Mielestäsi kauhein nyt televisiossa pyörivä mainos?
Minä tulen hulluksi jos vielä kerran näen sen Oral-B -mainoksen jossa bimbo blondi kimittää omituisella nuotilla "kysyin hammaslääkäriltäni puhdistaako sähköhammasharja paremmin kuin tavallinen hammasharja". Se mainoshan tulee suunnilleen viiden minuutin välein eikä sitä kestä enää erkkikään. Pidänpä mielessä, että en ainakaan sitä hammasharjaa osta ikinä.
Kommentit (42)
En asu Suomessa, joten näitä mainoksia näen vain Katsomon tai Ruudun kautta. Ainakin Katsomossa pyörii Alepan mainos, sellainen piirretty, ilmeisesti haettu jotain Pasila-tyyliä... ihan hirveä, tuntuu että varpaankynnetkin irtoaa kun se läjähtää näytölle. :/
Vierailija kirjoitti:
Kostea wc-paperi-mainos. Kersa tuskin puhuu siinä itse ja miksi mainoksiin otetaan aina lässyttäviä ja puhevikaisia kakaroita?
Eihän niitä ole muunlaisia....
Bonuswayn miehiä alentava mainos. Aivan järkyttävä.
Oikotien kauhea "kun aika on" - kailotuksen säestämät mainokset. Ja sitten se yksi muromainos, missä kaksi heeboa rynnistää naisen keittiöön joikumaan.
Ei ole tv-mainos vaan pyörii youtubessa.
OLETKO VALMIS VASTAANOTTAMAAN HYMYN?
Aaaaaaargh
Joku Pampers, ihmettelet mihin se pissa katosi..?!
Priorin, kun ne kaksi naista istuu kylpytakeissaan sohvalla. Toinen ihmettelee hiusten hyvää kuntoa ja sitten se toinen herkee vittuilemaan toiselle: " Mä katsos pidän niistä huolta". Tosin se mainos taisi vaihtua tällä viikolla.
Mister D on ihan parhautta! :D
KARINIEMEN KANASET TSATSATSAA. Kanava vaihtuu heti.
Ykkönen on Bonusway, kakkonen se hammastahnamainos, jossa lapset opastavat aikuisia harjaamaan hampaita (ei siis niin ollenkaan normaalia puhetta) ja kolmonen on Trivago ihan siitä syystä, että se on jokaisella mainostauolla.
Vierailija kirjoitti:
KARINIEMEN KANASET TSATSATSAA. Kanava vaihtuu heti.
Nyt sitä saa tsatsatsaa! :D
Tunnen kanamiehen ja onhan kettuilu armotonta siihen suuntaan. Hänen itsetuntonsa ja huumorinsa kestää sen kuin mies.
Muutenhan se olisi hiton rasittava mainos, mutku tuttuja...
"Mitä sä kuuntelet?"
"Mhmhmhm, paras sekoitus!" Yök, menee hermot tohon hyminänaurahdukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi on 2017. Ketkä muka enää katsovat telkkaria?
Mistä päättelit, että telkkaria tuijottavat vain näkevät mainoksia?
Kyllähän noita näkee. Mä en itse katso yhtään ohjelmaa ns. suoraan vaan kaikki jostain palvelusta ja koneelta.. Näkyy.
Se, jossa Äijä pissii piikkilankaan, puhaltaa kortsusta ilmapallon, vetää synnytysosaston oven väärään suuntaan ja sulattaa kynttilän talia nenäänsä palloksi. Samasta muunnettu versio: Risto laittaa lenkkarit jääkaappiin ja leikkaa ruohonleikkurilla kukkaistutukset maan tasalle. Ja vaimo hymyilee molemmissa kuin miehensä olisi vähintään Einstein.
Budget sportin mainos. Voi ei!!!!
Mr.Diiii kirjoitti:
Mun mielestä se on hauska!
Myös minä rakastan ripuliäijää!
Ei ole tv-mainos, mutta youtubessa se clear bluen IHIHI MÄ OOON RASSKAANA AIJJAA NIINKÖ JOKO KÄVIT NEUVOLASSA NO EN MUTTA IHI HI HII HIH III HI HHIIII IHI HII
vttu -_-
Aina kun menen YouTuben ihmeelliseen maailmaan ja ruutuun läsähtää se clear bluen "olen raskaana!" Tai "ättätättä" tuiki tuiki tähtönen -sävelellä, haluan ampua sen ääliön, joka nuo mainokset suunnitteli.
Paula-vanukas! Ikävin mainos ikinä!