Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkerit! Antakaa parhaat vinkkinne, ihastusta ei löydy netistä?!

Vierailija
20.11.2016 |

Tapasin eräällä paikkakunnalla, jolla en asu itse, kiinnostavan miehen, jolta en tyhmänä tajunnut pyytää numeroa.

Mies on 25-vuotias mutta häntä ei muka löydy netistä mistään?! Parhaat vinkit kehiin, kiitos! Muistan siis ko. miehen etunimen ja syntymävuoden, sekä että omien sanojensa mukaan asuu ko. paikkakunnalla ja on sieltä päin myös kotoisinkin.

Olen selaillut facebookin, instagramin, jopa tinderin läpi mutta ei miestä ei löydy. Pitääkö heittää hanskat tiskiin vai onko muita vinkkejä? Yritin myös googlailla esimerkiksi "Matti 25 Turku" (nimi ja paikkakunta muutettu), samoin googlailin ilman ikää ja ko. paikkakunnan läheisiä paikkakuntia käyttäen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en harrasta sosiaalisia medioita eli en ole löydettävissä. ;)

Vierailija
2/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua itseään löydettävän. Oletko satavarma nimestä ja iästä ja paikkakunnasta? Jos näit ajokortin tai henkkarit, niin sitten uskon. Muussa tapauksessa mies on voinut kusettaa.

Jos hän haluaisi yhteydenottoa, hän olisi antanut tietonsa ja/tai etsisi sinut käsiinsä itse.

Unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut itseäsi stalkkeriksi etkä seuraa häntä IRL? Toivon todella että nykyajan stalkkerit vähäsen panostaa toimintaansa tai kunnon stalkkaus kuolee. 

Vierailija
4/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen kuvahakuun nimi

Vierailija
5/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos netti kerran koluttu eikä esim. numerotiedustelusta ole apua, niin ei muu auta kuin visiitti ko. paikkakunnalle ja ihmisten haastattelu. T. ex-etsivä.

Vierailija
6/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Facebookiin etunimi ja paikkakunta hakukenttään. Sieltä saattaa joskus jopa löytyä. Yksi hyvä paikka, josta ainakin pienemmillä paikkakunnilla kannattaa lähteä etsimään oikeastaan ihmistä kuin ihmistä on paikallinen baari. Siellä yleensä joku tietää melkein jokaisesta paikallisesta jotain.

Vierailija
7/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät muita suunnilleen samanikäisiä ihmisiä samalta paikkakunnalta, niin selaile heidän facebook-kaverilistojaan (jos ovat julkisia), ehkä sitä kautta tulee oikea henkilö vastaan.

Vierailija
8/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Matti 25 Turku onkin oikeesti Heikki? Ja jos et sukunimeä tiedä, niin voihan sillä olla facessa semmonen kuva, josta ei tunnista.

Vierailija
9/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miehestä mitään muuta? Harrastus, opiskelupaikka tms. Kirjoita ne ja nimi googlen kuvahakuun, itse olen löytänyt tuolla tavoin.

Vierailija
10/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mun yhtä kaverimiestä ei löydy mistään työnsä vuoksi ja löytämismahdollisuudet ovat oikeastaan aika nollassa. :D Ei käytä sosiaalista mediaa, kiinni saa tekstarilla tai soittamalla, edes whatsappia ei ole. Tapasi kerran erään naisen ja nainen sai istua useamman kuukauden perjantait eräässä kahvilassa josta mies oli kertonut pitävänsä, kunnes kohtasivat uudestaan. Jos ihminen päättää olla hankalasti löydettävissä niin sitten hän oikeasti on.

Vierailija
11/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin etsin yhtä miestä netistä parin kuukauden ajan lähes päivittäin. Tiesin iän, etunimen ja paikkakunnan. En löytänyt. Mutta jos olisin tiennyt sukunimen niin sit olisin löytänyt. Myöhemmin selvis ettei ole facebookissa, eikä missään. Selvisi siten että törmäsin häneen sattumalta. Nyt siis olemme olleet yhdessä pitemmän aikaa ja meillä on yhdessä vauvakin. Mä etsin häntä myös treffisivustoilta ja kyselin hänen ikäisiltään tunteeko sen nimistä. Kukaan ei tuntenut. Meinasin jopa kirjoittaa nettiin ilmoituksia missä etsin häntä. Onneksi en lähtenyt ihan siihen sentään. Tapasin hänet kuitenkin eli loppu hyvin kaikki hyvin. Olin varma että meidät on tarkoitettu yhteen.

Vierailija
12/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jäljittää joku hänen kaverinsa ja käydä tämän sometilit läpi. Jos siis olet tavannut jonkun kaverin.

Vierailija
13/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihastuksesi jännämies?

Vierailija
14/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihastuksesi jännämies?

On. En muista hänen mukanaan olleiden kavereiden nimiä. :(

Ap

Vierailija
15/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
16/16 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mistä koulusta hän on valmistunut ja minä vuonna? Selaa opinnäytetöitä, sukunimi voi löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi