Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako aikuisiällä aloittaa laulutunneilla käymisen?

Vierailija
20.11.2016 |

Meneekö rahat ihan hukkaan vai voinko oppia laulamaan, niin että sitä voi joku paatuneen lauluopettajan lisäksi kuunnella?

Yläasteella kun oli laulukoe, opettaja sanoi että "sinun äänessäsi on ihan hyvä materiaali", mutta ei sen kummempaa kommentoinut.
Olen mies.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
22/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkään opiskellut musiikin ammattilainen maksaa monasti murto-osan johonkin kuntosalin mitääntietämättömään ohjaajaan tai amiksen käyneeseen putkimieheen verrattuna, puhumattakaan ryöstöhintoja pitäviin hierojiin, joiden koulu taitaa kestää kokonaista vuoden."

Itse olen yrittäjä, soitto-ope ja hieroja. Olen hierontaa opiskellut enemmän kuin vuoden. Hieronta on kyllä hikisempää hommaa joten tuntitaksani on sama molemmissa. 

Yrittäjillä on tosi kovaa. Ei ole samoja etuja kuin palkansaajilla, sitä voi olla vaikea ymmärtää.

Mutta laulua kannattaa ap:n kokeilla. Laulu on aikuisena vielä helpompi aloittaa kuin soittoharrastus. Eniten saa irti jos on valmis panostamaan ja harjoittelemaan säännöllisesti. Monilla aikuisilla ei ainakaan soittoharrastukseen tunnu riittävän kärsivällisyyttä. Kansalaisopistojen lisäksi opettajiksi opiskelevat saattavat antaa edullisempia tunteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa kokeilla ennen kuin on liian myöhäistä. Eipä tarvitse mummona katua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme