollaan jossain rekisteröity. Katsoin tuota nimeä Kinaret kun on niin outo eikä näyttäisi olevan missään muualla maailmalla tuonnimisiä.... outo juttu!

Epäilen myöskin, että eräs kulutusvastainen bloggaaja olisi lähettänyt minulle telepaattisesti itku- ja paniikkikohtauksia rangaistuksena liiallisesta rahankäytöstäni. Mietin, että voisiko nämä kaksi outoa tapahtumaa liittyä jotenkin toisiinsa?

AP

Vierailija
8/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliolla voi vuorata myös ihan tavallisen pipon, jos ei halua tarpeetonta huomiota. Sitten luomuporkkanat korviin, niin ei tarvitse kuunnella joutavia radio-ohjelmia. Näin riittää aikaa myös katon lumivaurioiden korjaamiseen!

Vierailija
9/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Epäilen myöskin, että eräs kulutusvastainen bloggaaja olisi lähettänyt minulle telepaattisesti itku- ja paniikkikohtauksia rangaistuksena liiallisesta rahankäytöstäni. Mietin, että voisiko nämä kaksi outoa tapahtumaa liittyä jotenkin toisiinsa?

AP

Jaa olet sekopää. Sitten asia on selvä.

Vierailija
10/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ei ollut edes hauska. Lisää harjoittelua.

Vierailija
11/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos Kihis perkele!

Vierailija
12/15 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maansiirtäjä